Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Roy "R"acing

    Chickenhawk windstopper bandenwarmers

    What you see is what you get. Twee dekens, voor en achter Voor is voor 120/70-17 Achter is voor 180/55 of 180/60 (Ik durf niet te zeggen of hij op 190 past, maar als je langs komt kunnen we passen) Prima staat, doet wat het moet doen maar overbodig voor mij. Prijsje? Mja, zeg het maar. Hij...
  2. Roy "R"acing

    Tourmax rem revisieset voorzijde GSXR 600 750 1000 / GSR 600 (zie topic voor modeljaren)

    Ik heb de remmen van mijn GSX-R 750 2001 gereviseerd en daar van Tourmax een set voor besteld. Lang verhaal, veel gedoe en bestellen later heb ik nu in ieder geval wat over. Het gaat om een revisieset van Tourmax de BCF-326 maar ook de BCF-327! Het enige verschil hierin is 2 of 4 kleine ringen...
  3. Roy "R"acing

    Welke ringen kunnen tussen de 2 helften van een remklauw?

    Goed... het volgende. Ik heb een Suzuki GSX-R 750 uit 2001. Hiervan ging ik de remleidingen vervangen en bij de eerste banjobout maar gelijk een revisiesetje voor de remklauwen besteld want dat zag er niet best uit dus kan geen kwaad. Tourmax eigenlijk altijd goed dus rond neuzen, zou de...
  4. Roy "R"acing

    Pitbiken 25 februari (beginners tot ervaren)

    Luitjes! Ik ga pitbiken organiseren! Interesse? (Zo ja dan lees onderstaand aub zorgvuldig) - 4 sessies voor € 74,- - ⁠40 plekken maximaal! (3-2 nog 4 plekken beschikbaar) - ⁠Zondag 25 februari (let op, weekend van de Motorbeurs Utrecht) - Vanaf 11:00 aanmelden, 11:30 rijd eerste groep, rond...
  5. Roy "R"acing

    MF Oudejaarsavond feest?

    Lekker makkelijk... ÍK heb dit jaar echt geen ruimte hiervoor maar zijn er meer mensen die zin hebben in een feestje met een hoop mensen die je (niet) kent en drank? Ik denk aan een locatie beetje centraal in het land waar iedereen binnen kan, beetje geluidsinstallatie (kan wel zo'n luidspreker...
  6. Roy "R"acing

    Isle of Man TT 2024

    Ja we gaan weer even in de toekomst... Vandaag hebben we (moeder, zus en vriendin, ik) mijn vader voor zijn 70e verjaardag IoM TT 2024 cadeau gegeven! En hoe vervelend, ik ga ook weer mee. Voor mij word het na 2005 en 2015 de 3e keer, voor mijn vader de 2e keer nadat ik met hem in 2005 voor het...
  7. Roy "R"acing

    Setje goedkoop/gratis circuitwaardige (gebruikte) straatbanden

    I.v.m. als instructeur op 7 augustus op Assen te rijden ben ik op zoek naar een setje goedkoop/gratis straatrubber (120/70-17 en 180/55(60)-17) met goede circuitkwaliteiten. Dus denk aan Pirelli Rosso, Metzeler M7 en consorten. Zolang ze niet kaal zijn en er nog gewoon mee te rijden is en...
  8. Roy "R"acing

    Gearbag 24MX

    Ik heb een andere gekocht dus deze mag weg. Perfect en onbeschadigde staat. Ingebouwd matje om op te staan bij omkleden Een hele zwik aan vakjes voor laarzen, helm, handschoenen, pak, oordoppen en alles wat je nog meer aan hebt. Nieuwprijs nu is € 49,99...
  9. Roy "R"acing

    Gratis naar de ONK / Benelux Trophy races?

    Zo, nu ik je aandacht heb... Nee, niet gelogen maar vraag wel een kleinigheidje terug. Ik zat nog te denken, waar plaats ik dit? Circuitrijden en trackdays? Waar is wat te doen? Algemeen? Gezocht? Misschien later nog eens verplaatsen, maar laten we hier eens beginnen. Ik ga dit jaar in de...
  10. Roy "R"acing

    MotoMania 8 t/m 12 (Duitse Joe Bar stripboeken)

    Motor stripboeken zoals Joe Bar, maar dan Duits! 5 delen, zo goed als nieuw. (#7 zit er NIET meer bij) Nieuwprijs per stuk € 13,- Samen voor €45,- (of € 52,- incl. verzending) Let op! Duitstalig!!!
  11. Roy "R"acing

    Welke bandenspanningsmeter gebruik jij op circuit?

    En waarom? Ik gebruikte deze: Qua aansluiting kan je met haaks en een slangetje alle kanten op. Hij houd zijn waarde vast tot je op het aflaatknopje drukt. Een aflaatknopje is een must. Analoog omdat batterijen altijd leeg zijn als het niet uitkomt. Schaalverdeling alleen veel te groot...
  12. Roy "R"acing

    1x kaartje voor de VRIJDAG motorbeurs Utrecht 2023

    Ik ga al jaren met mijn vader en 2 ooms helaas heeft 1 van de ooms een verschoven vlucht en kan er niet bij zijn. Iemand interesse om een kaartje over te nemen? Is 14,50 voor betaald en geldig op vrijdag! Prijsje komt wel goed.
  13. Roy "R"acing

    ONK / Benelux Trophy topic (Rijders en bezoekers)

    Zie deze link: Vol gas in 2023: KNMV Open Nederlands Kampioenschap gaat van start! 🔥 De kalender staat hier: https://knmv.nl/wp-content/uploads/2021/07/Wegracekalender-2023-versie-01-12-2022.pdf
  14. Roy "R"acing

    Gratis: Paar pitbord bordjes (geel)

    Deze kreeg ik bij een 2e hands pitbord. En omdat ik zelf rode nummers gebruik, mogen deze gratis weg.
  15. Roy "R"acing

    Motor podcast, welke zijn aanraders?

    Als chauffeur heb je nogal wat loze uurtjes om achter het stuur tijd te doden (naast koffie zetten, automobilisten van de weg drukken en tv kijken) en kwam ik een poosje terug “de motor podcast” tegen. Heb inmiddels alle afleveringen beluisterd. Maar zijn er nog meer aan te raden podcasts? Zal...
  16. Roy "R"acing

    Iemand handig met solderen en LED’s?

    Ik heb een 4SR maatpak met Alpinestars Tech Air Race airbag erin. De status is vervolgens met led op je mouw uit te lezen. Nadeel, ga je verkeerd op je bek zijn de led naar de klote. Er zit een rood, geel en groene led in, iemand die hier handig/kundig mee is kan die vast vervangen. Ik heb...
  17. Roy "R"acing

    Speciale status overleden MF-ers?

    Ja eigenlijk zegt de titel het al wel, maar ik kom net weer het overlijdensbericht van Fred tegen. Kan MF niet net als Crew/donateur/admin/enz een speciale status aan gevallen MF leden toevoegen? Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor valse meldingen aangezien de accounts die dit krijgen...
  18. Roy "R"acing

    Herken het subframe!

    Subframe binnen gekregen voor een vriendin en zou voor een Suzuki GSX-R 750 2004 moeten zijn. In geen 2004 jaar. Gezien het merkje YSK MEEG-L1 (en R1 aan de andere kant) gok ik op Yamaha uit de jaren 90 maar kan met Google niets vinden.
  19. Roy "R"acing

    Link naar feesboek werkt niet in profiel

    Omdat ik verwacht dat 1000en users mijn race geneuzel willen volgen en dat nu alleen moeilijk kunnen… In mijn profiel werkt de link naar FB niet, hij maakt van de url wel royracing185 maar niet klikbaar.
  20. Roy "R"acing

    Nieuwe titel ZAC / OW subforum?

    De ZAC heet eigenlijk geen ZAC meer, OW cup is IDC geworden en ook het gewone vrijrijden hoort in dit subforum. Paar suggesties: Circuit: Racen en vrijrijden Racing & trackdays Zelf het circuit op ….
  21. Roy "R"acing

    4 en 5 september Varsselring Hengelo

    Volgens mij is er nog geen topic dus bij deze! Na eerder annuleren (2020) en verplaatsen dit jaar, gaat het zaterdag 4 en zondag 5 september dan gebeuren: De Hengelo races 2021! Copy-paste van Algemeen - HAMOVE - Hengelo Auto & Motorvereniging Op 4 en 5 september wordt de 53e internationale...
  22. Roy "R"acing

    Het circuit rondetijden topic 3 (Lees de OP!)

    Eerst dank aan zowel @Marcelvp en later @Nicks4Nix voor het bijhouden van het rondetijden topic tot nu toe namens alle namen hieronder :) :j Echter @Nicks4Nix vroeg of ik het stokje over wil nemen en als rondetijdnotitiefoutnazi doe ik dat natuurlijk graag en zal er dus vanaf nu een zero...
  23. Roy "R"acing

    Afkoelen blok en remmen na sessie?

    Luitjes... ik rij onder 1:50 op Assen, RCS19 rempomp, DP Racing sinter blokken, stalen remleidingen maar OEM schijven. Nu heb ik kromme schijven, alweer, (3 van de 4!) en mijn vermoeden is doordat je soms in Meeuwenmeer afgevlagd word en je met hete schijven van de baan komt en op het paddock...
  24. Roy "R"acing

    ***Laatste dag*** SRAD frame *Bijna gratissssch*

    Omdat over een weekje de schorsing afloopt en ik niet hem nog een keer wil verlengen mag het frame voor heel weinig weg. Officieel van een Suzuki GSX-R 600 uit 1997 maar ik denk/vermoed/geloof dat het frame van de 600 en 750 uit 1996 t/m 2000 (de SRAD modellen) hetzelfde is.
  25. Roy "R"acing

    Zwevende remschijven, hoeveel is acceptabel?

    Twijfel bij mij, Braking STX67DR schijven voor de Gixxer 750 2004 van @La Diabla Zwevend oke, maar hoeveel is acceptabel? (Hier geplaatst want denk dat er hier meer mensen met deze schijven rijden) Filmpje: Al is die vermoed ik niet voor iedereen zichtbaar?
Terug
Bovenaan Onderaan