zwart met witte stippen

:?

Wat doe je hier dan in vredesnaam!! Je bent pas 1 dag aangemeld en gaat ons nu al uit lopen schelden! Zag in een ander topic dat je ook al had gereageerd met; ik haat motoren :?
Kijk naar de foto en zijn nickname , is gewoon een of andere vw rijder of moraal ridder die ons wat komt uitdagen .
Gewoon niet op replyen binnen 2 dagen is hij wel gebanned :Z
Edit : effe verder gelezen als mijn neus lang is , was al gebanned :)
 
Orpheus heeft nog steeds "the force".

full
 
Misschien dacht hij dat hij grappig was maar is het in werkelijkheid niet zo een rotte gast.

Gezien zijn avatar en tekst
 
Hier in de straat ligt ook zo'n grote stip op de weg, helemaal wit en vrijwel net zo breed als de weg. Het is wel een 30 km-zone maar het is wel de 'ontsluitingsweg' in deze wijk, ik moet er dus wel overheen. Vanaf 1 kant kan je er nog wel mooi langs sturen, vanaf de andere kant moet je er wel overheen. Echt heel vreemd, want tegelijkertijd is het ook nog een kruispunt en ligt het in een bocht. Je moet er dus verplicht overheen en je moet er dus ook nog op sturen (en het verkeer van rechts in de gaten houden) :? Gekker kunnen ze het volgens mij niet maken maar goed..
 
Vraag me af waarom die Koos Spee is gebanned. Heeft niemand door dat het hier gaat om de Koos Spee die momenteel zo in het nieuws is. Iemand heeft gewoon een grap uitgehaald en is onder de naam Koos Spee gaan posten. Alles wat 'ie heeft gezegd moet je al een geintje zien. Het was dus niet iemand die echt tegen motorrijders etc. is :)
 
Vraag me af waarom die Koos Spee is gebanned. Heeft niemand door dat het hier gaat om de Koos Spee die momenteel zo in het nieuws is. Iemand heeft gewoon een grap uitgehaald en is onder de naam Koos Spee gaan posten. Alles wat 'ie heeft gezegd moet je al een geintje zien. Het was dus niet iemand die echt tegen motorrijders etc. is :)

Weten we, maar om grappig te zijn hoef je geen krachttermen te bezigen.
Sinterklaas weet tenminste hoe dat moet. *D
 
Orph, kun je mijn K. Spee account unbannen?

;)
 
Ik voel me niet aan gesproken door 'mongolen' jullie wel dan?

:^ Mongolen komen uit Mongolië en ik kom gewoon uit Nederland.

[me]Snarfman heeft een Mongoolse collega en die is bij volle verstand ;) [/me]

Edit & on-topic: Belachelijk die witte stip! Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan. Goede actie trouwens om het direct te melden
 
Ahum....
Is het ECHT wegenverf wat er gebruikt wordt? In dat geval: :(
Er bestaat ook zoiets als Thermoplast en dat is net zo stroef, zo niet nog stroever dan asfalt. Als dat gebruikt wordt dan: :}
 
Ahum....
Is het ECHT wegenverf wat er gebruikt wordt? In dat geval: :(
Er bestaat ook zoiets als Thermoplast en dat is net zo stroef, zo niet nog stroever dan asfalt. Als dat gebruikt wordt dan: :}

Je bedoelt dat wij van MF dat Thermoplast moeten inkopen en in alle :9~ bochten moeten plakken???

[me]smitjr die vandaag misschien eens een kijkje gaat nemen, als ut droog is[/me]
 
Ahum....
Is het ECHT wegenverf wat er gebruikt wordt? In dat geval: :(
Er bestaat ook zoiets als Thermoplast en dat is net zo stroef, zo niet nog stroever dan asfalt. Als dat gebruikt wordt dan: :}

Ik wacht even af tot het regent, en dan zal ik het eens testen. Op m'n gympen dan hè, maar ff niet op de motor nog.
 
ach,
laat het ze op een harde manier weten:
goed pak aan, ouwe moter en met een kennis die "toevallig" uit en onke hoek aan komt rijden zet je een mooie scene neer.
Uiteraard ga je plat doordat je onverwacht moet remmen, en doordat de weg daar onverantwoordelijk glad is, heb je schade.
Zorgen dat er getuigen zijn etc.
gemeente is daar wegbeheerder, dus die stel je aansprakelijk.
Succes ermee.
 
ach,
laat het ze op een harde manier weten:
goed pak aan, ouwe moter en met een kennis die "toevallig" uit en onke hoek aan komt rijden zet je een mooie scene neer.
Uiteraard ga je plat doordat je onverwacht moet remmen, en doordat de weg daar onverantwoordelijk glad is, heb je schade.
Zorgen dat er getuigen zijn etc.
gemeente is daar wegbeheerder, dus die stel je aansprakelijk.
Succes ermee.

En dan doen ze een stroefheidstest en dan blijkt alles in orde te zijn... :?
Lig je daar met je oude motor, oud pak en hopelijk zonder verwondingen.... :X

 
Laatst bewerkt:
Ik heb net gebeld met de uitvoerder/opzichter van de desbetreffende werkzaamheden en deze wist mij te vertellen dat ze de omtrek van de cirkel in Thermoplast maken en de rest dichtsmeren met wegenverf. Mijns inziens geen strakke actie dit.
Ik heb nog even een meningsverschilletje met hem gehad over de gladheid van wegenverf t.o.v. Thermoplast. Maar goed: schakel de MAG maar in.
Naam en tel. nummer van de uitvoerder zijn bij mij bekend en op te vragen door iemand van de MAG.

[me]Waar een Hornikx is, is een weg..... :) [/me]
 
Ik heb net gebeld met de uitvoerder/opzichter van de desbetreffende werkzaamheden en deze wist mij te vertellen dat ze de omtrek van de cirkel in Thermoplast maken en de rest dichtsmeren met wegenverf. Mijns inziens geen strakke actie dit.
Ik heb nog even een meningsverschilletje met hem gehad over de gladheid van wegenverf t.o.v. Thermoplast. Maar goed: schakel de MAG maar in.
Naam en tel. nummer van de uitvoerder zijn bij mij bekend en op te vragen door iemand van de MAG.

[me]Waar een Hornikx is, is een weg..... :) [/me]

De MAG is al op de hoogte, de politie ook. Heb je de stippen zelf ook gezien? Het is jammer dat ik geen digitale camera heb, het is gewoon lachwekkend dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan