Zutphen 2004!

Gloeiende...... :( (Afbeelding)

Ze waren met de weg bezig! De oprit richting Vorden en het stuk onder het viaduct. Volgens mij hebben ze een stukje nieuw asfalt gelegd.

Hopelijk is het zondag af. Ben benieuwd wat ze met de weg hebben gedaan.

Ik was er toenstraks ook ff langs gereden omdat ik daar vanochtend ook langs wou maar het was afgesloten.. Zat meer te denken aan een omgevallen boom ofzo. Toenstraks toch maar ff gecheckt en ze waren nu bovenaan de oprit bezig. Ben er wel blij om eigenlijk, daar onder op die afrit zaten ERG veel gaten namelijk..
 
Ik was er vanochtend nog langs gereden (richting Brummen) en wat ik ervan kon zien is dat de hele oprit (richting Vorden) nieuw asvalt heeft. Zag er wel aardig strak uit :)

Nu maar hopen dat het een beetje goed asvalt is maar dat zullen we zondag wel zien :)
 
Nieuw asfalt is glad.... B| Al die wringende vrachtwagens moeten eerst effe wat rubber achterlaten...

Maar we zullen het zondag wel zien *D
 
de dreigende regen woei over, ff een rondje geknald door de achterhoek :) volgens mij kwam ik je weer tegen, Rare Kwast, op de terugweg....
 
Het was weer gezellig
FOTO'S als bewijs.

Casgas :}
Casgas.JPG


400 8-)
400.JPG


Wie was dit??
Ook een MFer :] zeker weten.
MFBrikker.JPG


Meer fotos op
home.wanadoo.nl/ed_peters/Images/zutfun/

Pas op! grote plaatjes :)

Ed
 
Ik was ook redelijk vroeg weer weg vandaag... had nog afgesproken om 's middags met mijn vriendin te gaan rijden.

We kwamen nog langs het viaduct, toen stonden er twee motorrijders, een blauwe naked en een sportmotor. Wie waren dat? Wij (gele SV en blauwe CB500) kwamen uit de richting Brummen. :]

Zoeperman ik was het inderdaad op de terugweg. :}
 
Ik was ook redelijk vroeg weer weg vandaag... had nog afgesproken om 's middags met mijn vriendin te gaan rijden.

We kwamen nog langs het viaduct, toen stonden er twee motorrijders, een blauwe naked en een sportmotor. Wie waren dat? Wij (gele SV en blauwe CB500) kwamen uit de richting Brummen. :]

Zoeperman ik was het inderdaad op de terugweg. :}

Met de sportmotor was ik !!!! :)
 
Ik was ook redelijk vroeg weer weg vandaag... had nog afgesproken om 's middags met mijn vriendin te gaan rijden.

We kwamen nog langs het viaduct, toen stonden er twee motorrijders, een blauwe naked en een sportmotor. Wie waren dat? Wij (gele SV en blauwe CB500) kwamen uit de richting Brummen. :

Zoeperman ik was het inderdaad op de terugweg. :}


en die blauwe naked was ik
 
Laatst bewerkt:
Ben vanmiddag en vanavond nog even wezen sturen... :] heb geen motorrijders gezien. Vandaag ook een nieuwe achterband besteld (Pirelli Diablo). Dan hoop ik dat het volgende week nog wat lekkerder gaat. Mijn BT020 is een beetje vierkant gereden '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan