Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.842
- 16.584
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zx10r 08-10 zijn dus ook niet goed of passen ze niet op?
Die ik heb waren toen 75 euro per kant.Zijn dat deze?
Brembo Remblokken Motor | Nederland
Edit: Crap! Hij kopieert de goede link niet. Maar hier zijn ze 65,- per kant voor de 2008-2010 zx10r
tyvoor 04/05 moet je die niet hebben idd.
Topfiets,Ha mede zx10ers bij deze meldt ik mij hier ook weer. Sinds vorige weekend de eigenaar geworden van de zx10 van Gh0st.
Foto's komen eraan.
Ik ben zelf ook geen regen rijder hoor, maar pak wel eens een halve sessie mee. Bijvoorbeeld aan het begin van dit seizoen toen ik elke mogelijk meter wilde rijden om de zx10 te leren kennen.
Mocht het binnen je budget passen dan zou ik lekker de z04 of DS pakken, betere blokken zijn er niet met die levensduur en bite.
Ik ben benieuwd of je onder de 300 uit kunt komen voor 2 klauwen, volgens mij gaat het al snel richting de 200 per klauw.
FF op basis van een '08: Voor zover ik weet doet hij dat alleen in zijn 5 en 6. Heb wel gehoord dat <'08 makkelijker te omzeilen is qua lambdaregeling. Mocht je het zeker willen weten dat hij 'm niet te arm regelt kun je ook de zekering eruit trekken voor de lambda regeling waardoor hij in een 'veilige modus' terechtkomt en hem niet bij regelt.
Ik dacht toenstraks even testen wat er gebeurd als ik m'n remhendel goed inknijp met 130. Reed vervolgens een aantal meter op m'n voorwiel :p Dus ze doen het nog, maar in de toekomst maar eens die z04 proberen.
Ik moet mijn uitspraak wederom herroepen, ik rij WEL met de RS. Dacht dat de RS de circuitversie was ... niet dus. Na de Z04 ben ik overgestapt op de RS, bevalt mij prima (wel in nissin klauwen van de ZX6R):Dus als we het goed aan willen pakken worden het OF de SBS Dual Sinters OF de Brembo Z04?
De ttyypphhuss wat een geld zie ik nu!
Ik moet mijn uitspraak wederom herroepen, ik rij WEL met de RS. Dacht dat de RS de circuitversie was ... niet dus. Na de Z04 ben ik overgestapt op de RS, bevalt mij prima (wel in nissin klauwen van de ZX6R):
SBS Racing Sinter remblokken front (RS) / Kawasaki
Als je 10 toch graag een rondje wil rijden, ik heb er wel tijd voor. Dan kan jij rustig doorfeesten, iedereen blijKomende week weinig rijden op de ninja maar veel feesten en lopen in Nijmegen !!!
tot over een week!
Mwoah, dit kan nog wel een krapjes gaan worden. Als je net een te strenge keurmeester hebt kan je wel eens pech hebben.Nu het over remblokken gaat, dit zijn mijn blokken:
[afbeelding]
Reacties? Ik gok dat het nog zo'n 2,5 tot 3 mm is. Kan ik hier nog een circuitdag mee remmen?
Mwoah, dit kan nog wel een krapjes gaan worden. Als je net een te strenge keurmeester hebt kan je wel eens pech hebben.
Ik heb het net aan hem gevraagd , maar hij wil niet , hij is nogal eenkennigAls je 10 toch graag een rondje wil rijden, ik heb er wel tijd voor. Dan kan jij rustig doorfeesten, iedereen blij
Klinkt goed . Ik ben niet helemaal op de hoogte van de tijden op Assen, maat volgens mij is een 2:04 helemaal niet verkeerd voor de eerste keer .Gisteren voor het allereerst op Assen gereden
Ook even met Shuriken gekletst, leuk je gesproken te hebben!
In de vijfde sessie snelste tijd neergezet van 2:04.9
Ging toch wel lekker gezien het de eerste keer was op Assen. Kan nog veel winnen bij het aanremmen en insturen (uiteraard daarbuiten ook, maar daar met name..)
(Actiefoto's volgen )
In de laatste twee rondes zat ik achter een Aprilia RSV.. Godver wat heeft die gast me laten schrikken.. Had bijna een Iannone momentje
Die kerel remde hem he-le-maal dood voor de Haarbocht.. Kon het met een zwevend achterwiel nog net afremmen
jammerIk heb het net aan hem gevraagd , maar hij wil niet , hij is nogal eenkennig
Klinkt goed . Ik ben niet helemaal op de hoogte van de tijden op Assen, maat volgens mij is een 2:04 helemaal niet verkeerd voor de eerste keer .
Enne, herkenbaar dat over een RSV. Tijdens mijn eerste keer op Assen lag er ook een RSV dwars. De beste man had de motor de avond van te voren gekocht en wilde hem op Assen inrijden . Ik vond het geen goed idee, hij dacht er helaas anders over.
Dat ligt niet aan hem maar aan de motor waar hij op rijd !!
Gisteren was een man (gokje, 60+, in elk geval hoog 50) op een 1290 Superduke.. Had zeer korte tijd daarvoor het apparaat gekocht.. Letterlijk nul ervaring op enig circuit dan ook en meteen bij vrij rijden meedoen... Hij was zo'n beetje 30 seconden langzamer dan de daaropvolgende langzaamste...
Heb hem nota bene de pionnetjes op het circuit moeten uitleggen
Heeft niet lang geduurd voor hij naar de beginners werd geplaatst.
Gisteren voor het allereerst op Assen gereden
Ook even met Shuriken gekletst, leuk je gesproken te hebben!
In de vijfde sessie snelste tijd neergezet van 2:04.9
Ging toch wel lekker gezien het de eerste keer was op Assen. Kan nog veel winnen bij het aanremmen en insturen (uiteraard daarbuiten ook, maar daar met name..)
(Actiefoto's volgen )
In de laatste twee rondes zat ik achter een Aprilia RSV.. Godver wat heeft die gast me laten schrikken.. Had bijna een Iannone momentje
Die kerel remde hem he-le-maal dood voor de Haarbocht.. Kon het met een zwevend achterwiel nog net afremmen
Klinkt goed . Ik ben niet helemaal op de hoogte van de tijden op Assen, maat volgens mij is een 2:04 helemaal niet verkeerd voor de eerste keer .
Enne, herkenbaar dat over een RSV. Tijdens mijn eerste keer op Assen lag er ook een RSV dwars. De beste man had de motor de avond van te voren gekocht en wilde hem op Assen inrijden . Ik vond het geen goed idee, hij dacht er helaas anders over.