ZX6R '95 schakelproblemen

devrught

Rookie
25 mei 2009
6
0
Hallo,

kan iemand mij helpen? Heb sinds kort een kawa zx6r uit 95. In het begin alles oke.. Was lekker aan het rijden maar wilde terug schakelen en het lukte niet. Opschakelen lukt ook niet.

Motor ontkoppelt wel maar staat gewoon vast in een versnelling. Dacht de 3e. Kon gelukkig nog wel thuiskomen maar um met geen mogelijkheid omhoog of omlaag.

Enig idee wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?????

THNX!
 
overbrenging lijkt in orde. Schakelas draait wel, maar lijkt alsof ik gewoon tussen 2 aanslagen zit. voel niks.. kan alleen omhoog en omlaag maar voel of hoor niks. Ik heb afgelopen week wel een keer het pookje versteld door het overbrengingasje iets uit te draaien. Maar lijkt me sterk dat dit hierdoor komt.

Ik zal morgen zowiezo eens kijken naar de overbrenging. Kan ik de koppelingdeksel zonder problemen demonteren?

Ik vind het maar vaag. van te voren ook niks gemerkt. Alleen dat het schakelen van de 1 naar de 2 soms lastig ging en dat ie de neutraal inschoot. Maar ik kon altijd gewoon schakelen.

Hoop dat het snel gefixt is. Met dit weer zonder motor zitten is een hel.
 
heeft de TS wel een WPHB? anders kan hij weinig met deze onderdeel nummers
het klinkt inderdaad alsof er een onderdeeltje niet helemaal vast zit, de pook kan immers wel heen en weer maar het doet niets
 
Terug
Bovenaan Onderaan