ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Met het klittenband kan ik zo schuiven (voor montage ;)), dat het zicht redelijk tot goed blijft. Over het dashboard ben ik sowieso niet zo te spreken. Bij het 2011-2015 model had je een circuitstand en kon je bijv de versnellingsindicator groot laten verschijnen, op ons model kan dat niet meer. Per saldo kijk ik weining naar mijn dashboard, check alleen mijn toerenledbalk en dat gaat prima.
Thnx, vanavond verder knutselen
 
Gopro moet nog wel verplaatst worden, maar dat komt later wel
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    190 KB · Weergaven: 0
Er zit nog een plakker op m’n tank, maar die filmt dan de laptimer. Desnoods monteer ik hem gewoon op m’n topkuip, gopro zit toch een in case.
Onder je kroonplaat zit schroefdraad waar je twee boutjes in kwijt kan. Ik heb daar de houder van een Solo 2 op gemonteerd en met klittenband mijn eigen laptimer (geen Solo) op geplakt.
Op de foto van mijn bericht zie je nog een ram ball zitten. Ik kan net, maar dan ook net de camera zo instellen dat mijn dashboard te zien is en hij toch gewoon door mijn ruitje filmt. Laptimer is niet te zien, alleen al door de spiegeling. En voor die ene keer dat ik nog op het circuit kom dit jaar, vind ik het wel prima zo :).
 
Ff een Vraagje aan me zx10r vrienden.
Lang verhaal kort samengevat.
Zoon van vrienden van ons vraagt me vaak om advies , en heb een hele tijd geleden een kawasaki ninja 300 met hem gaan kopen .naar vele 1000 den km rijden is hij zijn A2 rijbewijs vergroeid, en is nu op zoek naar een zx6r als opvolger .
Nu staat er een blauwe 2009 zx6r bij lemstra motoren in Alkmaar te koop ,waar hij wel een oogje op heeft
Mischien ist vragen naar de bekende weg . Maar is dat een bietje een vertrouwd bedrijf ???

Wat me opvalt is dat zoon zx6r vanaf 2010 ook steeds zeldzamer worden .
Zelfde geld trouwens voor de laatste zx10r modellen
 
Ff een Vraagje aan me zx10r vrienden.
Lang verhaal kort samengevat.
Zoon van vrienden van ons vraagt me vaak om advies , en heb een hele tijd geleden een kawasaki ninja 300 met hem gaan kopen .naar vele 1000 den km rijden is hij zijn A2 rijbewijs vergroeid, en is nu op zoek naar een zx6r als opvolger .
Nu staat er een blauwe 2009 zx6r bij lemstra motoren in Alkmaar te koop ,waar hij wel een oogje op heeft
Mischien ist vragen naar de bekende weg . Maar is dat een bietje een vertrouwd bedrijf ???

Wat me opvalt is dat zoon zx6r vanaf 2010 ook steeds zeldzamer worden .
Zelfde geld trouwens voor de laatste zx10r modellen

Lemstra *O* *O* . Wel naar toe gaan als het niet stormt, anders is er daar iemand heel chagrijnig :).
Kwam er vroeger heel vaak, sinds ik steeds meer zelf aan de motor pruts (en niet verpruts) bijna nooit meer -O-. Maar als ik dan weer eens binnenstap is het altijd weer leuk en gezellig :Y. Reparaties aan mijn vorige fietsen waren altijd prijzig, maar fiets liep daarna wel weer als een zonnetje. Dus ja, ik vertrouw Lemstra wel.
Wat ik overigens wel jammer vind, is dat ik bij Lemstra niet echt terecht kan voor motorkleding. Aanbod is echt minimaal.

[edit] Even gekeken, leuke fiets die 6, jammer van de kleur ;).
 
Laatst bewerkt:
Hoi mannen .

Ik heb een zx 10r 2017 waarmee ik race .
Hier is alles bij uitgeschreven door Druijf , abs uitlaatklep etc .
Nu is m,n vraag ik wil graag een pitlimiter , moet ik hiervoor nu een extern systeem kopen dynojet etc of kan dit aangepast worden .
Aangezien m,n blipper en quikshifter al top werken vind ik het zonde om een systeem te kopen waarbij alles moet worden aangepast.

Iemand hier goede ervaringen mee ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan