ZX9-R topic Het magische deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nog steeds life and kicking, ben niet zo actief op t forum dus dan zie je me snel over t hoofd he *D
Lijkt me cool om binnekort even een rondje te gummen, als alles mee zit begint vrijdag mn (school) vakantie dus dan heb ik tijd zatt *D
Heb je trouwens nog steeds t zelfde nummer?
ok , als het mooi weer is geef dan een belletje, ik heb nog hetzelfde nr.
 
er wordt regelmatig met het zaanstad topic gereden, er komen ook een aantal uit omgeving alkmaar, rij een x mee!


Ga ik doen Greg, misschien wel handig als je me dan ff een mailtje stuurt wanneer er gereden wordt, wordt zeer druk voor mij de komende tijd (ik word zij-instromer in het onderwijs, 1 dag in de week naar school, 2 a 3 dagen lesgeven, plus een vrouw die zwanger is en in februari gaat werpen)
 
Ga ik doen Greg, misschien wel handig als je me dan ff een mailtje stuurt wanneer er gereden wordt, wordt zeer druk voor mij de komende tijd (ik word zij-instromer in het onderwijs, 1 dag in de week naar school, 2 a 3 dagen lesgeven, plus een vrouw die zwanger is en in februari gaat werpen)
ok, maar vaak wordt er in de ochtend of in de middag een ritje gepland, meel mij jou nr dat is handiger
 
voor diegene die slecht heeft kunnen slapen omdat er een zwarte blade in de ninertopic staat.......hier 1 uit de oude doos......wat wassie mooi he!
full
 
nooit meer ergens gezien trouwens ;)

waar rijd die oude 9 van jou rond??
hey leduke, alles goed?! als het goed is rijdt de motor in flevoland, de eigenaar heeft mij destijds een mailtje gestuurd hij had hier op het forum foto;s gezien. hij was er errug blij mee *D
 
hey leduke, alles goed?! als het goed is rijdt de motor in flevoland, de eigenaar heeft mij destijds een mailtje gestuurd hij had hier op het forum foto;s gezien. hij was er errug blij mee *D


met mij gaat het prima.. *D

oké flevoland.. ik was nieuwsgierig omdat ik hem ook niet op ZXR-Club of wat dan ook meer terug zie ;)
maar het is/was een mooie bike dus kan het wel geloven dat tie er blij mee is *O*

de Blade ziet er ook fantastisch uit :P :9~
 
met mij gaat het prima.. *D

oké flevoland.. ik was nieuwsgierig omdat ik hem ook niet op ZXR-Club of wat dan ook meer terug zie ;)
maar het is/was een mooie bike dus kan het wel geloven dat tie er blij mee is *O*

de Blade ziet er ook fantastisch uit :P :9~~
ik kom snel de heaveyclan begroeten! ;)
 
Ja, hijs nog erg origineel.. wil ik binnenkort wel wat aan gaan veranderen.. ik zoek alleen nog de moed om het gereedschap op te pakken :P, het enige waar ik tot nog toe aan heb gesleuteld is me fiets... (0.0001 pk welteverstaan).
Verders, Ik ben Dennis, kom uit een pitoresk plaatsje genaamd Heemskerk, waarschijnlijk niet bekend bij velen, maar het ligt naast beverwijk (de zwarte markt?).
em, 22 jaar, 4 maanden me rijbewijs, motorgek... ben ik nog iets vergeten?
 
Vandaag kwam er een pakketje uit Souburg; "Zeeland" the movie *O* *O*

Bedankt :)
Zaterdag eens rustig bekijken


:} :} :} :} Okee Maarten geniet ervan en die andere TT Isle of Man 2008 is echt te gek ,moet je vooral op die Kawa zx10r letten met die Tankcam ,die gasten moeten grote ballen hebben heb alleen geen idee waar ze die verstoppen :W :W :W
 
Thnx ^^, mf zaanstad, waar vind ik dat ergens? ^^
of een site of iets dergelijks :P, klinkt wel interessant, want ik ben wanhopig op zoek naar andere motorrijders eigenlijk... niemand in de directe omgeving die echt motor rijd... op me moeder met een harley na B| , en dat is nou niet echt de ideale rij-partner |(
 
Wees welkom DOA op het forum

Ook jij een paar veilige km gewenst met de uber orginele fiets.

m.v.gr
Frankes inc.
 
Ik ben Dennis, kom uit een pitoresk plaatsje genaamd Heemskerk, waarschijnlijk niet bekend bij velen, maar het ligt naast beverwijk (de zwarte markt?).

Die markt ben ik afgelopen weekend voor de eerste keer geweest. Half 11 waren we binnen en 12 uur stonden we weer bij de auto. 5 hallen gehad en de conclusie was de andere 40 hallen zullen wel hetzelfde zijn. Als je van kamp-knoei houd ben je daar aan het goede adres. Zijn we maar samen gevlucht naar Zandvoort en hebben daar de dag vol gemaakt.

Welkom trouwens............................ en sorry voor de frustraties die ik op jullie botvier.
 
Misschien een beetje buiten de topic om, maar ik ben nieuw hier... en wilde toch even zeggen dat ik ook een Zx9-r rij :$
[afbeelding]

Welkom Dead On Arrival. :W

voor diegene die slecht heeft kunnen slapen omdat er een zwarte blade in de ninertopic staat.......hier 1 uit de oude doos......wat wassie mooi he![afbeelding]

Wist je dat.......


- VR6piloot een onwijze sukkel is geweest omdat ie de poserwitte 9R heeft weggedaan?

:+





- Hij er ook wel een vette H*NDA voor teruggehaald heeft? :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan