ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Misschien even een nieuw filmpje maken om weer op Dumpert en Hart van Nederland te komen.
Een beetje de motor onder de aandacht brengen. :+
 
Goed plan, bij mijn verkoop loopt het ook nog niet storm :z. Ik heb nog wel een action cam liggen en mijn circuitfilmpjes zijn meestal niet zo schokkend (tenzij ze me in de beginners groep hebben gezet). Maar zo'n filmpje verpest wel het hele 'altijd van een oud vrouwtje geweest' verhaal wat ik erbij wilde ophangen :+.

Maar qua verkoop van de zx10r, ik moet 'm toch echt op mp gaan zetten vrees ik, of zijn er nog andere/betere alternatieven?
 
Goed plan, bij mijn verkoop loopt het ook nog niet storm :z. Ik heb nog wel een action cam liggen en mijn circuitfilmpjes zijn meestal niet zo schokkend (tenzij ze me in de beginners groep hebben gezet). Maar zo'n filmpje verpest wel het hele 'altijd van een oud vrouwtje geweest' verhaal wat ik erbij wilde ophangen :+.

Maar qua verkoop van de zx10r, ik moet 'm toch echt op mp gaan zetten vrees ik, of zijn er nog andere/betere alternatieven?
Jaren geleden kwam een filmpje van hier ineens overal op tv.. daar refereer ik even aan.. ging viral.
De uploader werd er op zijn minst helemaal hyper van - als in zenuwachtig.. O-) ;)

Waar heb je hem nu overal gezet? MF, Speurders, Tweedehands, Scout24, Facebook?
Eigenlijk kijk ik ook alleen op MP..

Anders met afschrijving maar terug naar de vorige eigenaar. :+
 
Goed plan, bij mijn verkoop loopt het ook nog niet storm :z. Ik heb nog wel een action cam liggen en mijn circuitfilmpjes zijn meestal niet zo schokkend (tenzij ze me in de beginners groep hebben gezet). Maar zo'n filmpje verpest wel het hele 'altijd van een oud vrouwtje geweest' verhaal wat ik erbij wilde ophangen :+.

Maar qua verkoop van de zx10r, ik moet 'm toch echt op mp gaan zetten vrees ik, of zijn er nog andere/betere alternatieven?

Mij valt op dat wanneer je er een uitgebreid verhaal bij zet met alle details, staat van onderhoud etc., je minder gelukzoekers hebt. En verder... geduld hebben.
 
Oh maar ik wil ‘m ook niet snel kwijt ofzo, anders had ik ‘m wel al op advertentiesotes gezet. Meer even polsen of iemand miss over een tijdje over wil stappen van bv een 2004 naar deze oid
 
Jaren geleden kwam een filmpje van hier ineens overal op tv.. daar refereer ik even aan.. ging viral.
De uploader werd er op zijn minst helemaal hyper van - als in zenuwachtig.. O-) ;)

Waar heb je hem nu overal gezet? MF, Speurders, Tweedehands, Scout24, Facebook?
Eigenlijk kijk ik ook alleen op MP..

Anders met afschrijving maar terug naar de vorige eigenaar. :+
Ja haha dat GoPro filmpje wordt ik nog vaak aan herinnerd haha
 
Jaren geleden kwam een filmpje van hier ineens overal op tv.. daar refereer ik even aan.. ging viral.
De uploader werd er op zijn minst helemaal hyper van - als in zenuwachtig.. O-) ;)

Waar heb je hem nu overal gezet? MF, Speurders, Tweedehands, Scout24, Facebook?
Eigenlijk kijk ik ook alleen op MP..

Anders met afschrijving maar terug naar de vorige eigenaar. :+
Kompleet gemist volgens mij, linkje? :P

Heb 'm nu alleen op MF staan en sinds gisteravond op autoscout. FB probeer ik te mijden als de pest/corona en eigenlijk geld voor MP hetzelfde. Op zich staat ie ook niet in de weg, maar hij heeft dit jaar denk ik 100 km gereden, wellicht dat dat naar 500 gaat maar dat is het dan wel zo'n beetje dus het heeft gewoon niet ontzettend veel nut om 'm erbij te houden.

En volgens mij wil jij 'm alleen terug als ik er een BMW embleempje op plak ;).

Mij valt op dat wanneer je er een uitgebreid verhaal bij zet met alle details, staat van onderhoud etc., je minder gelukzoekers hebt. En verder... geduld hebben.
Zal mijn advertentie eens uitbreiden voor als ie op mp komt, maar had eigenlijk gewoon gehoopt om er iemand op mf blij mee te maken en dat ie dan weer wat vaker buiten kan spelen :].

Aan de fiets kan het niet liggen zou ik denken:

20151011_155441.jpg
 
Kompleet gemist volgens mij, linkje? :P
Ja, toen was jij er nog niet.
Nou ja.. ergens anders. ;)

Volgens mij was het op drie televisiezenders te zien en diverse Social media. Even snel de gebruikersnaam veranderd etc.. flinke tijd geleden. Geschiedenis. We must keep it like that.
Gewoon even gas erop, meer was het niet. :P
En volgens mij wil jij 'm alleen terug als ik er een BMW embleempje op plak ;).
Het is wel leuk, alles een beetje gelijk qua merk. :Y
Eenheid brengt rust, en verhinderd impulsaankopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik moest gisteren nog 55 km rijden om precies aan de ingprogrameerde tellerstand te komen , van me AIM TFT mxk10 display .
Maar kan inderdaad iedereen met het huidige zx10R model adviseren dat deze dure uitgave wel de moeite waard is .
Echt zooow gaaf .
 
Mijn straat zx10r gaat morgen naar een nieuwe eigenaar, heel veel lol mee gehad, heel vaak naar lopen staren en het blijft echt een prachtige fiets, maar ik gebruikte ‘m gewoon weinig en nu ik een street triple erbij heb gekocht kwam hij helemaal niet meer buiten, behalve om te poetsen en te staren dan.
 

Bijlagen

  • AE92550A-6702-481E-BC0B-406F8C78F6CC.jpeg
    AE92550A-6702-481E-BC0B-406F8C78F6CC.jpeg
    3,5 MB · Weergaven: 10
Mijn straat zx10r gaat morgen naar een nieuwe eigenaar, heel veel lol mee gehad, heel vaak naar lopen staren en het blijft echt een prachtige fiets, maar ik gebruikte ‘m gewoon weinig en nu ik een street triple erbij heb gekocht kwam hij helemaal niet meer buiten, behalve om te poetsen en te staren dan.

Toch feli met de verkoop. Hopelijk alleen maar serieuze geïnteresseerden gehad ;)
 
Mijn straat zx10r gaat morgen naar een nieuwe eigenaar, heel veel lol mee gehad, heel vaak naar lopen staren en het blijft echt een prachtige fiets, maar ik gebruikte ‘m gewoon weinig en nu ik een street triple erbij heb gekocht kwam hij helemaal niet meer buiten, behalve om te poetsen en te staren dan.
Het is voor mij ook wel een beetje afsluiting van een periode. _O-
Maar je hebt er vijf mooie jaren mee gehad. :}

Sommigen denken nu dat ik de nieuwe eigenaar ben. :+
 
Gisteren men eerste keer terug gereden sinds men ongeval van bijna een jaar terug.
Circuit van mettet had echt geen geluk met het weer helaas.
Geen een droge sessie gehad toch 2x vertrokken met slicks waarbij het de eerste keer nog niet helemaal droog was en na 10 minuten weer begon met regenen.
De laatste sessie lag de baan perfect maar de lucht zag er niet zo goed uit.
Kom voor de eerste keer richting start finish bakken met water uit de lucht zelfde ronde nog binnen gekomen aar was al zeiknat terug.
Wel onder de indruk van het vermogen en de remmen.
Ik rijd nu 16/40 en zelf met power op medium setting en traction control op 4 kwam in 3e nog regelmatig het voorwiel omhoog.
Alleen jammer dat ik geen quickshifter had erg vermoeiend met al dat schakelen op mettet icm een linkerhand die lastig doet door oude blessure.

Volgende dinsdag opnieuw proberen met beter weer helaas ook zonder quickshifter haha.
 
Toch feli met de verkoop. Hopelijk alleen maar serieuze geïnteresseerden gehad ;)
ja, 3 geïnteresseerden en alle 3 wilden ze hem op komen halen. Uiteindelijk verkocht aan de eerste die langs kwam.
Het is voor mij ook wel een beetje afsluiting van een periode. _O-
Maar je hebt er vijf mooie jaren mee gehad. :}

Sommigen denken nu dat ik de nieuwe eigenaar ben. :+
6 zelfs;). inderdaad the end of an era. Stond wel even met een brok in mijn keel toen ie wegging, maar ’t is mooi geweest zo:).
 
6 zelfs;). inderdaad the end of an era. Stond wel even met een brok in mijn keel toen ie wegging, maar ’t is mooi geweest zo:).
2014, maar ik denk na augustus. :Y

Edit. De eerste eigenaar was een monteur van MotoPort Zelhem, en de tweede de directeur van Motorkledingcenter Mark Bos.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan