Wie? Wat? Waterland!! (Je weet wel Purmerend e.o.) Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Bopper: mag deze van mij in de OP


1 van de latere KD's op Zolder

70390779362mj9.jpg




Wat ziet ze er hier toch eigenlijk mooi uit zeg :9~ *O*







O-)
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad een mooie foto *D

ziet het er al naar uit dat je binnenkort weer op kan stappen ? of wordt het een 5 jarenplan ? :X




Moet nog ff nieuwe benzine leiding halen (was er 1 gescheurd en ik maar raar opkijken hoe al die bezine tussen m'n carbs vandaan kwam |( ).
Hoeft niet super veel aan te gebeuren.....alhoewel _O-

Nee moet m'n achterlicht nog in m'n kont verwerken
accubak en accu erin gooien
stalen remleidingen +vloeistof
koplampmasker monteren (4 rubbers :P )
en dan nog m'n uitlaten aanpassen (ga van 1 naar 2 dempers)
bochten moeten er voor gemaakt worden en de dempers worden flink ingekort (en de waarschijnlijk ook de wol eruit)

Gaat nog veel meer gebeuren maar dat doe ik beetje voor beetje zodat alles rijdbaar blijft.
Rond oktober gaat alles weer uit elkaar O-)
 
Moet nog ff nieuwe benzine leiding halen (was er 1 gescheurd en ik maar raar opkijken hoe al die bezine tussen m'n carbs vandaan kwam |( ).
Hoeft niet super veel aan te gebeuren.....alhoewel _O-

Nee moet m'n achterlicht nog in m'n kont verwerken
accubak en accu erin gooien
stalen remleidingen +vloeistof
koplampmasker monteren (4 rubbers :P )
en dan nog m'n uitlaten aanpassen (ga van 1 naar 2 dempers)
bochten moeten er voor gemaakt worden en de dempers worden flink ingekort (en de waarschijnlijk ook de wol eruit)

Gaat nog veel meer gebeuren maar dat doe ik beetje voor beetje zodat alles rijdbaar blijft.
Rond oktober gaat alles weer uit elkaar O-)


oh, je rijd morgen dus mee *D
 
Eeeh,

Is de Mac langs de Jaagweg in Purmerend een idee?: Google Maps

Zelf vind ik een uur of 20:00 wel ok. Hoor graag wat het uiteindelijk wordt.

Tot morgen

Lijkt mij ok. Ik kan alleen niet zo lang. Moet ivm oppas thuis om 21:00u weer terug zijn. Max. 21:30u. Enne.... het moet wel droog blijven, want de smurffighter is net gepoetst voor de Hornetmeeting zondag as.
O-) 8-)
 
Lijkt mij ok. Ik kan alleen niet zo lang. Moet ivm oppas thuis om 21:00u weer terug zijn. Max. 21:30u. Enne.... het moet wel droog blijven, want de smurffighter is net gepoetst voor de Hornetmeeting zondag as.
O-) 8-)


20:00 it is


enne, als jij mijn Hornet nou meeneemt, kan je die ook nog even poetsen voor zondag *D

vervang je meteen even de remblokjes achter ?
 
20.00 uur is mij prima, waar spreken we af mij de mac dan??????????


Mn achtertuin begint zo langzamerhand ook op een moto parkeerplaats te lijken, staat nu weer een cb500 ui 1976 bij :9 maar is maar tijdelijk B|
 
Denk dat de Buell langs de westerweg of het weggetje van Ilpendam tot aan de t-splitsing oosterweg staat.

Waar bij de Mac? Is die parkeerplaats aan de kant van de Jaagweg een idee (na de ingang van het terrein links)?

Als het morgen droog is zet ik de bulletcam er wel ff op mijn fiets.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan