Leeuwarden e.o. deel 3 overload

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik voel me weer welkom met mijn Honda :')

Haha ik heb een soes en Yamaha...


Maar de Yamaha rijd weer net ff een klein stukje testrit gedaan hij rijd beter dan hier voor alleen als ik schakel dan klap die um af en toe in de versnellingen.. morgen maar ff een groter rondje doen..

Mijn dank gaat heel erg uit naar jacq voor de koppeling korf en het hele koppeling gebeuren.. duurt ff maar dan heb je ook wat.. alleen mijn kappen vonden het wat minder die dot 4 olie :') na de circuit als ik dat overleef ff rustig kijken voor nieuwe kuip en kappen..
 
Laatst bewerkt:
heeft mijn "gezeur" toch nog wat opgeleverd.
door al dat geheen en weer gemail kon ik niet half 1 op startplaats zijn.

dus vandaag maar even om een nieuwe salon tafel en tv/audio meubel gekeken, ben niet geslaagd jammer genoeg.

volgende keer dus maar weer.
morgen heb ik toevallig geen tijd.
 
net rondje (circa2uur) met Allard gedaan. in Lekkum stond mevrouw Koe op de weg.
met aardig wat lawaai (lees nieuwe uitlaat) huppelde ze weer richting boerderij.ik moet er niet aan denken als je uit die blinde bocht daar bovenop knalt! "/ motormilkshakebiefstuk krijg je dan bah...
in de wâlden hadden ze menwedstrijden dus viel ook tegen haha ff bij de pier gekeken en langs de dijk weer richting huis...lekker even alleen is ook maar zo alleen.....en aardig wat anderen tegengekomen maar ik herken echt niemand, bovenop de dijk zag ik wel een kawa staan samen met een gixxer volgens mij....ach zwaaien doen we toch allemaal ;-)


hhhhooooooiiiii :D
 
Zaterdag 7 Juni 11:00uur verzamelen McDonalds Goutum. Weet nog niet exact welke route maar reken maar op lekker sturen:


1. HdeGroot
2. Foegel
3.
4.
5.
6.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 7 Mei 11:00uur verzamelen McDonalds Goutum. Weet nog niet exact welke route maar reken maar op lekker sturen:


1. HdeGroot
2.
3.
4.
5.
6.
Dat duurt nog wel even, of ben jij zo georganiseerd :P
 
Laatst bewerkt:
Er rijdt in de buurt van leeuwarden nog zon motor als die van otto. Zag er gister net zo een bij hj motoren.
 
Ik zat aan t water te vissen. Niks meer gevangen door die herrie van jullie. Bedankt he :( :W :)

:]

net rondje (circa2uur) met Allard gedaan. in Lekkum stond mevrouw Koe op de weg.
met aardig wat lawaai (lees nieuwe uitlaat) huppelde ze weer richting boerderij.ik moet er niet aan denken als je uit die blinde bocht daar bovenop knalt! "/ motormilkshakebiefstuk krijg je dan bah...
in de wâlden hadden ze menwedstrijden dus viel ook tegen haha ff bij de pier gekeken en langs de dijk weer richting huis...lekker even alleen is ook maar zo alleen.....en aardig wat anderen tegengekomen maar ik herken echt niemand, bovenop de dijk zag ik wel een kawa staan samen met een gixxer volgens mij....ach zwaaien doen we toch allemaal ;-)


hhhhooooooiiiii :D

ja pff pas maar op! beesten en motoren zijn geen lekker combi!
wij zijn daar met zn 4en wel in de buurt geweest! een kawa en twee gixxer en een cbr
 
Volgens mij kwam ik tussen 5 en half 6 ook nog een soes van hier tegen. Weet niet meer precies waar, ergens tussen leeuwarden en eernewoude op de binnendoor weg.
 
Ff was getest, maar was te laat om naar Bernard te gaan. Carb lekt nog steeds, en loopt wat rauw geloof ik. Dinsdag ff heen dan.
Wel 2x dat mijn achterband wegschoot zonder echte reden, beetje apart.

Zoals het nu staat ga ik morgen ff naar Jerryt, streetfighters kijken. Nog meer van hier?
 
Zaterdag 7 Juni 11:00uur verzamelen McDonalds Goutum. Weet nog niet exact welke route maar reken maar op lekker sturen:


1. HdeGroot
2.
3.
4.
5.
6.

Als het geen ONK rijstijl wordt wil ik OVB wel mee ;) Lekker sturen ben ik altijd voor maar zit nog in de leerbanken :')

@Erwin Waar is die Jerryt meeting dan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan