- Onderwerp starter
- #1.526
en hij zei licht...............
Bekijk media item 1353298
en er was licht................
Bekijk media item 1353299en hij zag dat het goed was...............
Om het mezelf wat makkelijker te maken en omdat de V11 kwa indeling van knoppen aan het stuur vergelijkbaar is met de SPI hou ik momenteel grofweg het schema van de I aan ipv de II, we hebben nu dus een werkend startrelais en het remlicht op 1 zekering zitten en het werkt.........
Wel even wat frustratie omdat het remlicht niet wilde reageren op de voorrem, maar daar blijkt de druksensor kapot te zijn, gelukkig is de rempomp een paar generaties jonger als de dame zelf en zit er ook een microswitch in het handle, dus die gebruik ik nu maar.
en zo gaan we stapje voor stapje verder....
dit weekend nog even beugeltje verzinnen, spuiten en monteren om de verschillende relais (wel 3.... ) aan op te hangen en dan kan ik de bekabeling naar het startrelais, de startmotor en de achterste remdrukschakelaar definitief maken en vastzetten
Bekijk media item 1353298
en er was licht................
Bekijk media item 1353299en hij zag dat het goed was...............
Om het mezelf wat makkelijker te maken en omdat de V11 kwa indeling van knoppen aan het stuur vergelijkbaar is met de SPI hou ik momenteel grofweg het schema van de I aan ipv de II, we hebben nu dus een werkend startrelais en het remlicht op 1 zekering zitten en het werkt.........
Wel even wat frustratie omdat het remlicht niet wilde reageren op de voorrem, maar daar blijkt de druksensor kapot te zijn, gelukkig is de rempomp een paar generaties jonger als de dame zelf en zit er ook een microswitch in het handle, dus die gebruik ik nu maar.
en zo gaan we stapje voor stapje verder....
dit weekend nog even beugeltje verzinnen, spuiten en monteren om de verschillende relais (wel 3.... ) aan op te hangen en dan kan ik de bekabeling naar het startrelais, de startmotor en de achterste remdrukschakelaar definitief maken en vastzetten
Laatst bewerkt: