GS1000 Fiets met CDI ontsteking van een 850.
Machine heeft net een nieuwe koppakking.
Carbs hebben zijn ultrasoon gereinigd en hebben een revisiesetje gekregen, daarbij vlotterhoogte opnieuw afgesteld.
Machine is nog niet op de weg geweest, maar bij het testen in de garage en warm laten worden Tot 5500 geen probleem, daarna begint bij meer gas de uitlaat van Cil 1 of 2 te knallen en wil hij niet harder, pas bij flink meer gas schiet ie omhoog.
Ik heb de zoekfunctie al gezocht maar zo te horen een rijk mengsel. Klopt dat en hebben de pilotschroeven hierop invloed . Schuifcarbs met 2 naalden.
Machine heeft net een nieuwe koppakking.
Carbs hebben zijn ultrasoon gereinigd en hebben een revisiesetje gekregen, daarbij vlotterhoogte opnieuw afgesteld.
Machine is nog niet op de weg geweest, maar bij het testen in de garage en warm laten worden Tot 5500 geen probleem, daarna begint bij meer gas de uitlaat van Cil 1 of 2 te knallen en wil hij niet harder, pas bij flink meer gas schiet ie omhoog.
Ik heb de zoekfunctie al gezocht maar zo te horen een rijk mengsel. Klopt dat en hebben de pilotschroeven hierop invloed . Schuifcarbs met 2 naalden.
Laatst bewerkt: