zwart met witte stippen

the stomper

MF veteraan
12 mrt 2003
2.220
1
Rotterdam
Dat is zoals de Koninginneweg in R'dam IJsselmonde eruit komt te zien op dit moment. Midden op alle kruisingen wordt een stip met een diameter van 4 meter geschilderd. En niet alleen een cirkel dus, maar echt een stip! Met witte wegmarkeringsverf...

Ja ik heb al bij de MAG melding gemaakt. En de gemeente geprobeerd aan het verstand te peuteren dat het gevaarlijk is, maar je begeeft je in een waar oerwoud van verkeerde telefoonnummers, eindeloos doorverbinden, verkeerde personen en ongebrip. Werd zelfs ronduit afgeblaft door ene heer Brouwer van de Gemeentewerf (totdat ik hem nadrukkelijk om z'n naam vroeg, toen veranderde z'n arrogante toon een beetje).

Ik geef de gemeente 2 uur de tijd om me terug te bellen (is beloofd) en anders bel ik maar eens met 0900-8844.


noot: ja ik zag de tikfout, maar het staat wel leuk eigenlijk dus laat ik het maar zo...
 
Laatst bewerkt:
Dat zal idd lekker glad worden als het regent / heeft geregend

Hoe kan een gemeente nu zo dom zijn, werken daar geen motorrijders ofzo ? |(
 
Lekker dan :( Net als die groen geverfde kruisingen op de Veluwe...
Maar bedankt voor de waarschuwing, ik zal er de volgende keer op letten als ik er kom! (woont familie van me)
 
Dat is zoals de Koninginneweg in R'dam IJsselmonde eruit komt te zien op dit moment. Midden op alle kruisingen wordt een stip met een diameter van 4 meter geschilderd. En niet alleen een cirkel dus, maar echt een stip! Met witte wegmarkeringsverf...

Ja ik heb al bij de MAG melding gemaakt. En de gemeente geprobeerd aan het verstand te peuteren dat het gevaarlijk is, maar je begeeft je in een waar oerwoud van verkeerde telefoonnummers, eindeloos doorverbinden, verkeerde personen en ongebrip. Werd zelfs ronduit afgeblaft door ene heer Brouwer van de Gemeentewerf (totdat ik hem nadrukkelijk om z'n naam vroeg, toen veranderde z'n arrogante toon een beetje).

Ik geef de gemeente 2 uur de tijd om me terug te bellen (is beloofd) en anders bel ik maar eens met 0900-8844.


noot: ja ik zag de tikfout, maar het staat wel leuk eigenlijk dus laat ik het maar zo...


Zijn ze te belazerd om een rotonde te bouwen of zo :(
 
Dat is zoals de Koninginneweg in R'dam IJsselmonde eruit komt te zien op dit moment. Midden op alle kruisingen wordt een stip met een diameter van 4 meter geschilderd. En niet alleen een cirkel dus, maar echt een stip! Met witte wegmarkeringsverf...

Ja ik heb al bij de MAG melding gemaakt. En de gemeente geprobeerd aan het verstand te peuteren dat het gevaarlijk is, maar je begeeft je in een waar oerwoud van verkeerde telefoonnummers, eindeloos doorverbinden, verkeerde personen en ongebrip. Werd zelfs ronduit afgeblaft door ene heer Brouwer van de Gemeentewerf (totdat ik hem nadrukkelijk om z'n naam vroeg, toen veranderde z'n arrogante toon een beetje).

Ik geef de gemeente 2 uur de tijd om me terug te bellen (is beloofd) en anders bel ik maar eens met 0900-8844.


noot: ja ik zag de tikfout, maar het staat wel leuk eigenlijk dus laat ik het maar zo...

GVD das lekker dan zeg. Ik zal binnenkort es ff een kijkje gaan nemen. Niet dat ik zo vaak over de koningenweg rijd, maar het klinkt wel belachelijk |(
 
ok dan zal ik het maar vragen. Anders dan een komma en de 'me', anders zou ik het niet weten :? . Welke tikfout :? .

Hint: 2e zin van de 2e alinea.

Inmiddels ook al 0900-8844 gebeld en er melding van gemaakt. Er wordt iemand langsgestuurd. Hoera.
 
L :+ L (heel goed lezen, ik las er ook twee keer overheen)

ontopic: Kl*t* wegbeheerders :(

Hij is inderdaad leuk. Als de juiste letters er maar staan, de volgorde is niet zo belangrijk om woorden te "herkennen".

:+

Maar dat telefoonnummer is toch om TUIG op te roepen (of was het melden, dat verschil is mij niet altijd duidelijk.. :? )
 
Op donderdag 04 december 2003 14:55 schreef koezzi het volgende:Hij is inderdaad leuk. Als de juiste letters er maar staan, de volgorde is niet zo belangrijk om woorden te "herkennen".

:+
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet....

})

Stelletje rukkers daar. Die groene vlakken op de veluwe is idd ook een gebed zonder eind. Die krengen liggen er nog steeds. B|
 
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet....

})

Stelletje rukkers daar. Die groene vlakken op de veluwe is idd ook een gebed zonder eind. Die krengen liggen er nog steeds. B|
de hele veluwe is uberhaupt één groot gebed...............zonder end....... })
 
de hele veluwe is uberhaupt één groot gebed...............zonder end....... })

de hele veluwe is uberhaupt een groot gebied .......... zonder tiet ...... :+

Sorry kon het niet laten, ik heb er ook gewoond. A propos, uberhaupt is duits L :+ L
(zuigen, komt omdat jij een kawa met een drol vergelijkt) *D :P
 
Tja, als jullie mongoolen je niets van flitspalen ect. aantrekken komen er dus meer van dit soort oplossingen he!!! ik vind het echt een geweldig idee!
 
Effe met de plaatselijke club een burn-out en donuts contest houden op die witte stip O-) Zit er op het einde weer een goede laag zwart rubber op,komt de gemeente ze weer in het wit verven ,jullie weer een contest en zien wie het langst volhoud? club of de gemeente. :o groeten hayabenni
 
Tja, als jullie mongoolen je niets van flitspalen ect. aantrekken komen er dus meer van dit soort oplossingen he!!! ik vind het echt een geweldig idee!

:?

Wat doe je hier dan in vredesnaam!! Je bent pas 1 dag aangemeld en gaat ons nu al uit lopen schelden! Zag in een ander topic dat je ook al had gereageerd met; ik haat motoren :?
 
Laatst bewerkt:
:?

Wat doe je hier dan in vredesnaam!! Je bent pas 1 dag aangemeld en gaat ons nu al uit lopen schelden! Zag in een ander topic dat je ook al had gereageerd met; ik haat motoren :?

Het beste is om zo iemand gewoon te negeren en plots een bannetje geven. Wordt ie automatisch rustig van :)

Verder belachelijk natuurlijk om voor een middenstip te kiezen. Snelle actie is nodig!!!


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan