DafalganHooligan
MF veteraan
Ik gebruik 2-5 denk ik vertanding is nog vrij lang kan ook zijn dat ik maar tot 4 ga lol achteraan is standaard voortaan 1tje minder 1e gebruik ik op de suzuki nooit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik 2-5 denk ik vertanding is nog vrij lang kan ook zijn dat ik maar tot 4 ga lol achteraan is standaard voortaan 1tje minder 1e gebruik ik op de suzuki nooit.
Die schommelende temperaturen maakte ik me ook altijd zorgen over, maar schijnt volkomen normaal te zijn bij Kawaeven een vraagje aangezien ik een redelijke newbie ben met de zx10r.
het valt mij op als ik door de file, stad rijd of stil sta voor een rood verkeerslicht, de temperatuur oploopt als een malle.
voor een stoplicht loopt de temp zo op van 70-75 naar 100 graden.
op de snelweg zit de temp zo rond de 66-69 graden.
zijn dit normale temperatuurverschillen? of heb ik ergens een probleem met de koeling?
wat en hoe kan ik checks uitvoeren?
2006 model
oh en nog iets, kan ik op 1 of andere manier erachter komen of mijn kappenset wel orgineel is? het ziet er nog zo goed uit dat ik bijna begin te twijfelen....
Zeker als het wat warmer is kan de temperatuur aardig snel oplopen ja.. Als je eenmaal weer begint met rijden zou hij als het goed is redelijk snel weer moeten dalen.
Overigens kun je vrij eenvoudig een schakelaartje inbouwen om de ventilator handmatig aan te zetten. Ten minste, op de 04/05 is dat zo. Ik ga er even vanuit dat dit voor een 2006 model niet anders zal zijn.
De ventilator gaat dan nog steeds automatisch aan wanneer de thermoswitch schakelt, maar je kan hem handmatig "overrulen" voor als je de file of een stoplicht circuit in gaat.
Die schommelende temperaturen maakte ik me ook altijd zorgen over, maar schijnt volkomen normaal te zijn bij Kawa
Qua kappen zou ik zeggen schroef ze er eens af en kijk aan de binnenzijde. Daar zouden bij OEM kuipwerk iig allerlei codes moeten staan en bij imitatie niet.
Ik sta +1 -2 volgens mij en ik zit alleen rechte stuk kort in de 4 , 1 gebruik ik ook nooit op de zx10r. In het filmpje zit je iig voor die snelle linker in de 4 en op rechte stuk in 5. Moet wel toegeven dat mijn achterband bijna op was (dit was volgens mij dag 4 of 5 op die band) in mijn filmpje plus dat het een compK was, waardoor ik wat minder lomp op het gas kon gaan staan dan normaal mogelijk zou zijn.
De helft van ons groepje vertrekt donderdag avond al , en een gedeelte vrijdag morgen ( waarvan ik ) .
Vroeger stonden we regelmatig op camping pole position, daar stonden de motoren mooi bewaakt , maar die is er niet meer.
Jan en Berta is niet echt de camping ( nou ja camping ) een waai die ik zoek , daar staat zoon mooie zx10r niet echt 100% veilig vind ik .
Maar da's altijd beter als camping de haar wat een zooitje daar .
Ast kan een bietje een iets rustigere camping
Hoor donderdag avond wel waar ze gestrand zijn , en dan rijden we die kant op .
Verders idd veul gele ranja nuttige , brommers kieken , en vuile praat verkopen ,en boeren laten , daar hou ik ook wel van
Veel plezier alvast
Ik denk dat je bedoelt -1 vooraan en +2 achteraan anders staat die wel erg lang.
dat jaIk denk dat je bedoelt -1 vooraan en +2 achteraan anders staat die wel erg lang.
T mooie aan Jan en Bertha is dat daar ook best een hoop kan en mag en dat t naast de haar is dus lopen we altijd ff
naartoe.. gekkenhuis!
En idd zo'n nieuw ding zal ik er ook niet graag neer zetten..
Jij wil liever een camping waar t rustig is na 10 uur
Ik reed gister ook op mijn 2006 en had precies hetzelfde. Maar na 12 jaar ben ik er inmiddels aan gewend.even een vraagje aangezien ik een redelijke newbie ben met de zx10r.
het valt mij op als ik door de file, stad rijd of stil sta voor een rood verkeerslicht, de temperatuur oploopt als een malle.
voor een stoplicht loopt de temp zo op van 70-75 naar 100 graden.
op de snelweg zit de temp zo rond de 66-69 graden.
zijn dit normale temperatuurverschillen? of heb ik ergens een probleem met de koeling?
wat en hoe kan ik checks uitvoeren?
Op OEM spul staat altijd 'KHI' met jaar en maand code.oh en nog iets, kan ik op 1 of andere manier erachter komen of mijn kappenset wel orgineel is? het ziet er nog zo goed uit dat ik bijna begin te twijfelen....
Ik reed gister ook op mijn 2006 en had precies hetzelfde. Maar na 12 jaar ben ik er inmiddels aan gewend.
Geen idee wat MAC is maar ik heb er in ieder geval niet gereden.Lekker gereden bij de MAC?
Chips! Ik bedoel inderdaad een andere Ninja Turtle. Die kikker in je icoon.Geen idee wat MAC is maar ik heb er in ieder geval niet gereden.
Ik denk dat je mij met iemand anders verwisseld?
Audio is mislukt dus audio van camera...
Dus geen goed id om de recorder bloot in de wind te monteren nu moet ik zoeken hoe ik het volgende keer doe.
Even een terugkoppeling van mn aanrijding. Gisteren een belletje gehad van de motorzaak dat de expert 5500 voor mijn ZX-10R heeft gerekend.Ik heb alleen de motorzaak gesproken en die zei dat de expert met 4200 kwam en hij aangaf dat het tussen de 5000 en 6000 zou moeten zitten. Ik weet het definitieve bedrag niet. Vandaar dat ik ze ook ging bellen. Het bedrijf van de expert reageerde nogal pissig. Ik weet het exacte bedrag dus niet.
Er zit 32k op de teller.
Mooi geregeld nu. Blijft natuurlijk K dat je je motor kwijt bent, maar met een beetje zoeken en misschien wat bijleggen heb je straks wat anders moois.Even een terugkoppeling van mn aanrijding. Gisteren een belletje gehad van de motorzaak dat de expert 5500 voor mijn ZX-10R heeft gerekend.
In hun systeem hebben ze mn motor aangeboden voor handelaren die erop konden bieden. Ze hebben 2675 geboden en de rest wordt aangevuld door de verzekering. Komt nog 825 euro bovenop van mn uitrusting. Kortom totaal 6175 ga ik er aan overhouden als ik de taxatiekosten er van af trek.
Het bedrag van 5500 voor mn motor ben ik zeker tevreden mee. Ik maak er geen verlies mee maar ook geen winst. Ik had er immers zelf 5100 voor betaald vorig jaar en nog 1000 aan onderhoud. Als je de slijtage er van af zou trekken vind ik het wel een reeel bedrag.
Nu nog afwachten op de letselschade. Dat loopt nog via de rechtsbijstandverzekering.
Hahaha, opa .Chips! Ik bedoel inderdaad een andere Ninja Turtle. Die kikker in je icoon.
Al een paar keer bijna iets gepost op deze wijze in het verleden.
Ik ken je wel een beetje uit het ZX-9R topic van jaren geleden.
Willekeurig stemmig plaatje voor dit topic erbij.
[afbeelding]
13 juni was er ook een circuitavondje terwijl ik in Curcacao was.Hahaha, opa .
De MAC is woensdag, beelden volgen nog.
Jaaaaaa, maar das al eeuwen geleden . Overigens gaan de rondetijden na het aanpakken van de vering aardig omlaag. Snelste rond 2:07, optimale ronde 2:05. Het gaat nog ergens op lijken .13 juni was er ook een circuitavondje terwijl ik in Curcacao was.
Niet dat ik een geweldig geheugen heb, maar de MAC agenda is nog niet bijgewerkt op internep.
Aanstaande woensdag zou ik wel kunnen, maar een gehele circuitdag heeft nog geen zin.
En voor die centen is het bij MSL beter besteed, beetje pauzes tussen de sessies.
I wish you a great time.
Donderdag ben ik op de secundaire weg testcoureur bij Motoplus op de .. hou je vast.. Ninja 650.
Ongelooflijk hoe snel je het dit jaar weer opgepakt hebt.Jaaaaaa, maar das al eeuwen geleden . Overigens gaan de rondetijden na het aanpakken van de vering aardig omlaag. Snelste rond 2:07, optimale ronde 2:05. Het gaat nog ergens op lijken .
Komende woensdag is de pitbox weer gehuurd. Tijdens de sessies door lekker in de schaduw staan, het rijden gaat wel lukken gezien de voorspellingen .
Enne? Pauzes?? Pauzes is voor opa's, ritme is alles, hahaha
\[Edit] Veel plezier donderdag