Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Mooie foto’s Bernard

Ben zelf gisteren ook nog een stukje wezen toeren.
Even op en neer naar Keulen en nog wat gaan drinken bij de kartbaan van Michael Schumacher in Kerpen
wujrl2.jpg

2czbu6p.jpg

262mlu9.jpg

mccefo.jpg
 
Dat zijn heel wat locaties Sjoerd. 8-)

Zo zie je maar dat er allemaal verschillende soorten rijders zijn die op hun eigen manier motorrijden een invulling geven. Mooi hoor.

Het is mij eindelijk gelukt om een definitieve plek voor mn mistlampen te kiezen.
Alles is nu aangesloten waarbij ik gelijk maar eens alle zelf getrokken stroomdraadjes heb gecombineerd zodat je niet gek wordt van de zoveelste aftakking bij een aansluiting.
Ik wist op een gegeven moment niet meer wat waar bij hoorde.

20161227_171542.jpg


Voor het hele verhaal klik je hier
 
Mooi gedaan, Gerard! Leuk verslag om te lezen. En de extra lichtopbrengst is echt om jaloers op te worden zeg. Ik heb vaak in het donker tussen jet verkeer het idee dat mijn koplamp überhaupt niet werkt...
 
Dank je wel Eric.

Ja, ik was ook zo jaloers op de andere motorrijders hahahaha

In deze donkere dagen ben je als motorrijder tussen het drukke verkeer niet degene die het meest op valt.
 
Ik vind dit een van de mooiste jaargetijden, Sjoerd! Zeker als ik nu naar werk door het IJsseldal rijd met de witte weilanden en een net opkomende zon... echt genieten! Maar inderdaad wel koud.
 
Graag gedaan Bernard, zie hem wel eens in het echt verschijnen. ;) En wat voor werk doe jij gezien die tweede foto met de geïsoleerde schroevendraaier? :P
 
Oke, nu een aantal uur bezig geweest met de tail tidy van R&G, is toch aardig wat meer werk dan verwacht. Ik zal binnenkort foto's plaatsen van het voorlopige resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan