Daar ligt het ook niet aanketting wou ik volgend seizoen doen
Spanningsregelaar / laadsysteem controleren
Topictitel aangepast, is wel fijn als de titel de lading een beetje dekt, wie je thuis heeft gebracht is uiterst oninteressant
Door wie ben je thuisgebracht dan?Hahaha bedankt klopt idd.
is simpel als eerste te doen, reduceren door deduceren
Check je benzineleidingen eens
Ik had het jaren geleden, benzineslang lag onder ‘spanning’ bleek achteraf
Koud prima starten, ik moest 10 km naar m’n werk en nooit problemen
Totdat de motor Een keer echt warm werd, toen sloeg ie Af. En later weer een keer
Bleek dat als het benzineslangetje warm werd, deze knikte en dus afsloot
vind dat probleem maar eens ... pfff
Daar ligt het ook niet aan
Heb je een blik op de bougies geworpen, misschien per ongeluk de verkeerde gekocht.
Het meest lijkt het toch een brandstofprobleem, de andere keren startte die zonder accu op te laden. Ben je bij machte om de remmenreinigertest te doen op het moment dat -ie er mee stopt?
Kraan op RES zetten
12v is overigens veel te weinig , volle accu is ~12.7
Al geprobeerd met aux tank direct op de carbs?
Brandstofpomp deze heb ik aan een 12v accu gedaan en hij ratelt alleen hij stopt niet met ratelen meende dat ze moeten stoppen als je vlotterbakjes vol zijn.
Zit er nu ook nog olie in?
db
dit is uw probleem.
uitzoeken waarom pomp blijft werken.
Maakt niets uit helaasProbeer eens zonder tankdop te rijden... Voorzichtig dan.
ja, want ofwel wordt er geen brandstof naar de carbu's gepompt, ofwel wordt er blijvend brandstof naar de carbu's gepompt, en die moet ergens naartoe.Moet dus wel stoppen
ja, want ofwel wordt er geen brandstof naar de carbu's gepompt, ofwel wordt er blijvend brandstof naar de carbu's gepompt, en die moet ergens naartoe.