Zwaar ongeval MeanBlueMan

Al een hele tijd redelijk selectief en niet vaak op MF geweest. Altijd al vooral gelezen en weinig gepost. En dan heb je eens tijd en kijk je wat verder en kom je dit (en het andere topic van MBM) tegen. Schrik er van. Je hebt er niets aan MBM maar hoop dat je hier je bijdrages wel blijft geven, vond ze altijd waardevol. Verder vooral en veel belangrijker (en on topic) vooral veel succes met het verdere herstel! Lees je positieve instelling door alles heen en ondanks dat niets vergelijk baar is en wielrenners en motorrijders elkaar vaak niet liggen zou je eens naar het verhaal van Kristina Vogel kunnen kijken ook iemand die (zelfs 2 keer) na een zeer zwaar ongeval weer is gerevalideerd en zeer positief in het leven is blijven staan.
 
Ik heb M-F en dit topic idd een beetje verwaarloosd.

Maar ik ga er binnenkort op terugkomen !!
De lijn is iig zoals hij was, langzaam omhoog, met hier en daar een bump. Die bump is nu even wat langduriger geweest.
Komt goed !

Zo'n bump schijnt er ook gewoon bij te horen.
Herstel gaat bijna nooit in een rechte lijn.
Maar goed, het is gewoon klote als de dingen niet gaan zoals je dat zelf graag zou willen.

Verder: Mocht je in de toekomst weer eens onder water willen gaan kijken. Ik bied me aan om met je mee te gaan. :Y
 
Ik zou dat zeer kut vinden omdat die man een geweldige moderator is geweest en nu een geweldig forumlid, dus zie ik hem heel graag blijven.
Zijn vrouw ook trouwens.
En we hebben nog een beter-worden-rit tegoed van hem :(
:+
Maar zonde dollen: dit soort trajecten doet psychologisch ook veel met iemand. En juist als het lichamelijk weer wat beter gaat en iedereen in de directe omgeving afhaakt. Enige wat wij kunnen doen is een plek bieden waar hij z'n hart kan uitstorten als hij het wil en zorgen dat hij zelf de rust kan pakken die hij nodig heeft.
MBM zal niet zomaar vertrekken na alle steun hier en het feit dat hij ondertussen onderdeel uit maakt van het meubilair.
 
Al een hele tijd redelijk selectief en niet vaak op MF geweest. Altijd al vooral gelezen en weinig gepost. En dan heb je eens tijd en kijk je wat verder en kom je dit (en het andere topic van MBM) tegen. Schrik er van. Je hebt er niets aan MBM maar hoop dat je hier je bijdrages wel blijft geven, vond ze altijd waardevol. Verder vooral en veel belangrijker (en on topic) vooral veel succes met het verdere herstel! Lees je positieve instelling door alles heen en ondanks dat niets vergelijk baar is en wielrenners en motorrijders elkaar vaak niet liggen zou je eens naar het verhaal van Kristina Vogel kunnen kijken ook iemand die (zelfs 2 keer) na een zeer zwaar ongeval weer is gerevalideerd en zeer positief in het leven is blijven staan.

;)
 
Zo'n bump schijnt er ook gewoon bij te horen.
Herstel gaat bijna nooit in een rechte lijn.
Maar goed, het is gewoon klote als de dingen niet gaan zoals je dat zelf graag zou willen.

Verder: Mocht je in de toekomst weer eens onder water willen gaan kijken. Ik bied me aan om met je mee te gaan. :Y

T zal bij snorkelen moeten blijven.... dubbele klaplong, longen hebben volledig stil gelegen, volgelopen met bloed, bacterie erin enz enz....ik zal nooit meer mogen duiken '(

Maar t aanbod is supertof :t
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan