Zutphen 2004!

Mjah, het was ook niet echt gezellig in me eentje, waren nog wel wat mensen die een paar rondjes draaide maar geen bekende in ieder geval..
 
Ben ook weer terug in het land. Dus probeer dit topic ook weer een beetje in de gaten te houden. Spanje was wel bloedheet. Gisteren 44 graden en als je motorrijders ziet (in de stad) die dragen of tshirt en korte broek of drie delig pak. Als het zo warm is zou ik er bijna ook aan denken. Gelukkig was ik nu niet met de motor.
Maar ik heb wel weer zit in rijden na twee weken andere dingen doen, behalve :]
 
Vanavond nog iemand rijden? Ik ga voor het voetbal nog wat rondjes draaien..

he CasGas, heb jij toevallig een groene Guzzi met 3 spaaks wielen ?

Nope, maar jij werkt bij Achmea in Leeuwarden he? Toevallig bij Active? Of ken jij Wilko die bij Achmea in Apeldoorn werkt?
 
Vanavond nog een rondje gereden, maar vond dat bochtje het circuit op toch een beetje tricky, met al dat losse zand dat bob heeft laten liggen. Voorzichtig an, en hopen op betere tijden 8-)
 
Vanavond nog een rondje gereden, maar vond dat bochtje het circuit op toch een beetje tricky, met al dat losse zand dat bob heeft laten liggen. Voorzichtig an, en hopen op betere tijden 8-)

Die bocht richting Vorden neem ik voorlopig niet hard, het ziet er mij nog te glad uit maar het merendeel van het zand is al wel weg..
 
Hee, CASGAS!

Die grijs-blauwe Bandit 1200N zul je er nooit meer zien!
Ik heb 'm 2e pinksterdag helemaal aan stront gereden,tijdens de 11 stedentocht.... Jammer, ik had er al 10 opzitten, moest nog ca. 20km ;(
Zit nu met m'n hand in het gips, en rijd dit jaar geen motor meer...
maar volgend jaar kom ik nog wel 's langs!

Greetz, SoeF! (voorheen ook uit Eerbeek! de wereld is nie zo groot!)
 
Hee, CASGAS!

Die grijs-blauwe Bandit 1200N zul je er nooit meer zien!
Ik heb 'm 2e pinksterdag helemaal aan stront gereden,tijdens de 11 stedentocht.... Jammer, ik had er al 10 opzitten, moest nog ca. 20km ;(
Zit nu met m'n hand in het gips, en rijd dit jaar geen motor meer...
maar volgend jaar kom ik nog wel 's langs!

Greetz, SoeF! (voorheen ook uit Eerbeek! de wereld is nie zo groot!)

Dat is mooi balen SoeF, als de hand uit het gips is, ga je dan weer verder met dat streetfighter projectje van je?
 
Gaat er vanmiddag nog iemand :] ? Het is verbazend lekker weer...
full
 
Gaat er vanmiddag nog iemand :] ? Het is verbazend lekker weer... (Afbeelding)

Ben net terug van een leuk en over het algemeen droog toertochtje. Bij Terwolde zagen we donkere wolken en we waren van plan via wilp en voorst te rijden. Toch maar niet dus via oude brug gewoon naar Zutphen.
De weg was helemaal droog en het leek allemaal goed te komen, dus we dachten (plastic power en ik zeg de gek) "oh nog één rondje op het circuit" Dus afslaan achter Warnsveld langs (want daar liggen ook nog een paar leuke bochten). Komen we net uit de bossen en ik zie het aankomen. Een hoosbui en zeer plaatselijk. Dus toch nog nat geworden en het tochtje niet leuk af kunnen sluiten door nog ff een paar rondjes te gummen.
Er was ook niemand op de duct, raar he?!
 
Dat is mooi balen SoeF, als de hand uit het gips is, ga je dan weer verder met dat streetfighter projectje van je?

Uiteraard!

Als m'n hand weer helemaal meedoet, ga ik weer volop aan 't sleutelen!
Ik heb nu mooi de tijd om ouwe troep te verkopen, die ik nog heb liggen, en toch niet meer gebruik.... En om leuke onderdelen te scoren! ;)
Alleen... ik moet nog een hoop onderdelen frezen, en dat moet ik op de zaak doen....
Geduld is een schone zaak!
En a.s. woensdag gaat 't gips eraf; als 't goed is blijft 't eraf, anders moet ik weer 6 weken '(


Greetz, SoeF!
 
Ik durf het bijna niet te vragen omdat ik zelf ook niet zeker weet of ik wel ga, maar gaat er vanavond nog iemand rijden?
 
Een hoop politie gezien en de oprit was nog nat :(
Dus ben ik ff naar een maat van mij gegaan.

Nu maar hopen op beter weer.
 
Ja Fuse, ik zag je net wegrijden toen ik er aan kwam. Dacht die gaat misschien nog achter mij aan maar nee hoor. Volgende keer beter. Ik heb trouwens geen politie gezien.
Ben toen maar alleen een rondje gaan rijden. Naar steenderen en doesburg gereden om te checken hoe de weg erbij stond. Gelukkig is al dat grind (van de nieuwe asfaltlaag) weer weg, maar er liggen nu een aantal drempels in mooie bochten |( :X
Was wel te verwachten. Gelukkig blijven er nog een aantal mooie bochten over.
Toen kwam ik terug op de duct. Zag ik twee kerels staan. Ik een rondje rijden, kom ik terug zijn ze ook net weg. Het zat me vandaag ook niet mee ;)
Toen maar ff bij plastic power langs gegaan, een kopje koffie scoren. :9
 
Dat klopt ik wou omdraaien bij de volgende rotonde toen ik daar de politie aan zag komen scheuren dus ben ik ff doorgereden naar Warnsveld en ben daar omgedraaid.
Maar jij was toen ook al weg.

Volgende keer beter.
 
Ik ga zeker vanavond rijden. Lekker weer man!
Maar ik heb al afgesproken met plastic power en prikkie om ff een blokkie om te rijden. Misschien komen we nog wel op de duct.
 
Terug
Bovenaan Onderaan