Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.919
- 530
Ow... Mark zei monteur dacht ik.. jij weet nog meer.. wie van deze ken jij?
Beide ken ik.
Maar ik kom al jaren bij die motorzaak.
Ik weet precies van wie die geweest is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ow... Mark zei monteur dacht ik.. jij weet nog meer.. wie van deze ken jij?
Kleine wereld.Beide ken ik.
Maar ik kom al jaren bij die motorzaak.
Ik weet precies van wie die geweest is.
Kleine wereld.
Dus je kan deze ZX-10R al twaalf jaar volgen.
Jup, vanaf dat die nieuw is.
Alleen de laatste eigenaar zal ik waarschijnlijk niet kennen.
Mooie tijd en veel verkeer is minder, maar dan voel je je wel Rossi o.i.d.Overigens maandag en dinsdag nog op mijn circuit-10 gereden ter compensatie, maar was veel te druk op Assen, enige sessie dat ik niet heel veel verkeer had nog tot een 1:56:0 gekomen, dat had een stuk veiliger en sneller gekund als de groepen opnieuw ingedeeld zouden worden zoals normaal. Maar wel lekker gereden en met al het toeren achter mensen die trager rijden aan ziet mijn achterband er nog bijna nieuw uit .
Thanks, ik was er ook best tevreden over. De eerste sessies voelde ik me nog wel een halve Rossi, maar als de groepen te groot worden is er op volle snelheid langs afgaan gewoon gevaarlijk, dus dan krijg je zo'n toerende gast in de B-groep die zijn best niet meer doet en zijn kans afwacht:Mooie tijd en veel verkeer is minder, maar dan voel je je wel Rossi o.i.d.
Het eerste is misschien omdat het de eerste keer van het jaar was. Nog een beetje loskomen.De eerste sessies nog wel, als de groepen te groot worden is er op volle snelheid langs afgaan gewoon gevaarlijk, dus dan krijg je zo'n toerende gast in de B-groep die zijn best niet meer doet:
Bekijk bijlage 1510955
Plus dat ik 2 keer een pannenkoek had die er midden in de ramshoek vanaf gaat om de pitstraat in te rijden zonder iets aan te geven. De eerste keer scheelde het niet veel, de 2e keer had ik al een voorgevoel dat ie ging komen.
Nette tijden, Klinkt alsof je verder wel top loopt.Ik heb een raar probleem met de zx10 snap niet wat de oorzaak is.
Dinsdag op mettet haperde de motor af en toe onder acceleratie dacht dat het aan de quickshifter lag en heb die uitgeschakeld en afgekoppeld.
De sessie erop voelde ik al bij het uitrijden van de pit dat dit geen goed idee was direct circuit afgereden.
Motor haperde enorm was niet mee te rijden.
De sessie erop reed de motor zo een minuut of 10 goed en begon dan weer af en toe in te houden.
Sessie 5 was de beste met 16 minuten zonder problemen pas de 2-3 laatste ronden begon hij weer te haperen ook de laatste sessie heb ik niet volledig uitgereden hierdoor.
Meestal is het in 3e of 4e en pas als de motor echt goed warm is de eerste 5-10 minuten van de sessie kom het zelden/niet voor en alleen bij volgas...
In 2 heb ik het niet maar in 2 geef ik ook geen volgas omdat dat ding zelf nog in 4e powerwheelys trekkt
Ondanks al deze problemen en zeer weinig rondjes gedaan te hebben toch 1.12 gereden op een koude mistige dag.
Ben er aangenaam verrast over op een goeie warme dag met een goed werkende motor moet 1.10 of eronder wel mogelijk zijn.
reed nu ook zonder quickshifter de hele tijd koppelen best wel lastig.
Ik heb al 16 jaar geen nieuwe fiets meer gekocht,vind het juist een sport om zo’n gedateerd ding dik te maken met 1e klas spullen.Dus links of rechtsom,beide opties kosten geld.Nadeel van zo’n nieuwe fiets is dat het heel veel geld kost om zo’n ding dik te maken bovenop de aanschafprijs.
(sorry voor offtopic) In de B-groep reed een gast op een SV650 iedereen zo makkelijk voorbij! Hij was ook actief bij de MAC @Worldbeater , misschien ken je 'm. Dus de ideale kans om inhaalacties te oefenen, was mijn positieve omdenk gedachte! Maar makkelijker gezegd dan gedaan.Thanks, ik was er ook best tevreden over. De eerste sessies voelde ik me nog wel een halve Rossi, maar als de groepen te groot worden is er op volle snelheid langs afgaan gewoon gevaarlijk, dus dan krijg je zo'n toerende gast in de B-groep die zijn best niet meer doet en zijn kans afwacht:
Bekijk bijlage 1510955
Plus dat ik 2 keer een pannenkoek had die er midden in de ramshoek vanaf gaat om de pitstraat in te rijden zonder iets aan te geven. De eerste keer scheelde het niet veel, de 2e keer had ik al een voorgevoel dat ie ging komen.
Je hebt vast geen claxon meer op je ZX-10R racer.Plus dat ik 2 keer een pannenkoek had die er midden in de ramshoek vanaf gaat om de pitstraat in te rijden zonder iets aan te geven. De eerste keer scheelde het niet veel, de 2e keer had ik al een voorgevoel dat ie ging komen.
Ik heb ooit een QS gehad die op "grote hobbels" dacht dat ik wilde gaan schakelen, de gevoeligheid stond te licht afgesteld (te gevoelig). Resultaat was een motor die even onderbroken werd terwijl je op volle belasting rijdt. Dit lijkt er wel een beetje op. Maar dit is uiteraard ook maar gissen.Ik heb geen standaart meer en heb een fiche gekocht om die te overbruggen er komt wel een foutcode op maar is denk ik normaal aangezien de helft er niet meer opzit koelschroef was ook defect na ongeval dus zit er ook niet meer op vb...
Hier op dit filmpje doet hij het 3 rondes na alkaar aan start finish
Ervoor reed ik 8 a 9 ronden normaal.
Denk ecu eens uitlezen en kijken welke fouten erin zitten en quickshifter vervangen
Ik dacht dat jij alleen Kawa's/suzuki's/beemerts reed? En af en toe is het wel even schrikken als je niet verwacht dat iemand niet vooruit te branden is.Het eerste is misschien omdat het de eerste keer van het jaar was. Nog een beetje loskomen.
Maar daar heb jij niets aan.
Ik ben of was ook erg goed in het momentum verliezen als ik een rondje achter iemand aanrijd met een minder tempo.
Zonde, zonde, zonde.
En op Zandvoort ben ik lang geleden eens gevallen (met een Triumph) toen er een heel groepje tracktraing had tussen vrijrijders.
Die reden langzaam.. niet normaal.
Punt twee is gewoon niet te vergeven. Gelijk naar huis met die gast.
Ik heb geen standaart meer en heb een fiche gekocht om die te overbruggen er komt wel een foutcode op maar is denk ik normaal aangezien de helft er niet meer opzit koelschroef was ook defect na ongeval dus zit er ook niet meer op vb...
Hier op dit filmpje doet hij het 3 rondes na alkaar aan start finish
Ervoor reed ik 8 a 9 ronden normaal.
Denk ecu eens uitlezen en kijken welke fouten erin zitten en quickshifter vervangen
Ik heb bijna alle merken wel een keer gehad, en bijna allemaal van een paar maanden tot hoogstens één seizoen.Ik dacht dat jij alleen Kawa's/suzuki's/beemerts reed? En af en toe is het wel even schrikken als je niet verwacht dat iemand niet vooruit te branden is.
Kwam mezelf nog tegen in een filmpje, ziet er op zich niet slecht uit maar ik denk niet dat ik binnenkort telefoon krijg van Wilco
Ik kom om 5:01 langsrijden, wel grappig dat mijn broertje net op dat moment op de pitmuur stond en van de andere kant filmde .Ik heb bijna alle merken wel een keer gehad, en bijna allemaal van een paar maanden tot hoogstens één seizoen.
Het meest exclusieve was een Bimota die ik uit Duitsland had geïmporteerd.
Al komt de HP2 Sport wel dicht in de buurt qua bijzondere motorfiets..
Maar mijn voorkeur is inderdaad wel het meest van -en met- de genoemde merken.
Ga jij rechtdoor op het gegeven moment?
Dan weet ik naar de juiste rijder te kijken..
Dan heb ik je wel gezien, maar ik ga er maandag nog even voor zitten.Ik kom om 5:01 langsrijden, wel grappig dat mijn broertje net op dat moment op de pitmuur stond en van de andere kant filmde .