Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er iemand van jullie ervaring met de Sidi Vertigo tepor of gore-tex laarzen? Ben van plan om 1 van de 2 te kopen met een voorkeur naar de gore-tex uitvoering. Ben benieuwd hoe ze zitten en of ze ernstig slijten danwel gauw kapot gaan.
De tepor uitvoering is nu voor 199 in de aanbieding bij motozoom terwijl de goretex net op de markt is en in duitsland voor 329 te krijgen valt tegen 359 bij de motoport.
Mijn alpine stars zijn heftig aan vervanging toe.
 
Zo net ff bij Goedhart wezen kijken, maar eerlijk is eerlijk de 1098 is een mooie fiets. Ik zie hem als een waardig opvolger van de 998. De 999 is een misbaksel 1e klas. Misschien dat iedereen daarom zo lyrisch is. Eindelijk die gare 999 eruit
 
Zo net ff bij Goedhart wezen kijken, maar eerlijk is eerlijk de 1098 is een mooie fiets. Ik zie hem als een waardig opvolger van de 998. De 999 is een misbaksel 1e klas. Misschien dat iedereen daarom zo lyrisch is. Eindelijk die gare 999 eruit

Een motormaatje van mij wil zijn R1 van 2006 inruilen tegen zo'n 999. Voorheen had hij ook zo'n Duuc, maar vond hem niet zo fijn, dus heeft hij een nieuwe R1 gekocht, maar vind de 999 toch een fijnere fiets. |( Ik vind het maar een lelijk hok. Ik wil zowiezo niet zo'n rammelende 2 cilinder.
 
Een motormaatje van mij wil zijn R1 van 2006 inruilen tegen zo'n 999. Voorheen had hij ook zo'n Duuc, maar vond hem niet zo fijn, dus heeft hij een nieuwe R1 gekocht, maar vind de 999 toch een fijnere fiets. |( Ik vind het maar een lelijk hok. Ik wil zowiezo niet zo'n rammelende 2 cilinder.
2 cilinder à la, maar die 999 is gewoon lelijk....
 
edit: als je echt een kansloze stakker bent (geen geld én geen smaak) dan plak je carbon-look stickers op je bike _O-

Thanx Punt :} :} Maarre er is tegenwoordig een 3d carbonfolie verkrijgbaar waar je echt goed moet kijken of het folie of echt carbon is. En dat heb ik dus :Y :Y *D en dat kost bijna net zo veel (nou ja net zo veel...... maar is ook niet goedkoop) als echt carbon. 'K heb er al veel positieve reactie's op gekregen van deze en gene dussss...
Maar ik ben het met je eens als je het over de Halfords carbonlookplakopenklaarisjonny
zooi hebt. Ik heb het laten plakken en het zit er echt apestrak op. Ik heb die fiets gekocht met lichte schuif schade en had ´m voor het zelfde geld ook wel kunnen laten spuiten, maar ik wilde iets anders dan orgineel en dat is IMHO toch zeker geslaagd :P :P En zoals ik al vaker heb gezegd gelukkig vinden we niet allemaal het zelfde mooi)anders reden we allemaal op een GROENE _O- _O- 10)als ik ´m kon betalen i.i.g. maar ja ik heb ook nog een vrouwtje en 2 schatten van dochtertjes dus die kosten ook wat pleuro´s hé.
Maar ik ben ZEER tevreden met wat ik heb hoor. hahahaha

no hard feelings :N :N :N !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Met wat voor soort bouten is het contactslot gemonteerd? Deze zijn bij mij namelijk losgetrild. :')
 
Thanx Punt :} :} Maarre er is tegenwoordig een 3d carbonfolie verkrijgbaar waar je echt goed moet kijken of het folie of echt carbon is. En dat heb ik dus :Y :Y *D en dat kost bijna net zo veel (nou ja net zo veel...... maar is ook niet goedkoop) als echt carbon. 'K heb er al veel positieve reactie's op gekregen van deze en gene dussss...
Maar ik ben het met je eens als je het over de Halfords carbonlookplakopenklaarisjonny
zooi hebt. Ik heb het laten plakken en het zit er echt apestrak op. Ik heb die fiets gekocht met lichte schuif schade en had ´m voor het zelfde geld ook wel kunnen laten spuiten, maar ik wilde iets anders dan orgineel en dat is IMHO toch zeker geslaagd :P :P En zoals ik al vaker heb gezegd gelukkig vinden we niet allemaal het zelfde mooi)anders reden we allemaal op een GROENE _O- _O- 10)als ik ´m kon betalen i.i.g. maar ja ik heb ook nog een vrouwtje en 2 schatten van dochtertjes dus die kosten ook wat pleuro´s hé.
Maar ik ben ZEER tevreden met wat ik heb hoor. hahahaha

no hard feelings :N :N :N !!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ik vind je motor er in ieder geval prima uitzien Robert. :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Als ik me niet vergis komt Jopie bij je langs om te meten, en daarna komt ie het dempertje langsbrengen

klinkt wel interessant *D
maar ik kijk het morgen even aan of ik mee kom


straks weer effe lekker dromen

full
 
Ik vind je motor er in ieder geval prima uitzien Robert. :W :W :W


Thanx Wessel 'k heb al meer zulke complimenten gehad(is altijd leuk om te horen toch :Y :Y ). Het meest belangrijke is dat je er zelf goed op kunt kijken hé(en rijden natuurlijk) Maar ieder z'n mening hoor, zoals al eerder gezegd ieder het zijne (en ik het mijne hahahaha)
Dus nogmaals NO PROBLEMO :W :W :W :W
full
 
ik heb al weer enorme spijt dat ik over die duc ben begonnen |(
ik wordt echt compleet niet goed van al dat ge**** over dat ding
laten we dit alsjeblieft een kawasaki topic houden, er zijn al voldoende andere topics voor duc-lovers
ik zal verder ook over de GSX-R ophouden
 
ik heb al weer enorme spijt dat ik over die duc ben begonnen |(
ik wordt echt compleet niet goed van al dat ge**** over dat ding
laten we dit alsjeblieft een kawasaki topic houden, er zijn al voldoende andere topics voor duc-lovers
ik zal verder ook over de GSX-R ophouden

nog één dan....ducatie is verkocht aan Kawasaki :+
7c6f57116c857af61387597b0a5bfb19
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan