Leeuwarden e.o. deel 3 overload

Status
Niet open voor verdere reacties.
half 1 kan ik ook wel even bij de mac staan, ik weet wel een leuk stukje! maar ik ga niet te lang, ga daarna naar mn ouders. laat maar even weten of jullie geintresseerd zijn in mn route haha
 
Zeur ook niet.
Ik vraag alleen om klein beetje andere titel.
Suzuki overload is overbodig vind ik.
Noem het dan Friesland rijders ofzo.
Voel mij nu beetje ongewenst met mijn Honda.

Ga dan ook niet met ritjes mee als er Suzuki in titel staat, meer mensen die er zo over denken zo te zien.

ik snap beide kanten van het verhaal wel :P maar uiteindelijk gaat het om de essentie van het topic, en die verandert toch niet? O-)

en dat laatste vind ik dan wel een beetje kinderachtig hoor.. wtf maakt zo'n titel nou uit
 
half 1 kan ik ook wel even bij de mac staan, ik weet wel een leuk stukje! maar ik ga niet te lang, ga daarna naar mn ouders. laat maar even weten of jullie geintresseerd zijn in mn route haha
Ik vind het prima, was ook niet van plan 300 km te tuffen..
 
Gaat vanmiddag niet lukken, net even in Langezwaag mn vering laten afstellen, stuurt nu echt als een malle :9
 
Wil best wel mee te rijden.
Is niet kinderachtig van mij vind ik.
Ik snapte alleen niet waarom er nou Suzuki staat ( why hille ? )

Essentie was rijders uit friesland bij elkaar te krijgen ongeacht motor.

Is dat niet meer te veranderen dan?
een nieuw topic maken dan maar en deze op slot?
Is slechts tweede pagina.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel mee willen rijden maar moet mijn vriendin en schoonmoeder ff opwachten bij de Harmonie om 12.45 vanwege de Elfstedentocht.
Dus jammer volgende keer beter. Maak ik zelf wel ff een blokje vanmiddag.
 
Volgens mij heeft de titel niks te maken met wie welkom is en wie niet. Titel is in dit geval enkel het onderwerp, ofwel veel Suzuki rijders momenteel.
 
Pic
full
 
Morgen rijden we al vanuit Jubbega, de 2e Kompenijster Motormeeting, ik heb 2 routes uitgezet, een van 90 en een van 140 km.
aanmelden kan nog steeds: kmmjubbega-2013@hotmail.com

Vandaag werken, mijn nieuwe bus inrichten dus alles ombouwen uit de "oude" Sprinter in de nieuwe. Rijplaat er weer in, dan kan ik maandagmiddag naar Lelystad rijden!

Groet,

Pieter

PS: Suggestie voor de naam van dit topic: Friesland - Motorland!
 
ja ok maar essentie van alle delen was dat er mensen uit drachten en of leeuwarden omgeving ( friesland dus ) bij elkaar te krijgen om ritjes te maken of te kletsen in topic.

nu staat er ineens suzuki bij ( als jij honda had gereden had je het dan ook gedaan ? )

op nieuwe leden komt dit bijvoorbeeld "misschien" over dat er liever suzuki rijders uit omgeving friesland welkom zijn.

op bestaande leden die meerdere delen aanwezig zijn komt dit ook "raar" over

misschien titel TE impulsief gekozen of juist bewust ik weet het niet, dat weet alleen jij.
zijn misschien toevallig meer suzuki's dat kan

maar als er suzuki blijft staan dan haak ik af en mag je mij uit OP halen.
kom ik wel terug bij volgende deeltje.

is dat kinderachtig van mij?? misschien...ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik er van vind.

je had beter een suzuki topic kunnen beginnen en deze intact houden qua naam.

dus misschien moderator vragen voor wijziging of opnieuw beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Haha wat een gedoe, dan maar ff een modmelding en laten veranderen in 'Motoren enzo' oid.
Halve vorige topic ging erover dat er teveel gsxr's zijn, dus kan de humor wel begrijpen nog, maar andere titel is ook prima.

Ben ook weer present. Maar denk niet dat ik ga rijden vandaag, eerst backup maken en zien of ik mijn computer kan fixen. Kutding.
 
'Leeuwarden e.o. deel 3 Suzuki overload' > 'Leeuwarden e.o. deel 3 overload'
 
Ben trouwens wel eens dat het een Leeuwarden e.o. topic moet blijven. Zodat het geen Friestalig topic wordt, zoals die andere. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan