Wie? Wat? Waterland!! (Je weet wel Purmerend e.o.) Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik op mn fietsje...
full

*O*
 
:W
Ik kan helaas niet voor de koffie zorgen woensdag, want mijn motor vond het gister allemaal niet zo leuk meer. Letterlijk 1 meter voor de Lekdijk stil komen te staan door een slippende koppeling.

[afbeelding]
Da's zwaar kl*te zeg...maarre, koffie heeft toch nix met je motor te maken.. :?
 
:W
Ik kan helaas niet voor de koffie zorgen woensdag, want mijn motor vond het gister allemaal niet zo leuk meer. Letterlijk 1 meter voor de Lekdijk stil komen te staan door een slippende koppeling.

[afbeelding]


:o

Das inderdaad niet zo mooi, zelfs die kerel kijkt beteuterd '(
 
foto'tjes zijn bijgewerkt :P


Alleen met de 2 bergingswagens erbij vestigen we wel direct een reputatie _O-
 
Idd ziet er goed uit. Gave collectie fietsen. Het gaat me woensdag wel lukken om op normale tijd van mijn werk te gaan. hebben jullie een idee hoe laat jullie willen afspreken?

En onder het mom van, raad de locatie:

421eb82c62d706f0dbba96ddd854c30f
 
Goed werk oppertopicstarter LoSBoL :Y *O*

De :W van een Kwadijker.... ;)

full


waar en hoe laat verzamelen jullie woensdag? Misschien dat ik wel ff kom. Kan het alleen nog niet garanderen.
 
Da's zwaar kl*te zeg...maarre, koffie heeft toch nix met je motor te maken.. :?
Gooi jij nog benzine in je motor dan? Dat is zó 2007.

Misschien krijg ik van mn baas een andere motor mee, maar dat is nog even afwachten :)
 
ik ben een week geleden terug gekomen van een paar dagen italie op de motor. :]
we zouden nog 2 weken naar zuid frankrijk gaan op de motor maar dat word italie met de auto -O-

dan mag je toch ook niet klagen ?

nog 9 nachtjes slapen, en dan heb ik echt een vette motor onder mijn kont :9


full

8-)

korte broek, slippers en een shirtje inbegrepen O-)
 
Idd ziet er goed uit. Gave collectie fietsen. Het gaat me woensdag wel lukken om op normale tijd van mijn werk te gaan. hebben jullie een idee hoe laat jullie willen afspreken?

En onder het mom van, raad de locatie:

[afbeelding]


die is wel heel makkelijk _O- laatste 90o bocht richting marken

we gaan het iets moeilijker maken... :+

full
 
Hello, ik kom me hier ook maar ff melden! Ben Bianca, 35 jr, woon in Edam en ben de vrouw (jaja sinds 1 week haha, donderdag getrouwd!) van R1enzo. Rij op een Soez GSX-R600 K4, zie piccie in onderschrift.

full
 
Bianca, 35 jr, woon in Edam en ben de vrouw (jaja sinds 1 week haha, donderdag getrouwd!) van R1enzo. ]

Gefeliciteerd beiden!
Ik ben over een paar maanden aan de 20 jaar (samen + getrouwd), maar ik kan me de eerste tijd nog goed herinneren..... (nee, dat bedoel ik niet negatief).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan