old-scooterfan
MF veteraan
Ja, ik geloof ook dat de MaxSYM iets hoger ligt dan de bv. de Silverwing, maar het blijft een scooter hé, maar ik vind toch ook dat hij behoorlijk zijn deel doet in het bochtenwerk. En de brede achterband plakt ook goed. Ik geloof dat de MaxSYM standaard de breedste achterband heeft in zijn klasse, met een goed loopvlak ook voor bochtenwerk, als er iets even kan geraakt worden is het de middenbok denk ik, maar dan moet je al behoorlijk plat gaan denk ik.
Ja Symke, ik ben ook zeer tevreden, ik heb voor ik hem kocht eerst test gereden met de Burgman 400 en 650 en met de Silverwing. Zeer gelijkwaardig qua comfort (behalve meer bij de 650 natuurlijk), maar toch. Wat de doorslag gaf bij me was de verhouding goeie look, goeie uitrusting en zeer goeie prijs en gelijkwaardige technische kenmerken bij gelijke cc's. Ik vond zelfs de MaxSYM iets vinniger. Ook gemakkelijk aan stukken te raken, goed dealernet, en veel technischce informatie verkrijgbaar.
Ja Symke, ik ben ook zeer tevreden, ik heb voor ik hem kocht eerst test gereden met de Burgman 400 en 650 en met de Silverwing. Zeer gelijkwaardig qua comfort (behalve meer bij de 650 natuurlijk), maar toch. Wat de doorslag gaf bij me was de verhouding goeie look, goeie uitrusting en zeer goeie prijs en gelijkwaardige technische kenmerken bij gelijke cc's. Ik vond zelfs de MaxSYM iets vinniger. Ook gemakkelijk aan stukken te raken, goed dealernet, en veel technischce informatie verkrijgbaar.