Update superpole einddempers

Heb antwoord gekregen: 2 dempers naar eigen keuze in vorm (rond of ovaal) met e-keur, uitneembare db-killers,500mm lang zonder link pijp en uitgevoerd in carbon voor het schamele bedrag van 600 euro.
RVS is goedkoper(hoeveel weet ik niet en titanium weer duurder)
ik vind de prijs zeer acceptabel,zeker aangezien het hand werk is en naar eigen smaak word gemaakt.


Sorry voor de late reactie

hier kunnen we wat mee

bedankt voor het antwoord
 
Sinds enkele weken ook Superpole onder mijn kawasaki ER-6f. Een te gek geluid, zelfs als de db-killer er in zit.
full
 
Heej mensen, ik ben op zoek naar een leuke demper voor mijn zx-6r uit '98.
Nu vind ik de superpole gp megafoon er echt machtig uit zien, maar mijn motor heeft geen tussen-/voordemping onder het blok zoals de nieuwe type motoren waar die eigenlijk voor gemaakt is.
Nu heb ik een mailtje gestuurd naar superpole om te vragen of het niet pas gemaakt kan worden, en dat kan !

Dit sturen ze terug op de vraag of mijn originele demper nog terug kan geplaatst worden voor ritjes in Duitsland, i.v.m. het geen e-keur hebben van de aangepaste demper:

De org. demper kan simpel in 5 min. teruggeplaatst worden,daar waar we de pijp doorzagen schuiven we een stukje pijp overheen,dit word netjes tig gelast en aan de andere kant van dit pijpje worden 2cm lange sleufjes ingeslepen zodoende kan dan met een klem weer aangesloten worden op het syst.

Dit wil dus zeggen dat ik van mijn originele demper (bolt-on) gebruik kan maken d.m.v. een slip-on linkpijp. Dat zou dus wel handig zijn.

Maar ik ben nog niet helemaal uit over het geluid, is dat dan niet te erg ??
 
Heej mensen, ik ben op zoek naar een leuke demper voor mijn zx-6r uit '98.
Nu vind ik de superpole gp megafoon er echt machtig uit zien, maar mijn motor heeft geen tussen-/voordemping onder het blok zoals de nieuwe type motoren waar die eigenlijk voor gemaakt is.
Nu heb ik een mailtje gestuurd naar superpole om te vragen of het niet pas gemaakt kan worden, en dat kan !

Dit sturen ze terug op de vraag of mijn originele demper nog terug kan geplaatst worden voor ritjes in Duitsland, i.v.m. het geen e-keur hebben van de aangepaste demper:Dit wil dus zeggen dat ik van mijn originele demper (bolt-on) gebruik kan maken d.m.v. een slip-on linkpijp. Dat zou dus wel handig zijn.

Maar ik ben nog niet helemaal uit over het geluid, is dat dan niet te erg ??
Zal vrij luid worden ja. :Y
 
Heej mensen, ik ben op zoek naar een leuke demper voor mijn zx-6r uit '98.
Nu vind ik de superpole gp megafoon er echt machtig uit zien, maar mijn motor heeft geen tussen-/voordemping onder het blok zoals de nieuwe type motoren waar die eigenlijk voor gemaakt is.
Nu heb ik een mailtje gestuurd naar superpole om te vragen of het niet pas gemaakt kan worden, en dat kan !

Dit sturen ze terug op de vraag of mijn originele demper nog terug kan geplaatst worden voor ritjes in Duitsland, i.v.m. het geen e-keur hebben van de aangepaste demper:Dit wil dus zeggen dat ik van mijn originele demper (bolt-on) gebruik kan maken d.m.v. een slip-on linkpijp. Dat zou dus wel handig zijn.

Maar ik ben nog niet helemaal uit over het geluid, is dat dan niet te erg ??


Het geluid is echt super kickuh. Maar als je een beetje beschraafd wil overkomen kan je beter een andere demper uitzoeken.... })
 
Laatst bewerkt:
Heej mensen, ik ben op zoek naar een leuke demper voor mijn zx-6r uit '98.
Nu vind ik de superpole gp megafoon er echt machtig uit zien, maar mijn motor heeft geen tussen-/voordemping onder het blok zoals de nieuwe type motoren waar die eigenlijk voor gemaakt is.
Nu heb ik een mailtje gestuurd naar superpole om te vragen of het niet pas gemaakt kan worden, en dat kan !

Dit sturen ze terug op de vraag of mijn originele demper nog terug kan geplaatst worden voor ritjes in Duitsland, i.v.m. het geen e-keur hebben van de aangepaste demper:Dit wil dus zeggen dat ik van mijn originele demper (bolt-on) gebruik kan maken d.m.v. een slip-on linkpijp. Dat zou dus wel handig zijn.

Maar ik ben nog niet helemaal uit over het geluid, is dat dan niet te erg ??

hee ik heb de Superpole onder mijn motor hangen heb zx6r uit 2000
maar komt uit die al een bak herrie :X
soms denk ik of het eigenlijk niet een beetje to much is

linkpijp maken ze inderdaad voor je op je huidige demper maar wel zo'n systeem wat elke boerenlul kan bedenken :X
maar voor derest prima pijpies :Y
 
Heb je de gp megafoon ? Ik ben ook serieus aan het twijfelen of het geluid niet té aso wordt.
Linkpijp is misschien makkelijk te bedenken maar als het werkt en er goed uitziet en van goede kwaliteit is is dat geen probleem lijkt me :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan