ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Dan vind ik de kuip van de S toch mooier.
Toevallig gisteren en vandaag door verschillende mensen aangesproken over hoe mooi mijn motor wel niet is. Helpt toch zo'n mooie schone ketting. :+

Waren ze slecht ziend _O- :$ ;(
f had je nieuwe ventieldopjes :o
of waren het echte kenners :/

GREETZ
 
Wat mij betreft is er nix fatsoenlijks te maken(buiten de org voorkantjes r/s/n) van de ZRX :N
een GPZ kuip erop kan ook nog :Y
t is het allemaal net niet,ik vind de R gewoon t mooist :t
met gpz kuip;
[afbeelding]
Verder ook wel een retemooi ding


Haha....ik dacht dat ik klaar was...als de wielen erin zaten...nu staat er in de garage ook nog een gpz900r die ik erbij heb gekocht voor restauratie...

Kan de kuip op dd zrx....neen geintje...gaat echt niet gebeuren...zrx is bijna klaar met ombouwen etc etc...fan is ge gpz aan de beurt....word ook weer als een nieuwe
 
ik hou het toch bij de R kuip :+

Inmiddels weer een mooi stukje freeswerk binnen

Y8aAOXi.jpg
 
Nouja, had de kroonplaat en clip-ons van de ZZR ook liggen, maar de hoek van de clip-ons is behoorlijk naar achteren gericht, dus het leek me beter om dan gewoon de huidige fatbar te gebruiken. de tellerbehuizing zal ik wel iets moete aanpassen om goed aan te laten sluiten op de kroonplaat, maar dat lukt nog wel denk ik.

Prijs viel me nog mee, zit een hoop werk in zo'n ding als je het zelf wil maken :P
 
Vierkant, rond, GPZ, ovaal...

Kuipjes zijn sowieso voor het zwakkere geslacht onder ons.
Beetje kerel rijdt gewoon naakt, gewoon vol de wind erop :]
 
:')

Tja, ik kon/wilde een 'R' niet betalen en eentje zonder kuip werd toen helemaal niet aangeboden. Toch grappig dat een 'S' zoveel minder waard lijkt te zijn. Wie weet trek ik de kuip er een keer vanaf. Maarja, dan heb ik ook andere tellers en koplamp shizzle nodig. :P
 
Laatst bewerkt:
Kweenie. Beetje wind wen je wel aan, denk ik. Turbulentie daarentegen. :N
Is ook de reden dat ik een stukje van 't scherm van m'n V-Strom heb afgezaagd. Aan de andere kant heb ik op de Rex niet zoveel last van turbulentie. Het zit net even onder m'n helm in plaats van vol erop.
 
260km per dag is leuk op de ZRX met bikinikuip maar continu 140/150 is wel pittig. Een groter scherm is dan wel fijner :Y

Maar cruisecontrol op 125/130 en ik rij in een kleine anderhalf uur naar de andere kant van NL naar mijn werk :+
 
Zal z n rechterhand wel zijn ;)


T is jammer dat de boete s zo pittig zijn , ik vind dat je toch vrij gemakkelijk rond de 150+ kunt kruisen met t hok, ik vind dat je weinig last van de wind hebt ,ik heb t org. ruitje :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal z n rechterhand wel zijn ;)


T is jammer dat de boete s zo pittig zijn , ik vind dat je toch vrij gemakkelijk rond de 150+ kunt kruisen met t hok, ik vind dat je weinig last van de wind hebt ,ik heb t org. ruitje :t

Ik heb het iets verhoogde schermpje. 150 is wel te doen hoor, zeker wel maar na 50km ga je het toch wel voelen, maar dan ben ik net over een derde van de rit. Daarnaast is het ook een economische kwestie. Als ik alles boven de 140 rij red ik de 260km net niet of net wel op één tank incl. reserve. Als ik tussen de 120/130 rij verbruikt hij minder en red ik het met gemak. Scheelt weer in de kosten O-)



Heb jij cc op de Rex? Zijn kaoko ofzo?

Zo een ding :Y

gocruise-2-800x600.jpg


En rij inderdaad met intercom, spotify vanuit mijn telefoon en daarnaast flitsmeister voor eventuele flitsers maar ook voor de ongelukken op de weg. Daarnaast nog een TomTom op het stuur met filemeldingen die via mijn telefoon op het internet hangt voor actuele fileinformatie :Y

Je moet toch wat als je 3 uur op de motor zit elke dag :X En dan willen ze me vandeweek nog even naar Drachten sturen voor 3 portretjes _O- Spijkenisse - Arnhem - Drachten - Arnhem - Spijkenisse. 550 km :]
 
Laatst bewerkt:
Haha....ik dacht dat ik klaar was...als de wielen erin zaten...nu staat er in de garage ook nog een gpz900r die ik erbij heb gekocht voor restauratie...

Kan de kuip op dd zrx....neen geintje...gaat echt niet gebeuren...zrx is bijna klaar met ombouwen etc etc...fan is ge gpz aan de beurt....word ook weer als een nieuwe

Laat eens wat foto's zien , zou je hier plaatsen maar heb nog niets gezien :N
Ben reete benieuwd :Y

GREETZ
 
3 uur per dag is wel wat, dan pak ik toch liever de GS :] Daar had ik ook zo'n cruisecontrol knop op zitten, maar ik vind het niks. Mt de auto is het af en toe wel lekker.

Wat wordt er allemaal geklust Jopie? :D

Had iemand deze al gezien? Lijkt wel alsof ie ergens op is gereden...
 
Laatst bewerkt:
130km in anderhalf uur vind ik best netjes trouwens. Ik deed 5 kwartier over 80km naar Amersfoort. Overal druk dus nergens echt goed door kachelen. Ben wel blij dat ik nu eens een opdracht in m'n eigen provincie heb. Met 25 minuten ben ik op 't hoofdkantoor van IBM in Amsterdam... als het druk is. ;)
 
3 uur per dag is wel wat, dan pak ik toch liever de GS :] Daar had ik ook zo'n cruisecontrol knop op zitten, maar ik vind het niks. Mt de auto is het af en toe wel lekker.

Wat wordt er allemaal geklust Jopie? :D

Had iemand deze al gezien? Lijkt wel alsof ie ergens op is gereden...

GS is zeker relaxted, ik zit op dit moment ook met één oog te gluren naar een KTM 950 Adventure O-) :P

130km in anderhalf uur vind ik best netjes trouwens. Ik deed 5 kwartier over 80km naar Amersfoort. Overal druk dus nergens echt goed door kachelen. Ben wel blij dat ik nu eens een opdracht in m'n eigen provincie heb. Met 25 minuten ben ik op 't hoofdkantoor van IBM in Amsterdam... als het druk is. ;)

Ik doe het gemiddeld in 1uur20min, ik vertrek net over half zeven, even tanken bij een onbemande pomp en stap om vijf voor 8 voor de deur van de KNMV af. Tot op heden nog geen gekke drukte tegengekomen en als het druk is kan ik er gelukkig makkelijk tussendoor rijden. Het is wel fris na een uur dus ik moet wel gaan kijken naar wat warmere kleding :Y
 
Mja, dat is het natuurlijk ook. Mijn wekker gaat pas om 6:30 en meestal kom ik er pas om 7:00 uit. :+
 
Ja ik ben nog op zoek naar een goed gelamineerd pak voor de komende winter, m'n huidige pak houdt het ongeveer 5 minuten uit in een stortbui en heeft een halve dag nodig om op te drogen, is vrij waardeloos.

Meer dan een uur ww begin ik niet aan, af en toe vind ik prima maar heb nu al 45 minuten 3 x per week en ik ken elk putje in die weg inmiddels... gaap!
 
Ik ben vorig jaar bij Biker Outfit in Amsterdam geweest. Daar heb ik voor iets van 350/400 euro een Rev'it pak gekocht. Die zou tot ongeveer 1 uur waterdicht zijn maar ik denk dat ik maar even terug moet want na 5 kwartier door de regen was ik nog niet nat. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan