Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VFAndre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VFAndre

    Verkocht! Te koop rijklare zgoh Honda CB 450 S bj 1990 km stand 33000

    Te koop rijklare zgoh rijbewijs A2 Honda CB 450 S bj 1990 (origineel nieuw in NL motor) km stand 33000 Motor staat in Oldenzaal Mijn zoon heeft 2 jaar motorrijbewijs A2 gehad en de motor voor woon-werk verkeer gebruikt. In deze 2 jaar heeft de honda een 900-1000 km gelopen. Nu heeft hij een...
  2. VFAndre

    Chokedeel Carb 450 S (Keihin VE21A)

    Van de carb van mijn CB450S is van het chokepennetje een kunstofdeeltje afgebroken. Een nieuwe kost 50-60 euro en vindt ik wel een beetje veel voor een afgebroken plastic moertje... :-( Is er iemand die dit deeltje nog in een oude carb heeft en kwijt/verkopen wil? Modellen die ook passen zijn...
  3. VFAndre

    voorvorkpoten richten, weet iemand een adres in twente?

    Waarschijnlijk is dit allang ergens gepost, maar ik zal wel weer verkeerd gezocht hebben.. :X Excuses bij voorbaat dus! Ik ben dus op zoek naar een bedrijf in twente die een paar vorkpoten kan richten, heeft iemand een suggestie? (Iets met zoon, brommer, leasekoekblik en tweewielers over...
  4. VFAndre

    André's FJ1200

    Tja, het moest er weer eens van komen want het kriebelde alweer een tijdje. Dus toen ik op MP een 92er FJ1200 voor weinig pekunia's meer dan waar je een wrak voor koopt zag, die ook nog eens in een mooie kleurstelling was en in ABS uitvoering, heb ik ja gezegd en de brommert opgehaald. Ik heb...
  5. VFAndre

    CB450S

    Tja, daar stond ze dan, in de onderdelenafdeling van marktplaats... ;( Haar baasje wou geen cent meer in haar investeren, zelfs geen paar euro voor de advertentie in de motoradvertenties.. '( Ik kon het niet laten en voor een bod van nog geen 3 cijfers voor de komma veranderde ze van...
  6. VFAndre

    Gratis: Motorbladen 'Motor' 1976 t/m 2000

    Een vriend van mij heeft thuis nog de jaargangen 1976 t/m 2000 liggen van het weekblad Motor. Hij wil ze kwijt, want ze kosten natuurlijk nogal wat ruimte (een metertje of 2... :) en hij heeft ze toch al uit.... :Y Voordat ze naar het oud papier gaan, is er nog belangstelling voor door...
  7. VFAndre

    Tankemblemen VT1100 ACE C2

    Tankemblemen VT1100 ACE C2 gezocht, zie bijgaande plaatjes.
  8. VFAndre

    Verschillen tussen VT110 ACE C1 en C2?

    Ik heb sinds kort een C2 en dat bevalt goed. Nu wil ik ook wel eens met een passagier rijden en dan is een sissybar toch wel handig. Er staat er een te koop op MP, de eigenaar zegt dat ie past op de C1 en de C2. Iemand die weet of er verschil in bevestigingspunten zijn of niet :? Alvast...
  9. VFAndre

    In nieuwstaat verkerende CBR1000F, slechts 26000km

    Aangeboden omdat het toch net iets te sportief voor mijn toerritjes is: Zeer mooie sportieve toerfiets: CBR1000F,ziet eruit als nieuw, 3e eigenaar, 1993 in volledig originele staat, boordgereedschap nog aanwezig! Altijd binnengestaan en geen regen of pekel gezien. Kmstand: slechts 26000km...
  10. VFAndre

    VF750F

    Wegen het klaar zijn van het opknapprojectje van mijn collega en ik, bieden wij samen onze VF750F aan. (Zie VF750F Opknappen ) Een leuke machine, technisch in goede staat. Wel wat krasjes, maar wat wil je met bouwjaar 1984 (volgend jaar belastingvrij!) Onder andere de remmen voor...
  11. VFAndre

    VF750F Opknappen

    Zoals ik in het grote VF topic al gemeld had, heb ik samen met een collega (die hier nog anoniem is, maar zich vast wel gaat melden ipv als gast mee te lezen ;) ) een VF750F gekocht van een medeforummer. Deze VF heeft wat valschade en het leek ons leuk om deze fiets een klein beetje op te...
  12. VFAndre

    Zadel VF750F

    Wegens de aanschaf van een Honda VF750F waarvan het zadel een scheur vertoont ben ik op zoek naar een zadel wat heel is. Mocht je er nog een hebben liggen, laat het even weten. :W
  13. VFAndre

    Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2009

    Aanpassing: 2008 ging niet door, we gaan voor een beter 2009!! :Y In navolging van eerdere roemruchte MF paasontbijten, die een bijzonder hoog gezelligheidsgehalte, chocolade-ei en dropgehalte hadden: Het 5e MF Paasontbijt editie 2009! Bij de MAC in Meerkerk. Eerdere jaren...
  14. VFAndre

    Savage rebuild

    Nou goed, ik kon het weer niet laten en heb toch weer een brik gekocht. Deze keer geen VF maar een Suzuki LS650 Savage. Dit exemplaar heeft toch wel het een en ander aan mankementen: Olielekkage langs de schakelas uit het blok; olielekkage langs de kop/klepdeksel ergens loopt niet, dwz slaat...
  15. VFAndre

    Wat krijg je nog voor ong 250 eurie aan leuke pekelfietsen?

    Tja, wat is er dan nog te krijgen voor dat geld, zijn er nog leuke fietsen met enig klein werk :? Het liefst zie ik zelf: Custom/chopper, maar niet verzaagd/verbouwd; Liefst 1 a 2 cilinder (V-twin?) meer cilinders mag natuurlijk ook.. ; 400 of zwaarder (een zware is je ware... }) )...
  16. VFAndre

    Vf1000F2 Bol D'or

    Bj 1985,uit Duitsland geimporteerd in 2000 door vorige eigenaar. Kmstand 75000 Nieuwe banden voor en achter Zgan tandwielen en ketting. Nieuwe Olie en filter 1500 km geleden Kleppen gesteld en bougies vervangen. Goede accu (2005) Originele vrijwel nieuwe Honda dempers. Voorzien...
  17. VFAndre

    VF1000F rebuild

    Tja, vorig jaar een Honda VF1000F gekocht. Zie mijn topic Net een VF1000F aangeschaft, zoek nu al kuipdelen Al snel bleek dat er het nodige aan mankeerde. Ten eerste liep ie niet toen ik 'm kocht omdat ie al 2 jaar stilstond. Na een verse accu en wat starthulp liep ie goed, wat getik, maar...
  18. VFAndre

    Net een VF1000F aangeschaft, zoek nu al kuipdelen

    Ik ben net de (hoop ik toch) gelukkige eigenaar geworden van een VF1000F van 87 na een jaar of 4 zonder motor. I'm back! Ik mis alleen nog een paar onderdelen: het onderkuipje en het voorspatbord (zit een niet-originele op). Ik zag dat er wat topics stonden over verbouwingen aan VF's, misschien...
Terug
Bovenaan Onderaan