Zwaar ongeval MeanBlueMan

Bijna 3 maanden?
laatste bericht van Serge was op 25 april.

Ik denk dat hij even een MF rust periode heeft ingelast, en misschien bevalt hem dat wel?

Ik voel mij bijzonder onheus behandeld door de admin hier.
Ik weet dat niemand daar verder iets mee van doen heeft dan hij en ik en dat niet meer op M-F komen daar geen verschil in maakt, maar ....het stoort me iedere keer als ik weer inlog :X
Mijn integriteit en eer werden altijd geroemd, maar soms kunnen ze mij persoonlijk ook heeeel erg dwars zitten :+
 
Ik voel mij bijzonder onheus behandeld door de admin hier.
Ik weet dat niemand daar verder iets mee van doen heeft dan hij en ik en dat niet meer op M-F komen daar geen verschil in maakt, maar ....het stoort me iedere keer als ik weer inlog :X
Mijn integriteit en eer werden altijd geroemd, maar soms kunnen ze mij persoonlijk ook heeeel erg dwars zitten :+
En daar is niks mis mee, ik heb dat namelijk ook. Ben wel meerdere keren onheus behandeld op m'n werk, dat soort dingen vergeet je niet, tenminste ik niet.
Dat blijft altijd sluimeren weet je.. Ik kan wel redelijk overweg nu met die lui, maar in m'n achterhoofd blijven ze altijd die lui die dat destijds deden.
Het is niet makkelijk, ik weet het.

Maar ik, en vele anderen zijn blij weer wat van je te horen man!
 
En met mij... gaat het zoals altijd goed. En steeds beter.

Goed, toen ik uit coma kwam riep ik al snel dat ik na 4 maand weer op de motor aan het werk zou zijn.
Dat heb ik bijgesteld.
En nog eens.
En nog eens.
en....

Lange wachttijden ook in de ziekenhuizen.
Afspraak met arts.
Ga maar fotos maken en maak dan nieuwe afspraak.
Duurt zo weken voor je weer bij 'm zit.
Laat staan als er een operatie gepland moet worden.

Nahja... laatste operatie was het verwijderen van wat kleine schroeven uit een lange pin in m'n bovenbeen.
Er zou dan wat meer druk komen te staan op een breuk die nog niet goed genoeg hersteld was om het ijzer eruit te halen.
Terwijl nu net die pin zorgde voor veel, heel veel pijn. De pin zat niet diep genoeg in het bot, het uitstekende deel werd door spieren geraakt bij beweging en dat doet verdomd veel pijn.
Veel pijn = weinig bewegen = slecht revalideren.
Ik 'loop' maar dat is max 100 meter. Meer kan ik gewoon niet opbrengen, ondanks nog steeds buprenorfine als pijnstiller. En dat is een behoorlijke !
Het goede nieuws is dat de laatste fotos laten zien dat de breuk nu dusdanig goed hersteld is dat die pin eruit mag *D
Nu nog even op ene operatiedatum wachten.
 
En daar is niks mis mee, ik heb dat namelijk ook. Ben wel meerdere keren onheus behandeld op m'n werk, dat soort dingen vergeet je niet, tenminste ik niet.
Dat blijft altijd sluimeren weet je.. Ik kan wel redelijk overweg nu met die lui, maar in m'n achterhoofd blijven ze altijd die lui die dat destijds deden.
Het is niet makkelijk, ik weet het.

Maar ik, en vele anderen zijn blij weer wat van je te horen man!
Jij bent dus ook zo'n eigenwijze.... het valt niet mee mij vijandig te krijgen maar als dat lukt dan is dat for life.
 
Dat heb ik nog steeds, ik kan sommige woorden niet meer zomaar typen.
Ik typ ze, volgens mijn hoofd goed, maar als ik terug lees....dan zijn er wat letters door elkaar gegooid.
Herkenbaar.. af en toe heb ik dagen dat ik de e en de a vrij consequent verwissel en dan teruglezend de boel probeer de corrigeren. Dat lukt meestal aardig.... voor 98% of zo. :X
 
Ik voel mij bijzonder onheus behandeld door de admin hier.
Ik weet dat niemand daar verder iets mee van doen heeft dan hij en ik en dat niet meer op M-F komen daar geen verschil in maakt, maar ....het stoort me iedere keer als ik weer inlog :X
Mijn integriteit en eer werden altijd geroemd, maar soms kunnen ze mij persoonlijk ook heeeel erg dwars zitten :+
De vraag is natuurlijk of je hier kwam voor de betreffende Admin, voor jezelf of het gezelschap??.. Hoewel ik denk dat ik ongeveer begrijp wat je hier weg houdt zou enige relativering hier wellicht iets kunnen doen aan dat "persoonlijk dwarszitten". Ik wil je keuze niet beïnvloeden, maar ik denk dat er een heleboel MF-ers zijn die je er graag bij hebben. Gewoon als persoon. Waarschijnlijk juist vanwege die eerder genoemde eigenschappen... :X
 
En energie.

Dat is toch iets raars....

Normaal kon ik prima een nacht overslaan.
Dag erop functioneerde ik vrij normaal. ( voor mijn doen }) )

Het is 1 van de dingen die nog steeds langzaam beter worden maar ik ga bijna iedere dag smiddags nog s een uur slapen.
10 uur slapen op een dag waar eerst 7 / 7,5 pima waren.
En dan nog....

Ik kan nu soms weer een beetje knutselen.
Wasdroger gemaakt, lager vervangen.
Vroeger even een middagje.
Nu 5 dagen een uurtje. Na dat uur bekaf en klaar voor de rest van de dag niets meer doen.


Mijn rechterbeen, energie en rug zijn nu mijn voornaamste punten.

Die 2 ruggenwervels die zijn vervangen door metalen 'stut's, die worden geholpen door lange pinnen die over maar liefst 8 ruggenwervels vast zitten. Dat geeft uiteraard een beperking in bewegingen maar het zijn vooral mijn spieren die daar dwarsliggen. Die zijn vaak behoorlijk gespannen, ontspannen lukt gewoon niet. Dat schijnt niet vreemd te zijn bij zware trauma maar is ronduit vervelend, soms is de boel zo gespannen dat het echt domweg pijn doet.
Eind dit jaar nog afspraak om te kijken of en hoeveel van die lange geleiders eraf kunnen, dat geeft heel iets extra bewegingsruimte.
Maar wat dat met de spieren doet, weet niemand.


En af en toe nog steeds van die 'wiebelbenen'.
Slapen gaan en dan gaan m'n benen een eigen leven leiden met enorme spiersamentrekkingen, soort spastische bewegingen, korte snelle bewegingen, 3/4/5 x achter elkaar in een paar seconden. En dan weer 3/6/9 minuten niet.
Wederom: bekend bij zware trauma, maar oplossing ???? Nope.

Echt lekker slapen kun je dan wel vergeten.
 
De vraag is natuurlijk of je hier kwam voor de betreffende Admin, voor jezelf of het gezelschap??.. Hoewel ik denk dat ik ongeveer begrijp wat je hier weg houdt zou enige relativering hier wellicht iets kunnen doen aan dat "persoonlijk dwarszitten". Ik wil je keuze niet beïnvloeden, maar ik denk dat er een heleboel MF-ers zijn die je er graag bij hebben. Gewoon als persoon. Waarschijnlijk juist vanwege die eerder genoemde eigenschappen... :X
Ik snap wat je bedoeld :Y

Ik zou ook iemand anders uit kunnen leggen dat het onzin is, dat je jezelf en anderen tekort doet terwijl je 'hem' er toch niet mee hebt.
Dus, doe wat je plezier brengt en juist dat plezier is je beste wraak ;)





En toch... B|
Maar ik ga m'n best weer doen :)
 
Ik voel mij bijzonder onheus behandeld door de admin hier.
Ik weet dat niemand daar verder iets mee van doen heeft dan hij en ik en dat niet meer op M-F komen daar geen verschil in maakt, maar ....het stoort me iedere keer als ik weer inlog :X
Mijn integriteit en eer WORDEN altijd geroemd, maar soms kunnen ze mij persoonlijk ook heeeel erg dwars zitten :+
Wij zijn in ieder geval blij dat je toch weer inlogt.:t

En het bijstellen van je doelen is niet erg, zolang je ze maar niet uit het oog verliest.
 
Leuk weer wat van je te lezen :Y. Die energie, is dat misschien niet logisch, je bent nog herstellende. Ik heb er geen verstand van verder maar stel me voor dat alle 'reparatiewerkzaamheden' die je lichaam uit zichzelf uitvoert energie vreten?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan