Mikoyan
MF veteraan
Ja hoor...kom je Friesland in...gaat het regenen.....ga je eruit, houdt het op...dat heb ik nou altijd....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het blijft een raar land, dat frieslandJa hoor...kom je Friesland in...gaat het regenen.....ga je eruit, houdt het op...dat heb ik nou altijd....
Kom er bijna nooit... waarschijnlijk omdat het er altijd regent
Ja hoor...kom je Friesland in...gaat het regenen.....ga je eruit, houdt het op...dat heb ik nou altijd....
Ben je lekker ver weg geweest:
'Friesland is een dorp met ongeveer 300 inwoners en is gelegen in Columbia County in de staat Wisconsin, Verenigde Staten van Amerika.'
Gevonden
Achter het klokkenpaneel. Na wat oeverloos gepruts er achter weg gekregen. Na het relais doorgemeten te hebben volgens het handboek blijkt hij dus kapot te zijn.
Nieuwe besteld, is een algemeen yamaha onderdeel zit op een heleboel yammie motoren.
Wachten op het relais , dan kan het terugprutsen weer beginnen.
Mijn knipperlichten zijn er mee opgehouden!
Alle bolletjes zijn heel.
De zekering is heel.
Blijft alleen het knipperlicht relais nog over, maar waar zit dat ding?
Alle tips zijn welkom
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik geloof dat de ervaringen wel positief zijn. Alternatieve (en goedkopere) remedie: speling op gashendel verkleinen (afstelling) en altijd met een streepje gas de bocht in, en eventueel de achterrem iets laten slepen om reactiekrachten bij gasgeven wat te dempen en/of snelheid bij te regelen. Dat was vroeger zowiezo de beste manier om met een cardanfiets vlotjes bochten in te zetten. Persoonlijk heb ik nooit behoefte gehad aan updates aan gashendel o.i.d.Ik ben van plan om binnenkort de G2 Ergonomics TAMER Throttle TUBE FJR1300/A 40-400 te kopen. Ik verwacht dan makkelijker gedoseerd gas te kunnen geven. Als ik nu met mijn FJR uit 2006 met weinig gas de bocht uit wil sturen, vereist dat veel concentratie. Het resultaat is dat ik vaak te laat op het gas ben of schokkerig versnel.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande en helpt het?
Ik vermoed dat de veer van mijn gassysteem al een wikkeling gelost is.
Ik ben van plan om binnenkort de G2 Ergonomics TAMER Throttle TUBE FJR1300/A 40-400 te kopen. Ik verwacht dan makkelijker gedoseerd gas te kunnen geven. Als ik nu met mijn FJR uit 2006 met weinig gas de bocht uit wil sturen, vereist dat veel concentratie. Het resultaat is dat ik vaak te laat op het gas ben of schokkerig versnel.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande en helpt het?
Ik vermoed dat de veer van mijn gassysteem al een wikkeling gelost is.
Gisteren juist één binnen gekregen uit de VS. Heb hem er nog niet op gekregen. kreeg het handvat niet van de oude af. Als je hem bij G2 Ergonomics bestelt, houdt er dan rekening mee dat je, naast het bedrag dat je bij de bestelling moet betalen, ook nog 28 Euri moet betalen bij aflevering (inklaringskosten, invoerrechten...). Kleine onaangename verrassing!
De verzend kosten zijn mij bekent. Ik wil het kopen bij www.powersportsuperstore.com.
Volgens mij moet je het handvat met perslucht los of er af blazen.
Vertel even hoe en of het bevalt.
Is bijna voor 100 procent niet je knipperlichtrelais.
Ik heb precies hetzelfde gehad op teruweg uit Munchen, het is bijna altijd de beruchte witte stekker (de grootste) onder de tank.
Haal je tank ff omhoog, zoek de grote witte stekker op, trek hem uit elkaar, maak hem schoon en droog (contactspray) en je knipperlichten doen het weer !
Deze stekker is vaak de oorzaak van dit soort problemen.
Succes ermee
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik geloof dat de ervaringen wel positief zijn. Alternatieve (en goedkopere) remedie: speling op gashendel verkleinen (afstelling) en altijd met een streepje gas de bocht in, en eventueel de achterrem iets laten slepen om reactiekrachten bij gasgeven wat te dempen en/of snelheid bij te regelen. Dat was vroeger zowiezo de beste manier om met een cardanfiets vlotjes bochten in te zetten. Persoonlijk heb ik nooit behoefte gehad aan updates aan gashendel o.i.d.
Gisteren de speling in de gashendel verkleint, nog een heel klein beetje speling. Het gas oppakken ging vandaag veel gemakkelijker. Bedankt voor de tip DucBMW.
Zojuist de speling naar nul gesteld. Van de week proberen of dat niet te krap is.