Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Ik vind ze wel erg aanwezig die zijstickers,maar dat vind ik.
Dat is erg persoonlijk,zou het eens in het echt moeten zien.
Die bij de tankdop vind ik wel mooi.

En zo zingt elk vogeltje als het gebekt is.

Wat ik wel jammer vind is....dat het geen echt rijweer is,heb helemaal nog geen zin in de winter.

Oke de groetjes maar weer
 
Ik vind ze wel erg aanwezig die zijstickers,maar dat vind ik.
Dat is erg persoonlijk,zou het eens in het echt moeten zien.
Die bij de tankdop vind ik wel mooi.

En zo zingt elk vogeltje als het gebekt is.

Wat ik wel jammer vind is....dat het geen echt rijweer is,heb helemaal nog geen zin in de winter.

Oke de groetjes maar weer
tankdop..ook leuk .Heb ik ooit ook bij een xjr1200 gedaan maar liet al vrij snel los toen. Zijstickers..erg aanwezig..op de rode tank wel uiteraard maar denk dat het niet verkeerd staat.
Tis hier al wat winter het vriest weer dus ik pak de auto wel zometeen :+
 
Moet er bij zeggen dat ik niet zo'n stickerman ben,heb er enkel 1 op mijn tank zitten voor de rits van mijn jas.

Vandaag zaterdag was het mooi weer maar had jammer genoeg geen tijd,anders was ik wel een rondje gaan rijden.

Maar we houden moed.
 
Moet er bij zeggen dat ik niet zo'n stickerman ben,heb er enkel 1 op mijn tank zitten voor de rits van mijn jas.

Vandaag zaterdag was het mooi weer maar had jammer genoeg geen tijd,anders was ik wel een rondje gaan rijden.

Maar we houden moed.
Ik rij alleen nog met de F.Transit of de Panda de motoren blijven voorlopig binnen staan.Stickers..Heb er niet veel op mijn motoren zitten en op mijn motorkleding zit niks qua emblemen oid.
Blijft stil hier al met al vinnik.
 
Zal ik dan eens een fotootje plaatsen speciaal voor Driver!
Kijken of ie het eea herkent? :Y (sorry voor de matige foto kwaliteit)

o69pw7.jpg
 
Laatst bewerkt:
De poster herken ik sowieso. :+ . Blijft toch wel een mooie motor al met al.
Heb jij de mijne toen gekocht dan in Amersfoort nadat ik hem daar had neergezet en de Buell ulysses had meegenomen.Ik zie zeelandnet bij jou staan en vlgs mij woonde de koper toen elders ?
 
Laatst bewerkt:
(Sorry voor deze topic vervuiling hoor, ik zat hiet zo nu en dan omdat ik ook een MTS1100 heb gehad.)

Ik heb hem 2 mnd geleden gekocht van iemand uit Utrecht die hem in Amersfoort heeft gekocht.Volgens mij ben ik nu de derde eigenaar.

Heel toevallig kwam ik jou via MF tegen in diverse conversaties met de vorige eigenaar tegen in het XR topic, en heel toevallig heb ik ook dezelfde/jouw oude poster erbij gekregen.Dus ik dacht dat is een fotootje waard!

Inmiddels rijdt de HD waanzinnig lekker, ik heb hem laten tunen bij Twin-motorcycles in Nieuwegein, ik heb hem aan de achterkant verhoogd met nieuwe schokbrekers en aan de voorkant iets laten zakken. Bovendien zit er nu ook een smaller stuur van een 883 op. Hij rijdt en stuurt nu zoals het hoort!

Het is voor mij een mooi weer motor hoor, voor motorvakanties heb ik er een met een grotere tank inhoud ;)


Helaas moeten we zeker enkele maanden wachten met rijden voor dat die pekel weer weggespoeld is.
 
Laatst bewerkt:
(Sorry voor deze topic vervuiling hoor, ik zat hiet zo nu en dan omdat ik ook een MTS1100 heb gehad.)

Ik heb hem 2 mnd geleden gekocht van iemand uit Utrecht die hem in Amersfoort heeft gekocht.Volgens mij ben ik nu de derde eigenaar.

Heel toevallig kwam ik jou via MF tegen in diverse conversaties met de vorige eigenaar tegen in het XR topic, en heel toevallig heb ik ook dezelfde/jouw oude poster erbij gekregen.Dus ik dacht dat is een fotootje waard!

Inmiddels rijdt de HD waanzinnig lekker, ik heb hem laten tunen bij Twin-motorcycles in Nieuwegein, ik heb hem aan de achterkant verhoogd met nieuwe schokbrekers en aan de voorkant iets laten zakken. Bovendien zit er nu ook een smaller stuur van een 883 op. Hij rijdt en stuurt nu zoals het hoort!

Het is voor mij een mooi weer motor hoor, voor motorvakanties heb ik er een met een grotere tank inhoud ;)


Helaas moeten we zeker enkele maanden wachten met rijden voor dat die pekel weer weggespoeld is.
Hi, Je vervuilt hier niks hoor je brengt wat leven in de bekende brouwerij :+ . Derde eigenaar okee..ik was de eerste en kocht deze xr1200 nieuw.Daarna kwam de tweede eigenaar die hem in Amersfoort bij de M.Saloon kocht maar die woonde vlgs mij niet in Utrecht maar ergens richting Den Haag oid maar kan me hierin vergissen.
Ik kocht de xr1200 toen omdat het de eerste sportieve motor van HD was maar na een x aantal maanden vondt ik dat wat tegenvallen en toen de Buell y. genomen die inmiddels ook allang weer weg is.Nu ik zo terug kijk naar de xr1200 blijf ik het wel een mooie motor vinden dus daar ligt het niet aan dat ik hem wegdeedt . Je hebt er dus wat dingen aan veranderdt daar wordt de xr niet slechter van denk ik.Veel plezier toegewenst ermee uiteraard en ook met de poster.. :)

Vraag..Heb jij soms ook een Moto Morini gehad je nickname komt me toch bekend voor..
 
Arno heet de vorige eigenaar en hij woont in Utrecht, en hij heeft hem idd bij de Motorsaloon gekocht. Hij bezit nog een aantal HD's voornamelijk oudere. Hij heeft volgens mij de XR verkocht omdat hij geld kon gebruiken om een jaartje sebatical te gaan.

Er staan nog maar 12 dkm op de teller en heeft dus nog een heel leven voor zich.
Ik ben er blij mee!

Al lezende in het XR topic kwam ik erachter dat hij van jou is geweest, ik wist het zeker toen het over de poster ging.

Mocht jij nog oude facturen boekjes en of andere dingetjes van de XR hebben liggen wil ik ze eventueel overnemen van je.

Tis mijn first HD, eigenlijk ben ik meer van de Italiaanse motoren maar vondt deze XR toch wel heel bijzonder, en dat is ie ook.

Ik heb nooit een Morini gehad hoor, wel een heleboel Laverda's en Guzzi's. De MTS1100 heb ik al een jaar of 5 geleden verkocht
 
Arno heet de vorige eigenaar en hij woont in Utrecht, en hij heeft hem idd bij de Motorsaloon gekocht. Hij bezit nog een aantal HD's voornamelijk oudere. Hij heeft volgens mij de XR verkocht omdat hij geld kon gebruiken om een jaartje sebatical te gaan.

Er staan nog maar 12 dkm op de teller en heeft dus nog een heel leven voor zich.
Ik ben er blij mee!

Al lezende in het XR topic kwam ik erachter dat hij van jou is geweest, ik wist het zeker toen het over de poster ging.

Mocht jij nog oude facturen boekjes en of andere dingetjes van de XR hebben liggen wil ik ze eventueel overnemen van je.

Tis mijn first HD, eigenlijk ben ik meer van de Italiaanse motoren maar vondt deze XR toch wel heel bijzonder, en dat is ie ook.

Ik heb nooit een Morini gehad hoor, wel een heleboel Laverda's en Guzzi's. De MTS1100 heb ik al een jaar of 5 geleden verkocht
Alles wat ik had qua facturen heb ik bij M.Saloon erbij gedaan indertijd.Ik had ook een Remus demper laten monteren ffe uit mijn hoofd.
Heb verder niks meer vlgs mij van/over de xr1200 maar zal tzt of eerdaags mijn folder voorraad nog eens doorspitten..
 
Ha Arie, wat heb jij toch een goede smaak in motoren. En jij natuurlijk ook 123veloce.
Ik blijf dit een heel mooie motor vinden, Harleys sowieso. Alleen stuurt het over het algemeen niet zo goed.
:) ..De xr1200 kocht ik indertijd omdat HD hem op de markt bracht als een sportieve stuurmotor. Is het wslijk ook wel maar ik vondt het toen allemaal wat te tam en kwam toen van de A.Tuono af vlgs mij dat reedt toch wat anders.
Terug kijkend zoals wel vaker blijf ik de xr1200 toch een mooie motor vinden.
Heb nu eigenlijk wel zin in een mv750 maar onze werksituatie is de afgelopen dagen drastisch veranderd dus ik doe ffe rustig aan denk ik.
 
He Arie....waarom beviel de buell yl. niet,dacht dat het vergelijkbaar was aan de multi.
Lees dat je ook een tuono heb gehad vind ik ook een hele mooie motor.
Waarom heb je die weggedaan.
En ik dacht dat ik al een hoop motoren heb gehad,maar van jou verlies ik het haha.


Groetjes allemaal weer
 
He Arie....waarom beviel de buell yl. niet,dacht dat het vergelijkbaar was aan de multi.
Lees dat je ook een tuono heb gehad vind ik ook een hele mooie motor.
Waarom heb je die weggedaan.
En ik dacht dat ik al een hoop motoren heb gehad,maar van jou verlies ik het haha.


Groetjes allemaal weer
Buell beviel me solo prima maar toen Sukanya hier was en we een rondje Tsjechie hadden gedaan vondt ik het wat minder. Dus de Buell en de Moto Morini Corsaro veel te goedkoop ingeruild op een fraaie Yamaha Super Tenere 1200 die reedt echt goed en de cardan beviel me ook heel best en zijn we ook mee Italie ect doorgeweest maar er kwamen wat veranderingen aan qua werk dus ik dacht minder rijden en dure motor in de schuur waar ik weinig mee doe wslijk en Suk. ving veel wind achterop en ik miste iets qua rijden vondt ik zelf , Je moet toch wat bedenken om iets weg te doen toch :+ duszzz..toch maar weggedaan en toen wat later mijn huidige mts1000 gekocht voor een x bedrag wat redelijk was maar ja..Toen kwamen de onkosten er nog ffe bij he! zoals eerder gemeldt ha,ha.

Tuono...fijne motor en ook mee naar Italie ect geweest .Wel het oude rotax model he ! de oertuono. Die ging weg voor de xr1200 dat had ik achteraf beter niet moeten doen maar ja..

Veel motoren gehad..Ik heb er vlgs mij sowieso al meer dan 60 gehad denk ik maar weet ik niet zeker.
 
Ha Arie, wat heb jij toch een goede smaak in motoren. En jij natuurlijk ook 123veloce.
Ik blijf dit een heel mooie motor vinden, Harleys sowieso. Alleen stuurt het over het algemeen niet zo goed.

Bedankt voor je compliment IMI.

Wat het rijden en sturen betreft kan ik je melden dat een getunede XR1200 met een goed afgesteld rijwielgedeelte echt heel erg fijn rijdt!
Zowel de lange maar zeker in korte bochten is hij super handelbaar.

Hij is niet te vergelijken met welke andere Harley dan ook, eigenlijk ben ik helemaal geen doorsnee Harley rijder, maar een XR is gewoon erg leuk!
 
Dan houd de duc het nog lang uit bij jou,dan moet het toch wel een goede motor zijn.
Alle gekheid op een stokje,maar een duc heb wel iets vind ik.
Dit is mijn 2e en ik heb nooit zo lang met een zelfde merk gereden.
Dat zeg wel wat voor mijn het doen.


Hoi Imre hoe is het met jou, en bevalt de bmw.
 
Dan houd de duc het nog lang uit bij jou,dan moet het toch wel een goede motor zijn.
Alle gekheid op een stokje,maar een duc heb wel iets vind ik.
Dit is mijn 2e en ik heb nooit zo lang met een zelfde merk gereden.
Dat zeg wel wat voor mijn het doen.


Hoi Imre hoe is het met jou, en bevalt de bmw.
Teveel kosten eraan gemaakt daarom mag de mts nog blijven.ha,ha.Kijk altijd wel naar andere motoren zoals onlangs nog voor een Mv750 die ik eigenlijk nog wel zou willen hebben voordat het niet meer kan. Maar ik heb het nog niet gedaan om wat redenen.
 
Hoi Imre hoe is het met jou, en bevalt de bmw.

Hoi Hans,

Hier gaat alles goed. Ben ook nog steeds erg tevreden met de BMW. De zitpositie is voor mijn lengte echt een verademing en het rijdt ook echt goed. Maar het is natuurlijk geen Multistrada. Daar zit echt wel een verschil.

Het is jammer dat Ducati geen vergelijkbare motor heeft gemaakt die groter is dan de MTS 1000 en beschikt over ABS e.d. Cardan is geen vereiste al is het wel erg makkelijk.

gr. Imre
 
Teveel kosten eraan gemaakt daarom mag de mts nog blijven.ha,ha.Kijk altijd wel naar andere motoren zoals onlangs nog voor een Mv750 die ik eigenlijk nog wel zou willen hebben voordat het niet meer kan. Maar ik heb het nog niet gedaan om wat redenen.

En met een MV750 kun je helemaal niet op vakantie, dan is de MTS echt beter ;)
 
Hoi Hans,

Hier gaat alles goed. Ben ook nog steeds erg tevreden met de BMW. De zitpositie is voor mijn lengte echt een verademing en het rijdt ook echt goed. Maar het is natuurlijk geen Multistrada. Daar zit echt wel een verschil.

Het is jammer dat Ducati geen vergelijkbare motor heeft gemaakt die groter is dan de MTS 1000 en beschikt over ABS e.d. Cardan is geen vereiste al is het wel erg makkelijk.

gr. Imre


nou, ik denk dat de 1200 toch aardig aan deze eisen voldoet??
ik ken een paar behoorlijk grote jongens die daar heerlijk op sturen
 
Vind de 1200 ook heel mooi,maar hangt ook een mooi prijskaartje aan.
Dus houdt het voorlopig nog wel bij de 1000 ds[is ook een fijne motor]

Gr. Hans
 
Vind de 1200 ook heel mooi,maar hangt ook een mooi prijskaartje aan.
Dus houdt het voorlopig nog wel bij de 1000 ds[is ook een fijne motor]

Gr. Hans
Mijn idee ook.Sommige 1200 vindt ik ook wel mooi zoals die enduro maar die is belachelijk duur vindt ik.Genoeg nieuwe minder dure motoren die ik ook mooi vindt ,Gebruikte ook overigens :+ .Maar ja..Er zijn momenteel zoveel onduidelijkheden over onze toekomst en waar dat zal zijn dat het nu ffe beter is om niks te kopen want mochten we elders gaan wonen wordt het wslijk verkopen.
En blijven we toch hier gaan we eea ook anders doen wslijk duszz...Nog veel onduidelijkheid at the moment hier in huiszzz...
 
klopt dat de 1200 prijzig is, maar dat is de GS ook?
was niet een van de zaken die in het lijstje met voorwaarden werd genoemd.

afijn, voorlopig blijft het bij mij nog ff dromen en af en toe een ritje op die van mn zoon ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan