zwaaitopic nummer ontelbaar

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
Willen ''jullie'' alsjeblieft niet meer naar me zwaaien als ik in de berm sta met pech B|

m'n broek was al afgezakt door die praatpaal malloot (PPM). Vervolgens verschillende koekblikkers lachend en toeterend voorbij zien komen, ook een wegenwacht die wuifde.
die had ik het liefst de vinger gegeven. Die PPM had me nl. wijs gemaakt dat de wegenwacht me niet MOCHT helpen. Uiteindelijk stonden er twee die me te hulp schoten :z ze spraken ook schande over de belcentrum figuren.
Die wilde me af laten slepen terwijl ik gewoon wat benzine nodig had. De reserve stand (3 liter) van de motor die ik net heb aangeschaft, blijkt niet te werken.
Daarna nam hij aan dat ik een koekblikker was (''staat de meter op nul meneer?'') en dat ik op de spitstrook stond. Maar ik stond bij een inham. Ik verhefde mn stem omdat ik absoluut geen sleepbeurt aan zoiets stoms wilde te verliezen (je hebt er maar 3 per jaar).
Ik was al bijna zover om m'n abonnement op te zeggen. En om de motor onder of over de vangrail te werken om naar een vlakbij gelegen dorpje te sjokken.
Maar gelukkig werd ik na 35 minuten geholpen door de wegenwacht. Ik moest wel de benzine aftikken.

Zo, dat is er uit.
En alsjeblieft niet meer gaan lopen zwaaien naar mede motorrijders die met pech staan.
 
Malloten.. Wat is 't probleem, je bent toch gewoon lid!


Volgende keer ANWB alarmnummer bellen? Of krijg je dan dezelfde figuren aan de lijn..
 
Laatst bewerkt:
En waarom zou je niet mogen zwaaien naar een motorrijder die vol zelfmedelijden langs de kant van de weg staat?

Met een beetje creativiteit had je wellicht de aandacht van iemand kunnen trekken om zo wat benzine over te hevelen zodat je naar een tankstation kon rijden?

(Toen het mij overkwam heb ik zo'n 15 mensen gezien die een duim opstaken met schouderophalen, als in: 'alles ok of hulp nodig?'. Maar toen was een reddingsactie al ophanden)
 
Ik wilde helemaal niet perse geholpen worden, maar lopen zwaaien vindt ik wel zo achterlijk :? :z
Lopen wuiven om hulp, ben gekke henkie niet.

het was vandaag, op de A-neger
 
Laatst bewerkt:
hand2__wavingA.gif
 
En waarom zou je niet mogen zwaaien naar een motorrijder die vol zelfmedelijden langs de kant van de weg staat?
Met een beetje creativiteit had je wellicht de aandacht van iemand kunnen trekken om zo wat benzine over te hevelen zodat je naar een tankstation kon rijden?

(Toen het mij overkwam heb ik zo'n 15 mensen gezien die een duim opstaken met schouderophalen, als in: 'alles ok of hulp nodig?'. Maar toen was een reddingsactie al ophanden)

:^

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan