ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Assen gaan we maandag misschien zien, maar op Zandvoort was de opwarmronde de laatste circuitdag 2.05 en tot nu toe de snelste tijd1.57.
De rondjes zijn verder allemaal binnen 1.5 seconde van elkaar, de meeste 1.58 met inhalen of ingehaald worden.
Ik heb er qua rijtechniek en zithouding nog niet veel van gebakken, daar is de cursus maandag voor.
Indertijd gelijk in 'snel' gaan rijden zonder voorbereiding.
Wil er nu meer uithalen. :)
Moet lukken maandag met 5 graden:+
 
Een hoop gedoe en geregel, maar het gaat niet eens door. ;)

PSX_20210403_190848.jpg

Ik was binnen een uur van vertrek. _O- :X
Zonder MF had ik de mail niet eens gezien.
Even 500 km naar Assen voor de lol. :P
 
Een hoop gedoe en geregel, maar het gaat niet eens door. ;)

Bekijk bijlage 1615127
Ik was binnen een uur van vertrek. _O- :X
Zonder MF had ik de mail niet eens gezien.
Even 500 km naar Assen voor de lol. :P
Ben wel blij dat het afgelast is gezien de voorspellingen, ik was toch wel gaan rijden maar het praktisch nut ervan zou nihil zijn bij 5 graden en regen/ijzel/sneeuw. Top dat we gewoon een andere dag krijgen met hopelijk beter weer.
 
Ben wel blij dat het afgelast is gezien de voorspellingen, ik was toch wel gaan rijden maar het praktisch nut ervan zou nihil zijn bij 5 graden en regen/ijzel/sneeuw. Top dat we gewoon een andere dag krijgen met hopelijk beter weer.
Had jij een normale dag?
Ik had de TOMS staan.
Dus maakte niet veel uit.
Uit mijzelf stoppen kan ik niet, was idd ook gewoon doorgegaan ongeacht de omstandigheden.

Speciaal de olie ververst en een andere voorband.
Volgende week bij de MAC Zandvoort rijden.
Daar had ik de band en olie niet voor verwisseld.
Dat kon nog wel.
O-)
Maar eind van de maand ben ik vast blij. :Y ;)
 
Ik breng de ZX10R nog een keer onder de aandachtO-). Stiekem heb ik iets anders op het oog.

 
Zag hem gisteren alweer staan in het topic. Blijft een fantastisch mooie machine :9~. En apart dat hij nog steeds niet verkocht is.
 
Dat ie goed is, kan ik wel bevestigen. Ik weet ook vrij zeker dat wanneer je er een straatkuip op zet en de verlichting erop zet, je de vraagprijs makkelijk gaat krijgen, zelfs als je de accessoires er grotendeels af zou halen.
 
Ik breng de ZX10R nog een keer onder de aandachtO-). Stiekem heb ik iets anders op het oog.

Nou Tim je weet er van he ;)

Als je hem kwijt wil, wil ik hem gerust van je over nemen.. volgens mij zitten we niet zo ver meer uit elkaar qua prijs.
 
Dat ie goed is, kan ik wel bevestigen. Ik weet ook vrij zeker dat wanneer je er een straatkuip op zet en de verlichting erop zet, je de vraagprijs makkelijk gaat krijgen, zelfs als je de accessoires er grotendeels af zou halen.
Hoi Peter! Helaas heb ik het originele kuipwerk verkocht anders was dat een serieuze optie geweest:).
 
Toffe helm ook icm de rest, replica van iets? En was het nog gelukt met de tank?
Thnx! Geen replica, gewoon random design van fabrikant. Heb ook nog een nieuw pak, past wat beter nog bij de rest. Maar had al genoeg variabelen dus lekker mijn vertrouwde oude pakje aan gedaan. Was zeker gelukt met de tank! Die ligt mooi in opslag voor als hij ooit weer groen wordt 😉
 
Men 04 staat ook weer helemaal tiptiop nu met stahlbus in olie carter alle lekjes laten fixen en vork geserviced en vers setje rosso corsa 2 bandjes op de pvms:]

ALs iemand nog kuipen zoekt of iets voor zen 04 kijk eenns hier heb deze week een groene set verkocht maar heb beslist om men grijze ook weg te doen en zwart heb ik ook voor elk wat wils:+

 
Moet nog eens wat meer fotos maken van de zwarte heb me vooral gefocust op de beschadigde delen maar er zitten ook heel veel mooie onderdelen bij die ik nog niet heb op de foto gezet zou beter zijn om te verkopen want nu komt het over alsof het een set is met alleen maar schade maaar dat is niet zo linkerkannt/midden en kont/seatcoovere etc als nieuw
 
Jaren zitten zoeken naar goed en betaalbaar kuipwerk voor mijn '05 10. En nu is die weg, kom jij met je kuipen _O-.
Slechte timing van mij ik heb het spul al jaren liggen en verkoop het nu pas wil men 04 nog steeds houden maar wil er een beetje aan verbouwen maar daarvoor wil ik eerst extra plaats/budget maken voor ik nog meer onderdelen koop.
Had tot een week geleden 3 volledige kuipsets en een extra kont liggen iets teveel van het goede :+

Als ik nog een set verkoop zal ik een circuit kopkuip kopen met originele koplamp in geplaatsd die grijs laten spuiten onderkuip in carbon erop en dan juist nog oplossing zoeken voor richtingaanwijzers mss spiegels van nieuwer model waar ze in de spiegel zitten.
Dus zal wel weer wat kosten maar na 2setjes te verkopen kom ik al een heel eind:)
 
@Dani26 , sla je slag en scoor :P
De zwarte kuipdelen+koplamp heb ik aan Dani26 gekocht en heb ik nooit gebruikt.
Zijn altijd in de doos blijven zitten haha enkel het voorspatbordje heb ik verkocht en de carbon tankpaneeltjes zitten op de motor.
In de tijd dacht 600€voor betaald mag nu weg zonder die paneeltjes/spatbord voor 350.
Dus je mag ze altijd terug kopen dani zou wel grappig zijn :+
 
Hallo mensen,

Iemand interesse in een Quickshifter die geleverd is met de "push" instelling van Translogic? (Intellishift)
Ik heb een 2008 ZX10R.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Iemand interesse in een Quickshifter die geleverd is met de "push" instelling van Translogic? (Intellishift)
Ik heb een 2008 ZX10R.
Als niemand van de 10-ers ‘m wil hebben, ben ik wel benieuwd of hij op de 6R past. Volgens mij dezelfde bobines dus zou het moeten kunnen.
 
QS van Yamaha passen vaak op de Kawasaki. Ook herkenbaar aan typenummers die dan met YK KY beginnen.
Let op, deze reactie geeft geen enkele garantie ;).
 
Korte impressie van afgelopen maandag op assen, echt hard ging het nog niet vanwegen de weersomstandigheden. Maar man wat was het weer lekker op het beestje rond te gassen 😁.

(ps, we hebben volgers nodig met het team. Likes/subscribes wordt zeer gewaardeerd 🙌)
 
Terug
Bovenaan Onderaan