ja .. dat ga ik morgen doen..
vandaag ben ik er gewoon moe van.
maar tis toch te gek voor woorden dat helemaal geen stroom is ..
geen 1 lampje of onderdeel werkt
Tot zover Wuf's nuttige bijdragetis triest
weet je
ik zou zon motor gelijk in de gracht rijden
kenteken ervan af
en hop nooit meer last van.
tis triest
weet je
ik zou zon motor gelijk in de gracht rijden
kenteken ervan af
en hop nooit meer last van.
Hallo allemaal.
blok zit inelkaar zoals in mijn andere topic
ZXR zuigers raken cillinderkop!!!
maar nu heb ik de kabelboom aangesloten
en klaar om te starten en weet je
HELAMAAL NIX
ben er nu zo flauw van dat ik maar gestopt ben
ga morgen wel weer verder kijken.
maar zijn hier nog sugesties waar ik naar kan kijken..
ik heb al gecheckt naar:
Noodknop staat op RUN
Alle zekeringen zijn OK
accu is ok (heb zelfs accubooster er op gehad)
contact staat op ON
zekering op startrelais is ook OK
zit zelf te denken aan
slecht contact in de CDI of Zekeringkast
maar dan zouden naar mijn mening wel sommige dingetjes werken.
maar jullie brainstorm is ook welkom
mvg
Tot zover Wuf's nuttige bijdrage
Haha, kort lontje Wuf?
euvel is gevonden vandaag
zat m in de startrelais, de polen waren verkeerd aangesloten op de relais.
nou dan kan je verder .. en proberen te starten
lukte me niet om m aan de praat te krijgen omdat er geen benzine in de carbs kwam
nou op onderzoek uit blijkt dat ik de carbs ben vergeten aan te sluiten op de benzinepomp.
dus de boel aangesloten, weer starten.. doorstarten ..benzine lucht
starten starten ... SWOOOOSH .. de boel in de fikgelukkig had ik fles water bij de hand en blussen gelijk.)
stonden de cards in de fik
blijkt dus dat de T-stuk waar de benzinelijding aan wordt aangesloten (tussen flotterkamer 2 en 3)lekt, en dus overal benzine..
en een backfire zal dat in de fik hebben gezet..
mijn vraag is dus ...
een backfire is dat altijd een verkeerde kleppen afstelling?
euvel is gevonden vandaag
zat m in de startrelais, de polen waren verkeerd aangesloten op de relais.
nou dan kan je verder .. en proberen te starten
lukte me niet om m aan de praat te krijgen omdat er geen benzine in de carbs kwam
nou op onderzoek uit blijkt dat ik de carbs ben vergeten aan te sluiten op de benzinepomp.
dus de boel aangesloten, weer starten.. doorstarten ..benzine lucht
starten starten ... SWOOOOSH .. de boel in de fikgelukkig had ik fles water bij de hand en blussen gelijk.)
stonden de cards in de fik
blijkt dus dat de T-stuk waar de benzinelijding aan wordt aangesloten (tussen flotterkamer 2 en 3)lekt, en dus overal benzine..
en een backfire zal dat in de fik hebben gezet..
mijn vraag is dus ...
een backfire is dat altijd een verkeerde kleppen afstelling?
men leert door vallen en opstaan
het is geen raket dat ik een ander aan mijn motor moet laten sleutelen.
alles valt te doen en te leren. Het hoeft morgen niet klaar.. dus tijd zat
zal morgen eerst ff de lek in de carb bekijken
en dan de rubbertjes kopen die ik daarvoor nodig heb.
zodat ik zonder benzine verspilling kan starten ..
maar ik zal ook ff de kleppendeksel afnemen en dan ff een foto maken van de nokken assen en de krukasafstelling om de afstelling op de gevoelige plaat vast te stellen.
zit nix anders voor me op dan de carbs onderhanden te nemen en de ontsteking voor de zoveelste keer na te kijken..
als ik zo al je problemen lees lijkt het mij eerlijk gezegd verstandiger dat iemand anders aan je motor klust ipv jijzelf