Biker Build Off (new series - your call)

by all means! Pls do!
Als het op dvd kan ... Ik kan ze hier evt verder back-uppen...
 
Wat ik niet snap is dat er staat voor het 5 de seizoen, bij mij weten heb ik pas 2 seizoenen hier liggen en gezien........ Zijn er dan al 5 seizoenen van biker build off en wat heb ik dan gemist of bedoelen ze dat er al 5 seizoenen biker programma's op discovery zijn, want dat klopt beginnend met motorcycle mania uit 2000 met jesse james. Of lees ik nu gewoon hemaal niet goed en snap ik er geen k#t van. Maar anyway ik wil dat seizoen hebben hebben hebben hebben..... *O*
 
Inderdaad... volgens mij zijn er ook pas 2 geweest.
Misschien tellen ze de WBO en alle herhalingen mee? :9
 
Hij wil graag een tweede keer meedoen.. 'K weet nog niet of het gaat gebeuren. Heb er eigenlijk nog niets over gevraagd. Binnenkort meer over Cole in een niet nader te moemen Nederlands tijdschrift..... ;)

BBO zal binnenkort ongetwijfeld bekend worden gemaakt door Discovery...
Laatst de DVD van "The Sinners" gezien met het bijhorende foto van een of andere Tilly...leuk cluppie met erg mooie motorkes
 
CC, clubchopper.com

Ja, Jay, mijn allerbeste vriend in de USA sinds ik zijn batespipes gekocht heb... ;)

Maar ik weet niet of ik wil wachten op de officiele dvd.
Beter als we het laten opnemen door iets of iemand.
 
oh ja!
zeg dat nou eens tegen jezelf en luister dan eens goed.

Whahha!! Tis goei visweer.. Ze bijten meteen!

Natuurlijk wil ik 'm ook zo vlug mogelijk zien.
Zal 's wat gaan rond vragen.. 'K weet wel dat irish Rich 2 weken geleden nog aan het filmen was in Long Beach.
Premiere 6 maart zag 'k ergens staan... Mmm.

'K zit ook nog steeds op die fucking Pray For Me te wachten.








Fuck it... 'K ga nog wat lassen. ;)
 
Pas écht de moeite zou zijn..een build-off met een klein beperkt budget waar iedereen zich moet aan houden en daarmee de meest "smaakvolle-coole-afgewerkte fiets" klaar maken..uiteraard dan wel een aparte dealer en non-dealer klasse hé..! })
 
Pas écht de moeite zou zijn..een build-off met een klein beperkt budget waar iedereen zich moet aan houden en daarmee de meest "smaakvolle-coole-afgewerkte fiets" klaar maken..uiteraard dan wel een aparte dealer en non-dealer klasse hé..! })

De non-dealer-klasse.
:X
 
Ze zijn er op Chopperweb in ieder geval helemaal wild van.

Schijnt dus echt heel goed te zijn.

Mike van Independant Choppers stuurt me morgen een kopietje!
 
Schijnt een stuk over Harman in te zitten ook.

En vond een ad.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan