Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan moet je geen ZX10 gaan rijden

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa
 
dan moet je geen ZX10 gaan rijden

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa


smaken verschillen maar ik vind dat nog steeds een echte kawa hoor ....oke het is iets strakker en rammelt iets minder maar de tijd en techniek gaan ook verder.......maar de sound vind ik nog steeds met een beetje auspoof geweldig hoor
 
OK, weer effe on topic

ik haalde mijn luchtfilterhuis open en toen zag ik dit tot mijn grote verassing:



het is een BMC luchtfilter, was er door de dealer ingezet en had het daarom zelf nog nooit gezien
ziet er wel racy uit

en nog effe wat anders: mijn balhoofdlagers zaten veel te strak
nu de voor vork poten eruit zijn kan ik duidelijk voelen dat het zaakje veel te strak stond
dus gelijk maar uit elkaar gehaald, gelukkig ziet alles er nog goed uit
maar op den duur kost het je natuurlijk wel je lagers
waarom doen ze dat bij kawasaki?
 
Laatst bewerkt:
maar waarom heb jij dr een BMC filter in laten zetten dan?
 
smaken verschillen maar ik vind dat nog steeds een echte kawa hoor ....oke het is iets strakker en rammelt iets minder maar de tijd en techniek gaan ook verder.......maar de sound vind ik nog steeds met een beetje auspoof geweldig hoor ~
Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn
 
maar waarom heb jij dr een BMC filter in laten zetten dan?

ik wilde het goed doen
dus: full akra + dynojet kit + 'open' luchtfilter + afstellen op de bank
mij maakte het merk filter niet uit, molenaar koos voor BMC

Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn

ben benieuwd
 
Morgess meneer punt

hahaha ga je m toch maar blauw laten spuiten

ahh staat ook veel beter bij je hoor ...
 
Neeh, ik mis nog iedere keer als ik de 10 start de sound van de 9......maaaaaaaaar waarschijnlijk is er iets moois op komst op hele korte termijn


Ga je van kwijlen hoor Mace 'k heb een sneak preview gehad van Joop
Oeioeioeioei was mooi man
 
jij hebt em al gezien................owowowowow wat oneerlijk allemaal

Nee hoor Joop was er nog niet helemaal mee klaar dus jij krijgt zelf vast en zeker de primeur van het geheel voltooide Heavey Kawasaki Industries ZX10R puupe(pijp) project
Maar ik kon er wel een beeld bij vormen hoe het er gaat uit zien enne...
 
Ga je van kwijlen hoor Mace 'k heb een sneak preview gehad van Joop
Oeioeioeioei was mooi man

ah! het gaat over dat geheimzinnige JSF-project van HKI

 
met pleitos bedoelde ik van je 9 af....ik zal binnenkort ook eens ff ergens loeren naar dat ding
 
dan moet je geen ZX10 gaan rijden

die klinkt niet meer als een "echte" Kawa

Was ik toch al niet van plan. Ik rij op deze nog wel een jaar of 3 denk ik. Ik rij een 9 voor het formaat van de motor. Als ik voor het formaat van een 10 zou kiezen, ga ik net zo lief weer een zx6r rijden. Loopt hard genoeg voor op de openbare weg en jankt lekker hoog in de toeren.

Anders word het een Blade of een R1, maar nooit een Suzuki............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.