ZXR750 Topic [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vlug vlug... bel de krant....

Ik heb vandaag zowaar een doek over mijn Z gehaald :P

full


Vandaag db-killers gemonteerd, geen gezicht.... kijk liever tegen een groot open gat aan... Binnenkort even een meting doen bij 5000 toeren om te zien of het geluid dan wel acceptabel is...

Nu 80db (stationair) met de killers en 86 zonder de killers....
 
Op de wielen na toch redelijk schoon....

full


[me="Duckman"]is weer ontzettend trots op zichzelf en wacht geduldig op de complimentjes van Opa Aart :P [/me]
 
de complimentjes krijg je wel hoor duck :Y ,en niet alleen van aart.

nou mooi schoon hoor !!!! *O* alleen jammer van de wielen :N
geduld was op zeker en vermoeid na al het poetsen..
 
Hallo lieve ZXR 750 rijders!
Kheb even een vraag aan jullie betreffende de typische zwakke punten/mankementjes van de ZXR 750, omdat de zoekfuntie geen goed antwoord oplevert.
De meeste motoren hebben wel een aantal aandachtspunten, waar moet ik op letten bij de aanschaf van een ZXR 750?
Een ZXR400 bijvoorbeeld heeft bijv. wat sneller last van een lekke koppakking, bij een cbr600 is de spanningsregelaar wat eerder stuk etc.
Heeft de ZXR 750 een aantal typische gebreken? Als deze niet wereldschokkend zijn, dan hebben jullie strax een ZXR750 rijder erbij!
 
Hallo lieve ZXR 750 rijders!
Kheb even een vraag aan jullie betreffende de typische zwakke punten/mankementjes van de ZXR 750, omdat de zoekfuntie geen goed antwoord oplevert.
De meeste motoren hebben wel een aantal aandachtspunten, waar moet ik op letten bij de aanschaf van een ZXR 750?
Een ZXR400 bijvoorbeeld heeft bijv. wat sneller last van een lekke koppakking, bij een cbr600 is de spanningsregelaar wat eerder stuk etc.
Heeft de ZXR 750 een aantal typische gebreken? Als deze niet wereldschokkend zijn, dan hebben jullie strax een ZXR750 rijder erbij!


Veel "nieuwe" ZXR rijders hier de laatste tijd *O* Als je even een paar pagina's terug gaat lezen is dit net allemaal voorbij gekomen voor 2 anderen die dezelfde vraag hadden :Y

De korte versie is dat het geen wereldschokkende dingen zijn...

@Ton en Zoka: toch wel een klein beetje prettig als je motor wat schoner is.... zeg ik nu het geen lekker weer is om te rijden, anders ga ik rijden en niet mijn tijd besteden aan poetsen :P
 
richard ben erg druk de komende tyd weet niet waneer ik er aan toe kom moet ook nodig met arnold en duus op pad maar houden kontact


frank zal de mijne ook eens weer laten blinken kan nou niet achter blijven
 
ik was het niet zokatore heb de mijne nog in de winterstalling staan want de gtr van mijn is eerst aan de beurt en dan die van mij en ik heb trouwens en L1 :W :W :W
 
Hallo lieve ZXR 750 rijders!
Kheb even een vraag aan jullie betreffende de typische zwakke punten/mankementjes van de ZXR 750, omdat de zoekfuntie geen goed antwoord oplevert.
De meeste motoren hebben wel een aantal aandachtspunten, waar moet ik op letten bij de aanschaf van een ZXR 750?
Een ZXR400 bijvoorbeeld heeft bijv. wat sneller last van een lekke koppakking, bij een cbr600 is de spanningsregelaar wat eerder stuk etc.
Heeft de ZXR 750 een aantal typische gebreken? Als deze niet wereldschokkend zijn, dan hebben jullie strax een ZXR750 rijder erbij!

Kijk eens op www.zxr750.nl Daar vind je een draadje met alle voors en tegens van de zxr.

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
wanneer is er weer is een meeting :P vandaag is het er weer mooi weer voor ;) kunnen we gelijk al die nieuwe zxrren bekijken :)

Ga nu ff lekker broemen want morgen wordt 't al weer minder geloof ik
 
Vlug vlug... bel de krant....

Ik heb vandaag zowaar een doek over mijn Z gehaald :P

[afbeelding]

Vandaag db-killers gemonteerd, geen gezicht.... kijk liever tegen een groot open gat aan... Binnenkort even een meting doen bij 5000 toeren om te zien of het geluid dan wel acceptabel is...

Nu 80db (stationair) met de killers en 86 zonder de killers....


:( DB killers kunnen er wel uit hoor Frank, vindt het 3 x niks.
:9 Ze moeten je wel kunnen horen, is veeeeeeel veiliger.
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal,

Vandaag mijn trouwe h-tje verkocht.! :? :?
Wil graag zx7r gaan rijden.
Bedankt voor de goeie raad en reacties en allemaal een mooi seizoen gewenst.

ciao,

fly *O* *O* *O*
 
wanneer is er weer is een meeting :P vandaag is het er weer mooi weer voor ;) kunnen we gelijk al die nieuwe zxrren bekijken :)

Ga nu ff lekker broemen want morgen wordt 't al weer minder geloof ik

Zaterdag a.s. is er een mooie meeting bij ZXRBlack thuis om de motor van Tonkoi/Utsuri naar een goed frame over te bouwen *D *D :) :)

:+ :+

Grtz Eagle.
 
Hoi, ik heb een leuke zxr750 op marktplaats gezien en nu wil ik binnekort even gaan kijken, hij heeft een km stand van 55000, is dat nog de moeite om te gaan kijken of zeggen jullie verder zoeken ? prijs is 2400 btw.
 
Hoi, ik heb een leuke zxr750 op marktplaats gezien en nu wil ik binnekort even gaan kijken, hij heeft een km stand van 55000, is dat nog de moeite om te gaan kijken of zeggen jullie verder zoeken ? prijs is 2400 btw.

Zeker de moeite waard :Y Er zijn hier al veel hogere km-standen bekend *O*
 
denk ook dat ik volgende week dan maar even een kijkje ga nemen, ben op de een of andere manier een beetje verliefd geworden op deze fietsjes :P vooral omdat ik een voor dat bouwjaar toch wel een erg mooi model vind, dus hopelijk binnenkort een zxr rijder erbij hier op het forum :D
 
Eagletjuh heeft inmiddels een slordige 69500Km op de klok staan en hij loopt nog altijd prima!! Die prijs lijkt mij trouwens prima voor die motor. Ligt natuurlijk wel en beetje aan de staat van het kappenwerk e.d.

Suc6 ermee.


Grtz Eagle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan