Om het rare geklop in mijn blok te achterhalen heb ik de motor proberen te starten zonder NAKS. Het rare geklop was inderdaad de ketting geleider en is opgelost.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan dat de motor niet meer start.. (eerst liep hij als een naaimachine)
Is het mogelijk dat de ketting van tijd af is en hij daarom niet meer wil starten?
Als de startmotor draait geeft de motor af en toe wel een tikje alsof hij aan wil slaan, en na een paar minuten doorstarten is de hele buurt wakker na wat flinke klappen uit de uitlaat.
De motor is een fzr 400 uit 1990
Edit: is het mogelijk om dit te controleren zonder het halve blok open te trekken?
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan dat de motor niet meer start.. (eerst liep hij als een naaimachine)
Is het mogelijk dat de ketting van tijd af is en hij daarom niet meer wil starten?
Als de startmotor draait geeft de motor af en toe wel een tikje alsof hij aan wil slaan, en na een paar minuten doorstarten is de hele buurt wakker na wat flinke klappen uit de uitlaat.
De motor is een fzr 400 uit 1990
Edit: is het mogelijk om dit te controleren zonder het halve blok open te trekken?
Laatst bewerkt: