marcomoto.nl bestaan ze nog?

Scimitar

MF'er
26 jul 2009
247
0
Utrecht
Wellicht weten jullie meer.

Ik probeer al enkele weken via mail en telefoon contact te krijgen met marcomoto.nl, een webwinkel voor motor artikelen, maar krijg op geen enkele manier reactie.

In dit forum heb ik oudere topics gevonden waarin men tevreden over marcomoto spreekt dus leek het mij een betrouwbare winkel.

Nu wacht ik dus al enige tijd op reactie na besteld (en betaald !) te hebben, maar tevergeefs.

Ben ik erin gestonken? Of weet iemand meer, of misschien een manier om contact te krijgen?
 
Wellicht weten jullie meer.

Ik probeer al enkele weken via mail en telefoon contact te krijgen met marcomoto.nl, een webwinkel voor motor artikelen, maar krijg op geen enkele manier reactie.

In dit forum heb ik oudere topics gevonden waarin men tevreden over marcomoto spreekt dus leek het mij een betrouwbare winkel.

Nu wacht ik dus al enige tijd op reactie na besteld (en betaald !) te hebben, maar tevergeefs.

Ben ik erin gestonken? Of weet iemand meer, of misschien een manier om contact te krijgen?


:$
 
Laatst bewerkt:
Ben er jaren geleden meerdere keren geweest voor onderdelen. De winkel bestaat niet meer, alleen nog via internet. Geen ervaring met internet aankopen bij marcomoto.
 
????? wat schiet de TS hier mee op? het probleem is dat Marcomoto de telefoon niet opneemt en niet reageert op de mails.



Sorry, ik probeer meteen mijn reactie te verwijderen.

Zo beter? :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe zeg je dat in dit forum zonder persoonsgegevens te plaatsen?

Zoek op www.kvk.nl naar MarcoMoto.
Kopieer het vestigingsadres (dat is niet het adres van de winkel, maar er naast) en google dat even. (schrijf dan niet "Den Haag", maar ''s-Gravenhage")
Dan komt een naam bovendrijven beginnend met "M"
Die zoek je op in de telefoongids van Den Haag (www.detelefoongids.nl) en daar rolt een telefoonnummer uit dat niet hetzelfde is als het nummer van de winkel.

Wellicht kun je daar eens naar bellen...
 
Erg vervelend dat je geen contact krijgt. In het verleden regelmatig klant geweest bij Marco, prima gast. Altijd perfect geholpen, zowel in de winkel als online.

Niet dat je daar nu veel aan hebt, maar het is iig geen flessentrekker. Hoop dat het allemaal goedkomt, succes! :)
 
Ik weet niet of dit topic er iets mee te maken heeft gehad, maar ik krijg 30min geleden ineens mail.

Problemen met de voorraad, maar de bestelling is in ieder geval binnen gekomen en hopelijk is het volgende week rond.

Gelukkig dus wel reactie!
 
Duurde wat lang idd. Had o.a. met de feestdagen te maken (zijn leveranciers).

Ik had na een mail gestuurd te hebben er even achteraan gebeld, ergens week 2 januari ofzo. Kreeg gewoon contact en een helder en eerlijk verhaal. Toevallig inderdaad net ook een e-mail gehad dat hij het binnen had gekregen vandaag en zou verzenden morgen.
 
Mooi dat zn zaak nog bestaat. Was van plan er over maand of twee een aardig gedeelte van de komende grote beurt en andere vervanging te kopen.
 
Oh, dat is minder mooi.
Bekijk ook net de website, en er staat dat ze sinds 31 juli 2014 geen winkel meer hebben maar volledig via internet werken.
Echter in sommige stukken tekst refereren ze weer aan hun winkel. Hoop dat je daar nog wel kan afhalen.
 
gRRaafie heb jij al iets ontvangen?

Na die ene mail is het hier weer radiostilte. Nog geen product ontvangen en ook weer geen reactie op emails.

Voelt nu een beetje als aan het lijntje houden.

Voorraad problemen kan ik prima begrijpen, maar die onbereikbaarheid doet me wantrouwen.
 
Ja ik heb mijn bestelde product binnen gehad. Telefonisch contact werkt beter dan mailen, is mijn ervaring met hem.
 
gRRaafie, welk nummer gebruik jij?

Het nummer van de website wordt niet opgenomen. Maakt niet uit welke dag of welk moment van de dag je ze belt.

Ook de mail wordt nog steeds niet op gereageerd.

Mijn conclusie is eigenlijk nu dat ik ben opgelicht, en ik zou dan iedereen hier willen waarschuwen met bestellen bij Marcomoto. De kans dat je je spullen krijgt lijkt klein te zijn.

Feit dat de website nog steeds nieuwsberichten uit 2013 en 2014 toont had misschien al een alarmbelletje moeten doen afgaan.
 
Scimitar, heb jij inmiddels al je spullen binnen? Ik heb helaas ook een slechte ervaring momenteel met MarcoMoto.nl

Ik zou mijn bestelling al binnen moeten hebben als ik hem moet geloven, maar het ligt hier nog steeds niet! De telefoon wordt helaas ook niet beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Hoi 6thGear.

Eindelijk heb ik het binnen. Ik heb nog eenmaal, dit keer een wat minder vriendelijke email gestuurd en zowaar kreeg ik een reactie. Enkele dagen later kreeg ik dan mijn product. Dus ik heb het nu binnen.

De telefoon wordt overigens nog steeds niet opgenomen, dat is mij dus niet gelukt.

Nooit zal ik hier meer iets bestellen, maar ik wil bij deze dus wel melden dat het product uiteindelijk na 2 maanden radiostilte wel is geleverd.

Het lijkt overigens wel alsof ze dit forum lezen. Zodra ik hier iets post krijg ik binnen enkele dagen ineens een mail. Als ik niks post hoor je niks...
 
Dan heeft de zaak voor mij ook afgedaan. Jammer want was redelijk dichtbij en had in ieder geval grotendeels de dingen die ik nodig heb.
 
Beste motorvrienden!

Ik heb precies hetzelfde probleem als Scimitar....!
Zijn er op dit moment nog meer mensen die problemen hebben met Marcomoto.

Ik heb alle gegevens van Marco Verschelling. Ik zoek mensen die ook bereid zijn om deze kerel aan te pakken zodat er eerder een zaak van wordt gemaakt. Alle opmerkingen van Marco op deze site en van de Google recensies heb ik gebundeld en neem ik mee!

Ik hoor graag van jullie!



Wellicht weten jullie meer.

Ik probeer al enkele weken via mail en telefoon contact te krijgen met marcomoto.nl, een webwinkel voor motor artikelen, maar krijg op geen enkele manier reactie.

In dit forum heb ik oudere topics gevonden waarin men tevreden over marcomoto spreekt dus leek het mij een betrouwbare winkel.

Nu wacht ik dus al enige tijd op reactie na besteld (en betaald !) te hebben, maar tevergeefs.

Ben ik erin gestonken? Of weet iemand meer, of misschien een manier om contact te krijgen?
 
Tja, dat is altijd lastig met internetshops.
Met een gelikte internetsite lijken het allemaal miljoenenbedrijven, terwijl er veel eenmanszaakjes tussen zitten die van ondernemen, service en klantvriendelijkheid weinig kaas hebben gegeten.
Voorraad hebben ze meestal ook al niet.

Waarom heb je voor deze site gekozen en niet voor een wat meer bekendere met goede recensies ?
Op MF zitten ook wel een paar users met eigen webwinkels, vaak ook maar veredelde eenmanszaakjes, maar die staan tenminste wel goed bekend.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan