Das kut als eigen baas zijnde.Sterkte.
hopenlijk goed verzekerd voor die ellende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das kut als eigen baas zijnde.Sterkte.
Ze komen donderdag foto's maken en verhaaltje erbij voor het blad Motor i.v.m. verkoop van mijn fiets.
Hij vroeg wel of het een model 2004/5 is want model 2006/7 fotografeert hij niet.Ik zeg hoezo niet en toen mompelde hij iets van komplampen en uitlaten.Ik begreep het ook niet helemaal
Klinkt als een intelligente kerel met een goede smaak
Goedenavond
Balen Berthebike Succes met het herstel.
Hier was laatst ook zoiets maar dan met een trekker jongen van 23 heeft het wel overleefd heeft ook geluk gehad.
Zo weer lekker wezen rijden maar wat een bagger op de weg
Heb me maar even flink geconcentreerd op hupjes soms gaat het kort en soms gewoon lekker lang en kan ik m goed hoog houden voor ie in begrenzer slaat, begin van de avond wennen en einde van de rit peace of cake
Kom ik thuis kijk ik naar de zx10r, helemaal onder de modder
Dat wordt weer flink poetsen donderdag middag/avond
Ik las hier in dit topic tijdje terug dat het een zwakke plek was van dit model dat snel de ophangpuntjes van het achterlicht kan breken, dus ik maar even voelen en ja hoor stuk! Maar even wat pattex erbij en nu komt ie nooit meer los
En je voorpoten ook
Heb alweer een lekke voorpoot
Mensen hier meer last van?
Altijd fijn die koekblikkers . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.
Altijd fijn die koekblikkers . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.
Die had ik ook, op mijn oude 7. De beschrijving van de 7 is ook van aan de hand van mijn motor gemaakt .kijk hier maar eens , die heb ik ook.
http://veiligmotorrijden.pageprocessor.nl/p3.php?RubriekID=1832
hmm, die hupjes.... ik krijg dat maar sporadisch voor elkaar.... niet dat het een must is, maar het is natuurlijk wel leuk.
Doe het toch volgens het boekje volgens mij..... ach ja....
Is cker kicken! Ik doe gewoon in zijn één en dan 60, 70 rijden en dan gasgeven komt ie vanzelf omhoog en dan proberen m hoog te houden. Met 160 komt ie wel weer naar beneden. (begrenzer)
Maatje van mij had een gewone Bandit 1200, reed gewoon even 200 km/u op het achterwiel over twee, drie kilometer, staand op de steps, over het stuur kijkende.
Ik reed erachter, maar vond 190 wel ff genoeg, geloofde echt niet wat ik zag.
dan zal die van mij wel terug-getuned zijn... want dat doet ie niet.....
Altijd fijn die koekblikkers . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.
(maar van de andere kant, alle 04/05 eigenaren zijn toch intelligente mensen )
ff inbreken...maar WTF!
Ja joh ga jij m ff uitleggenging om het formaat/grootte sjakie...
dan zal die van mij wel terug-getuned zijn... want dat doet ie niet.....