ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Ik ben even nieuwsgierig. Wat voor rempomp zit er bij jou op? Afgelopen jaar heb ik aardig lopen kloten met mijn rem, verloor vanaf de derde ronde telkens de remdruk. Ik rij nu met een Brembo RCS 17 Corsa Corta en Brembo SR blokken (rest is standaard). Lijkt erop dat de remdruk nu eindelijk goed blijft :Y.
Voor de M50 klauwen wordt een 17 mm rempomp voorgeschreven, kwam ik na een half jaar aanrommelen achter :X.
 
Ik ben even nieuwsgierig. Wat voor rempomp zit er bij jou op? Afgelopen jaar heb ik aardig lopen kloten met mijn rem, verloor vanaf de derde ronde telkens de remdruk. Ik rij nu met een Brembo RCS 17 Corsa Corta en Brembo SR blokken (rest is standaard). Lijkt erop dat de remdruk nu eindelijk goed blijft :Y.
Voor de M50 klauwen wordt een 17 mm rempomp voorgeschreven, kwam ik na een half jaar aanrommelen achter :X.
er zat origineel op, heb er een nu Accossato pomp op laten zetten 19x18 daar rijden ze bij Druijff racing ook mee. dus heel eerlijk ik kan je nog niet vertellen hoe het gaat remmen straks. remschijven zijn ook niet origineel op deze volgens mij of wordt 2016 standaard uitgerust met Moto Master schijven?
20211128_104501.jpg
 
er zat origineel op, heb er een nu Accossato pomp op laten zetten 19x18 daar rijden ze bij Druijff racing ook mee. dus heel eerlijk ik kan je nog niet vertellen hoe het gaat remmen straks. remschijven zijn ook niet origineel op deze volgens mij of wordt 2016 standaard uitgerust met Moto Master schijven?Bekijk bijlage 1698884
Nope - standaard is het zeker niet moto master.
 
Standaard zit er een Brembo remschijf op, vraag me alleen niet welk type :$.
Hebben ze bij jou de ABS eraf gehaald? Denk het wel aangezien het een circuitfiets is.
Ik ben wel benieuwd wat je ervaringen straks zijn. En interessant om te lezen dat ze vanuit Druijf gewoon met een 19 mm pomp rijden.
 
heb gelijk maar "wat" spulletjes besteld om de ZX10R een beetje compleet te maken naar mijn wens;

K tech achterschokbreker
K tech cartridge met sterkere veren
PP conische clipons
Stompgrip
R&G vooras protectie
R&G bobbins
R&G teenbeschermer

Bij Druijff Racing heb ik nog een Vinco Racing kroonplaat besteld.

Binnenkort gaat het kuipwerk naar de spuiter en komt de motor in teamkleuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan