Umop3p1sdn
MF veteraan
- 17 mrt 2021
- 2.177
- 1.569
Ps.
Geen reactie vd dealer?!
Ook niet in mijn spam of ongewenste mail.
Geen reactie vd dealer?!
Ook niet in mijn spam of ongewenste mail.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is weer vrij snel dat ie weg gaat dan..wegens aanschaf allroad motor is deze in de aanbieding:
Voor de geïnteresseerden, dit is vrijwel zeker wat hier aan de hand was.Hallo allemaal, vanavond begonnen aan het verversen van de voorvork olie. Nu is de vork los gehaald, veer er uit gehaald. Alleen met het leegpompen is de poot vast blijven zitten, zit op en neergaand nog ongeveer 2mm speling in (ingeveerd). iemand enig idee wat dit kan zijn?
Jammer, Sjoerd, maar heel begrijpelijk. Ik heb ook een andere, maar de trouwe 650f blijft er wel naast. Want inderdaad: het is een prima allround motor. Veel plezier met je Versys!Nooit gedacht, toch gebeurd.
Vandaag de GSX650F verkocht.
Niet dat ik ontevreden was over de GSXF (integendeel), maar wilde wat meer richting toermotor gaan. Althans een motor waar ik iets rechter op zat.
Uiteindelijk een Versys 650 gekocht.
Positief verrast wat ik ondanks de KM stand (104000KM) voor mijn GSX650F nog terugkreeg.
Blijkt (mits in origineel staat) best veel vraag voor te zijn volgens de dealer waar ik hem heb ingeruild.
Wat leuke statistiekjes:
-Bouwjaar 2009
-2e eigenaar.
-11 jaar in mijn bezit gehad. (en al die tijd zonder grote problemen/reparaties!)
-Vandaag de 104000km op de teller gepasseerd
-Bij Aanschaf 13000km op de teller.
-Gemiddeld 8272KM per jaar (had ik al gezegd dat een GSXF een prima motor is om kilometers mee te maken?)
-9 Landen doorkruist
-Op het 'dak van de alpen' op 2830mtr boven NAP gereden.
Ja een GSXF is echt allround
Klopt een echte all rounder. Maar heb mijn GSX 1250FA 2010 verkocht 3 weken geleden. Voor meer power.Nooit gedacht, toch gebeurd.
Vandaag de GSX650F verkocht.
Niet dat ik ontevreden was over de GSXF (integendeel), maar wilde wat meer richting toermotor gaan. Althans een motor waar ik iets rechter op zat.
Uiteindelijk een Versys 650 gekocht.
Positief verrast wat ik ondanks de KM stand (104000KM) voor mijn GSX650F nog terugkreeg.
Blijkt (mits in origineel staat) best veel vraag voor te zijn volgens de dealer waar ik hem heb ingeruild.
Wat leuke statistiekjes:
-Bouwjaar 2009
-2e eigenaar.
-11 jaar in mijn bezit gehad. (en al die tijd zonder grote problemen/reparaties!)
-Vandaag de 104000km op de teller gepasseerd
-Bij Aanschaf 13000km op de teller.
-Gemiddeld 8272KM per jaar (had ik al gezegd dat een GSXF een prima motor is om kilometers mee te maken?)
-9 Landen doorkruist
-Op het 'dak van de alpen' op 2830mtr boven NAP gereden.
Ja een GSXF is echt allround
Zeker niet. Al 152k probleemloos. Dit is dus zeker niet normaal.Distributieketting bij 32000km?
Als ik dit hoor wil ik wel eens weten wat de vorige eigenaar(s) voor reparaties hebben laten uitvoeren/zelf gedaan.
bij deze km-stand is dat heel ongewoon. Ik twijfel dan ook sterk of er meer van dit soort ervaringen zijn bij goed onderhouden blokken.