Zutfun

Ik denk dat ik d'r zondag ook wel bij ben. Ik zal het kaartje nog eens goed bestuderen, want gezien mijn navigatiekunsten zal ik wel weer genoeg van de rondweg te zien krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik d'r zondag ook wel bij ben. Ik zal het kaartje nog eens goed bestuderen, want gezien mijn navigatiekunsten zal ik wel weer genoeg van de rondweg te zien krijgen ;)

Hier idem dito....wil proberen die lange weg tussen Zutphen en Warnsveld te pakken te krijgen, maar dat zal wel weer op een fiasco uitdraaien. Iemand toevallig straatnamen, komende vanuit de richting van Deventer?
 
Ik zag dat er geen treinen reden dit weekend tussen utrecht en a'dam (wilde misschien in de duinen gaan wandelen) dus de kans wordt wel erg groot dat ik er zondag ben :9
 
Is er trouwens een vreettentje een beetje in de buurt (liefst met uitzicht op...)? Krijg wel dorst en honger van al dat rijden, dus zou wel lekker zijn.
 
Is er trouwens een vreettentje een beetje in de buurt (liefst met uitzicht op...)? Krijg wel dorst en honger van al dat rijden, dus zou wel lekker zijn.
Dr is wel een vreettentje in de buurt, maar ik weet niet of je vanaf daar het viaduct goed kan zien. De rondweg zelf wel :P
Op het kaartje zie je het viaduct, daarnaast 2 plassen die met een of ander slootje aan elkaar liggen. Daar hebben ze inmiddels een bungalowpark gebouwd en daar zit een snackbar bij aan de kant van de weg. En als die niet open is dan haal ik wel wat te drinken op thuis.

PS: Volgens mij heb ik nog nooit zo vaak in 1 topic gepost als nu 8-)
 
Op donderdag 04 april 2002 13:41 schreef DaFoolio het volgende:PS: Volgens mij heb ik nog nooit zo vaak in 1 topic gepost als nu 8-)

Dat krijg je met Warnsvelders. Nooit ver van huis gheghe ;)
 
Vanuit Deventer: je komt aan de noordkant Zutphen in (vanaf Gorssel/Eefde). Bij het stoplicht linksaf. Weg blijven volgen en dan rij je over HET viaduct heen. Kan haast niet missen...

Het viaduct is overigens vlakbij het ziekenhuis, dus iedereen die nog niet kan wheelien / kneedownen kan mooi oefenen... :) :) :)
 
Ik ben benieuwd wie er allemaal komen. Gaat vast weer een gezellige "meeting" worden.

Morgenochtend even speelgoed voor Martin bij elkaar zoeken...Kan die jongen ook lekker spelen op het Duct })
 
Ik kom vanmiddag ook ff met een paar maatjes langs, maar dat zal pas rond half drie zijn. ik zie wel wie er dan nog zijn.

Eldoc
 
Hmmm... Ik moet eerste even het waterpompje van een scooter vervangen, ik hoop dat dat snel gedaan is, dan kom ik nog even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan