Zwarte R1 toch naar Europa??

Als-ie dan zwart moet zijn ... doe mij deze dan maar: :}

(Afbeelding)

Of deze :9~

Kawasaki%20(9).jpeg
 
De zwarte is super, maar de Bordeaux R1 is mijn huidige favoriet.

De ZX10R zoals hierboven gepost is knap op foto, maar vinnik een beetje tegenvallen in het echt.

En die Ducati 749 Dark is mooi, maar het onderhoud van zo'n matzwarte fiets is gewoon masochisme ;(

my 0.02€
 
De zwarte is super, maar de Bordeaux R1 is mijn huidige favoriet.

De ZX10R zoals hierboven gepost is knap op foto, maar vinnik een beetje tegenvallen in het echt.

En die Ducati 749 Dark is mooi, maar het onderhoud van zo'n matzwarte fiets is gewoon masochisme ;(

my 0.02€

Gelukkig smaken verschillen.
Die 749 vind ik mooi op foto maar in echt is die flets. De R1 in rood en blauw vind ik afgezaagd. Geef mij maar die R1 in zwart of die ZX in zwart.
 
Als de mensen van MF even een briefje sturen naar yamaha dat ze ZEKER de zwarte R1 kopen en je hebt een redelijk aantal mensen ik denk dat ze dan wel een container met zwarte R1'en naar dit kikkerlandje sturen.

Jullie kunnen natuurlijk ook zelf een container huren en even vragen aan een matroos of die even een aantal motors er in wil zetten :P ....

owja ik zou een rood loopledje aan de voorkant doen tussen de koplampen in en je motor KITT noemen *D
 
hmm ik geloof niet dat YAMAHA nu nog van gedachten veranderd, maar hopen kan altijd.
 
WIlde hem maar gaan importeren voor mezelf :) .. Ik zal en moet hem hebben!! :9
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor wel jammer van die olie lekkage :+ :)
Bij motoport zelhem staat een zwarte r1


:) gelukkig hoef ik mijn motor niet bij jou in onderhoud te doen, als je het verschil tussen olie en water al niet kunt zien })

Ik haalde hem (nieuw) op en dan regent het natuurlijk altijd ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan