waarom zo'n K..bak

niet helemaal duidelijk, de zitting plaat mist bij mij een stuk en vlg mij moet dat op de een of andere manier aan de steunen in de bak komen. ik weet alleen niet hoe.
de lippen van de rug is duidelijk die passen wel.
 
onderste draagarm pas gemaakt. morgen het bewegingsverloop controleren
full
 
Dat bewegingsverloop is nog een heel gepuzzel
De vering komt bovenop, neem ik aan?

Ziet er wel lekker slank uit
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een trekker? ivm het bepalen van de bevestiging vd voorwiel-ophanging enz?
Ziet er verder goed uit allemaal.
 
nee nog aan het zoeken. nog niet gevonden wat ik zoek. dus komt het werk ook stil te liggen. moet nog wel steeds weten hoe de zitting in een velorex vast zit (achterkant zitting)
 
:} Knap gedaan! Heb je daar een apparaat voor, of doe je dat met bandenlichters?
Vroeger wisselde ik mijn crossbanden met lichters, dat was de eerste paar keer een ware martelgang, maar na een paar keer werd het een stuk simpeler, mede door het bestuderen van de bandenmonteurs tijdens de bezoeken aan de motorcross grandprix.(als toeschouwer). Die hadden daar wel een apparaatje voor, maar toen nog niet van die machines die ze nu gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
vandaag de uitlijning van de voorwiel ophanging vastgelegd. hoe en waar de veer moet komen is nog een vraagteken.
 
als de veer op de onderste arm afgesteund wordt komt er een extra pijp bij zodat het moment opgenomen kan worden. fototjes heb ik nog niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan