Zwaar ongeval MeanBlueMan

Mooi.... nu we weer duizend reacties verder zijn....

Ik besef me dat dit topic z'n nut heeft gehad. En zijn doel heeft bereikt ! Voor mij althans.
Ik, en MGG ook als ik voor haar mag spreken, heb vreselijk veel aan de vele reacties in dit topic gehad.

Ik heb voornamelijk veel van mij af kunnen schrijven maar heb dankzij dit topic ook nieuwe mensen ontmoet en/of gebruikers beter tot heel veel beter leren kennen.

Mensen die ik niet kende maar die mij opgezocht hebben, honderden mensen die mij niet kenden maar kaarten stuurden, mensen die mij niet kende maar boekjes of wat dan ook stuurden. Mensen die mij niet kenden maar spontaan doneerden in het topic dat Ramsteen opende en zo kan ik nog wel doorgaan.

Maar op dit moment merk ik dat alhoewel mijn leven langzaam verder gaat, andermans levens gewoon in sneltreinvaart doorgaan.

Mensen staan niet meer stil bij mijn beperkingen en ik word er niet vrolijk van ze dat nog eens uit te moeten leggen, dat voelt alsof ik mijzelf eraan herinner wat ik niet meer kan. Zoals dat ik niet meer op mijn buik kan liggen bv, dat was al zo standaard geworden voor mij dat ik er nooit meer aan dacht, tot iemand daar aanleiding toe gaf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar zo pakt het dan voor mij echt niet uit.

Ik voel mij nog steeds vreselijk gesteund door velen van jullie, maar besef ook dat ook ik verder moet en me niet kan blijven wentelen in de aandacht van 'zielig zijn'. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik leef altijd al in het ' hier en nu' iets anders bestaat er voor mij niet.
En hier en nu.....wil ik mij weer richten op verder komen.
Samen met MGG, van wie ik echt bijzonder veel hou en meer dan ook blij ben met juist haar aan mijn zijde.
Ik verlaat dus dit topic.

Mocht iemand op enig moment nog willen weten hoe het met mij en/of MGG gaat: stuur tegen die tijd vooral eens een PM.
Daarnaast ga ik uiteraard met een aantal mensen contact houden, in ieder geval tegen de tijd dat ik idd eindelijk met een nieuwe koe aan weer op de motor kan en een aantal mensen op de EMBBQ kan uitnodigen. :)

EersteMeanBueManBarbecue

Dank !! :} :}
 
Ik heb je nooit opgevat als wentelen in aandacht of zielig zijn, integendeel zelfs. Vond het op een of andere manier wel fijn om even bij te lezen hoe het je nu vergaat.

En het blijft voor een buitenstaander al verdomd lastig te beseffen hoe klote je situatie nog steeds is.

Het is je goed recht het topic te stoppen. Dus top als je er wat aan hebt gehad en heel veel succes met het verdere herstel en geniet van wat je hebt bereikt, elkaar, en een hopelijk, hoe langzaam dan soms ook, verder herstel!
 
Zo'n "kostbaar" topic gaat niet eindigen door gezeik tussen 2 agenten toch ?!
Al heeft Mbm hier wat mij betreft de laatste hand in, ik zou het zonde vinden! al hing de sfeer al een tijdje in de lucht.


Ennuh wat betreft die dm/pm, laat je mij net zo lang wachten als ik bij jou heb gedaan ofzo ? @MeanBlueMan
 
Sorry. Ik wist niet dat je niet eens op je buik kon liggen.
Lezen en niet over jezelf lullen hij heeft genoeg aan zijn eigen opgave. ik heb 50 jaar geleden een zelfde klapper gemaakt als MBM met de nodige gevolgen maar daar heb ik tot nu nog niks over gemeld . dit topic gaat daar niet over.
 
Lezen en niet over jezelf lullen hij heeft genoeg aan zijn eigen opgave. ik heb 50 jaar geleden een zelfde klapper gemaakt als MBM met de nodige gevolgen maar daar heb ik tot nu nog niks over gemeld . dit topic gaat daar niet over.
MBM zegt het zelf heel terecht ook dat de rest van de wereld met een sneltreinvaart doorgaat met zijn leven. Hij weet precies waar hij nu staat
Een ander heeft daar geen weet van en kan dit volledig verkeerd inschatten. Dat heb ik dus zeker gedaan en dat spijt me.
 
Bedankt in ieder geval voor het inkijkje in jou leven, je eerlijkheid en openheid. Dat doet mij ook beseffen hoe kwetsbaar wij als mens zijn, maar ook hoe sterk we eigenlijk zijn zowel emotioneel als fysiek. Fijn dat een forum als dit je dan ook kan helpen om even de emoties een plek te kunnen geven. Nu het punt om verder te gaan, gedane zaken zijn geschiedenis, ik wens je het beste, en wellicht tot ziens ergens.

Mvgr,

Koen.
 
Ik besef me dat dit topic z'n nut heeft gehad. En zijn doel heeft bereikt ! Voor mij althans.
Ik, en MGG ook als ik voor haar mag spreken, heb vreselijk veel aan de vele reacties in dit topic gehad.

Ik heb voornamelijk veel van mij af kunnen schrijven maar heb dankzij dit topic ook nieuwe mensen ontmoet en/of gebruikers beter tot heel veel beter leren kennen.

maar besef ook dat ook ik verder moet en me niet kan blijven wentelen in de aandacht van 'zielig zijn'. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik leef altijd al in het ' hier en nu' iets anders bestaat er voor mij niet.
Iedereen heeft heel erg meegeleefd, dat zegt denk ik ook genoeg over hoe je/jullie hier wordt gewaardeerd.
Dat van je af kunnen schrijven is mooi en je hebt hier ook erg veel van jezelf laten zien :}

Zielig, neuh ik geloof absoluut niet dat iemand hier dat zo heeft gezien. Je/jullie gaan 'gewoon' verder, da's denk ik ook de juiste manier.
Erg jammer van wat communicatieve misverstanden, doet niets af aan ieders goede bedoelingen.

Het ga jullie goed, ik hoop jullie toch nog eens IRL de hand te mogen schudden
 
Mooi.... nu we weer duizend reacties verder zijn....

Ik besef me dat dit topic z'n nut heeft gehad. En zijn doel heeft bereikt ! Voor mij althans.
Ik, en MGG ook als ik voor haar mag spreken, heb vreselijk veel aan de vele reacties in dit topic gehad.

Ik heb voornamelijk veel van mij af kunnen schrijven maar heb dankzij dit topic ook nieuwe mensen ontmoet en/of gebruikers beter tot heel veel beter leren kennen.

Mensen die ik niet kende maar die mij opgezocht hebben, honderden mensen die mij niet kenden maar kaarten stuurden, mensen die mij niet kende maar boekjes of wat dan ook stuurden. Mensen die mij niet kenden maar spontaan doneerden in het topic dat Ramsteen opende en zo kan ik nog wel doorgaan.

Maar op dit moment merk ik dat alhoewel mijn leven langzaam verder gaat, andermans levens gewoon in sneltreinvaart doorgaan.

Mensen staan niet meer stil bij mijn beperkingen en ik word er niet vrolijk van ze dat nog eens uit te moeten leggen, dat voelt alsof ik mijzelf eraan herinner wat ik niet meer kan. Zoals dat ik niet meer op mijn buik kan liggen bv, dat was al zo standaard geworden voor mij dat ik er nooit meer aan dacht, tot iemand daar aanleiding toe gaf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar zo pakt het dan voor mij echt niet uit.

Ik voel mij nog steeds vreselijk gesteund door velen van jullie, maar besef ook dat ook ik verder moet en me niet kan blijven wentelen in de aandacht van 'zielig zijn'. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik leef altijd al in het ' hier en nu' iets anders bestaat er voor mij niet.
En hier en nu.....wil ik mij weer richten op verder komen.
Samen met MGG, van wie ik echt bijzonder veel hou en meer dan ook blij ben met juist haar aan mijn zijde.
Ik verlaat dus dit topic.

Mocht iemand op enig moment nog willen weten hoe het met mij en/of MGG gaat: stuur tegen die tijd vooral eens een PM.
Daarnaast ga ik uiteraard met een aantal mensen contact houden, in ieder geval tegen de tijd dat ik idd eindelijk met een nieuwe koe aan weer op de motor kan en een aantal mensen op de EMBBQ kan uitnodigen. :)

EersteMeanBueManBarbecue

Dank !! :} :}

Zal je regelmatig wel eens vragen hoe het met je gaat per pm of ergens in een topic als het zo uitkomt. Ik heb echt mega bewondering voor je, waar je vandaan komt en hoever je nu bent. En ook bewondering voor MGG is voor haar net zo goed een hele heftige periode geweest. Je hoort heus nog wel van me :Y

En die Bbq......strak plan :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan