ZX10R Deel 22: "The War Continues"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze komen donderdag foto's maken en verhaaltje erbij voor het blad Motor i.v.m. verkoop van mijn fiets.
Hij vroeg wel of het een model 2004/5 is want model 2006/7 fotografeert hij niet.Ik zeg hoezo niet en toen mompelde hij iets van komplampen en uitlaten.Ik begreep het ook niet helemaal :+


_O- _O- _O- _O- _O- Een kenner dus.... :+ ;)
 
Goedenavond :W

Balen Berthebike -O- Succes met het herstel.
Hier was laatst ook zoiets maar dan met een trekker jongen van 23 heeft het wel overleefd heeft ook geluk gehad.

Zo weer lekker wezen rijden maar wat een bagger op de weg
Heb me maar even flink geconcentreerd op hupjes soms gaat het kort en soms gewoon lekker lang en kan ik m goed hoog houden voor ie in begrenzer slaat, begin van de avond wennen en einde van de rit peace of cake :]
Kom ik thuis kijk ik naar de zx10r, helemaal onder de modder :(
Dat wordt weer flink poetsen donderdag middag/avond :Y

Ik las hier in dit topic tijdje terug dat het een zwakke plek was van dit model dat snel de ophangpuntjes van het achterlicht kan breken, dus ik maar even voelen en ja hoor stuk! :( Maar even wat pattex erbij en nu komt ie nooit meer los *O*

hmm, die hupjes.... ik krijg dat maar sporadisch voor elkaar.... niet dat het een must is, maar het is natuurlijk wel leuk.
Doe het toch volgens het boekje volgens mij..... ach ja....
 
Altijd fijn die koekblikkers -O- . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ;)). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje 8-) .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.

ik heb altijd groot licht erop staan,.... alleen schemering zet ik hem bij tegenliggers wel uit.... Alles voor de zichtbaarheid he....
 
Altijd fijn die koekblikkers -O- . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ;)). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje 8-) .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.


kijk hier maar eens , die heb ik ook.

http://veiligmotorrijden.pageprocessor.nl/p3.php?RubriekID=1832
 
hmm, die hupjes.... ik krijg dat maar sporadisch voor elkaar.... niet dat het een must is, maar het is natuurlijk wel leuk.
Doe het toch volgens het boekje volgens mij..... ach ja....


Is cker kicken! Ik doe gewoon in zijn één en dan 60, 70 rijden en dan gasgeven komt ie vanzelf omhoog en dan proberen m hoog te houden. Met 160 komt ie wel weer naar beneden. (begrenzer) :P
 
Maatje van mij had een gewone Bandit 1200, reed gewoon even 200 km/u op het achterwiel over twee, drie kilometer, staand op de steps, over het stuur kijkende. _O-
Ik reed erachter, maar vond 190 wel ff genoeg, geloofde echt niet wat ik zag. :? :}
 
dan zal die van mij wel terug-getuned zijn... want dat doet ie niet.....

Dan moet je meer gas geven ;) Mis dat je het is bij 70/80 km/u moet proberen zit ie net wat meer in toeren.
Ik doe eerst altijd plotseling veel gas dat ie omhoog komt en dan rustig steeds meer gas anders valt ie weer naar beneden :P

Zwarte zijn dus toch langzamer :? :P
 
Altijd fijn die koekblikkers -O- . Succes met het herstel Bert!Is zo'n module de enige manier om beide koplampen op een 10 te laten branden of is er ook andere eenvoudige manier om dit voor elkaar te krijgen (die ook duurzaam is ;)). Vind die ene brandende lamp echt geen gezicht, zo zielig in zijn eentje 8-) .
Enne, de hele tijd met grootlicht rijden vind ik geen goede oplossing om met twee lampen aan te rijden, haha.

Sommige rijden met vol grootlicht -naar beneden afgesteld- maar da's niks. Grootlicht brandt dan nog steeds te fel en is verblindend met optrekken, drempels, iemand achterop, etc. Zo'n module laat je grootlicht voor 25% branden en dimlicht 50%. Voordeel 's avonds is dat je dimlicht voor dichtbij is (kan zelfs naar 30%) en je 25% grootlicht verder en wijder schijnt.



lijkt wel of DenniZX10 die dingen verkoopt :P maar hij is er alleen enthousiast over
 
Wheelies op het gas met een 10 is voor mietjes }) ..







... wheelies op het gas met een Corsaro nog meer! _O-
 
dan zal die van mij wel terug-getuned zijn... want dat doet ie niet.....


ik hoop dat je een geintje maakt? een 10 die in zijn 1 niet op het gas omhoog komt? ik doe het juist altijd in zijin 2 omdat ie in zijn 1 zo allejezus hard omhoogkomt dat ik in mijn broek poep :?

tis nogwel een 04 :P

@nieuwe zx10r: :r hopelijk in het eggie mooier. dan meen ik serieus dat de 04 toch echt de mooiste is van de serie hoor, alle jappen worden alleen maar lelijker sinds pakweg 2004. fireblade, R1, Gixxer, allemaal hopeloos. die oude blade (04) vond ik nog wel aardig, en de nieuwste R1 gaat ook nog wel, maar over het algemeen....die nieuwe z1000 ookal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan