Als je je remklauw op de kop zet zoals je in die foto laat zien, krijg je 'm niet of heel slecht ontlucht want het ontluchtingsnippeltje zit onderaan. Het lijkt mij dus ook slimmer om of de remstang aanpassen of de pijp.
Een reactiestang zit normaal gesproken altijd op het motorblok bevestigd, dus dat gaat niet op.
Een reactiestang zit normaal gesproken altijd op het motorblok bevestigd, dus dat gaat niet op.
Hey zed die klauw mag je er echt niet zo opzetten..
reactiestang gat zit verkeerd
ontluchtingsnippel zit verkeerd
daarbij zit dan je pijp hoog en ..je remschoen...
en daarbij is het zonde ..je wil je wiel en uitlaat goed zien en voor het zwaartepunt moet die beneden blijven zitten...dus gewoon je uitlaat iets subtiel laten aanpassen zonder amateuristisch geweld..
Waarom niet?Geeft een zelfde effect als montage met een nok op de brug.
Ik zie het nut er ook niet van idd en het mooiere ook niet, maar ik heb het over de reactiestang onderop vervangen door een kortere met een nieuwe bevestiging zoals iemand hierboven voorstelde, wel onderop dus. Lijkt mij het simpelste.
Zoals je ziet zit het zonder die reactiestang prima!
Hoe? Ik ben niet zo bekend in het bewerken van Alu, ik weet alleen dat wanneer het koud is en je het probeert te buigen, dat het breektzou je dan niet enkel de reactiestang aanpassen?
knikje/boogje erin ofzo?
Echt niet!, probeer de grijze massa boven in je hoofd maar eens ff op gang te krijgen
Het maakt wel degelijk verschil.
De reaktiestang op frame zorgt voor een scheidig tussen rem en vering
Sorry P.H.C., maar nadenken en een forum gaan meestal niet samen.
De stang zal heus niet breken(is massief aluminium). Gewoon knik in buigen.Hoe? Ik ben niet zo bekend in het bewerken van Alu, ik weet alleen dat wanneer het koud is en je het probeert te buigen, dat het breekt
Begrijp me goed dat ik geen linkerhanden heb, maar ik nooit een technische opleiding gehad, dus ik weet te weinig van metaalbewerking en hun eigenschappen.