Update superpole einddempers

WhiteR-1

MF veteraan
10 mei 2005
4.057
0
Ik ben geinteresseert in een set superpole dempers voor de r1 2004, is er iemand die ze al heeft ??? en zo ja foto's ??? Als ik op dit moment onder superpole zoek op dit forum komt er niet veel positiefs te voorschijn, maar dit zijn over het algemeen allemaal oude topics, ik ben benieuwd of de beloofde veranderingen binnen het bedrijf ook doorgevoerd zijn. Misschien een mooie plek om hier je motor met superpole demper te laten zien ( alle modellen ) en gelijk je bevindingen erbij te zetten. :Y :Y Ik vind namelijk als je als bedrijf materiaal levert tegen een zeer concurerende prijs, en je kwaliteit is goed, dat dit dan gezegd mag worden, andersom ook natuurlijk!

Piccies:

zxr 400 king

full


4honderd

full


Jeremy Freestyle

Foto=T8GNUFAL


HornEd

full


JarnoXJR

full

full

full


VlammeR

full

full


Snep

full


Fastlex

full


V-Strommer

f9dfc3c5ce5d7b01028b6bbe33d8d48f

bebb4f7f0f460b84714968bab9de78d3


RVF400nl

full


bigtriple

full


WhiteR-1

full


full


Basia

full


SpookySpy

full


cbr1982

full


full


full


HeCoJaMa

full


full


full


etc

060812170737dl9.jpg


TDMextreme

full


yzeteffie

dsc04661jq8.jpg


dsc04660mg7.jpg


dsc04674zt7.jpg


dsc04673kh9.jpg


gpz_decoy

SP_A0033.jpg


SP_A0031.jpg


woppie

full


leippie

full


Hakuna Matata

full


Sticky Steve

superpole1.JPG


superpole2.JPG


Eh....

mybike.jpg


E-njoy

112176680-M.jpg


112176649-M.jpg


Roc -a- Fella

full


full


Timba

SDVSDVZSDV.jpg


soultrain

full


r64ever

1.JPG


3.JPG


4.JPG


DutchDaniel

superpole%201.JPG


Mariska_121

SuperpoleDemperSV650S_4.jpg


SuperpoleDemperSV650S_2.jpg


SuperpoleDemperSV650S.jpg


S8000560.jpg


gribomba

244.jpg


blade2

full


full


full


Technopower

demper1.jpg
demper2.jpg


demper1.jpg


mover

full


XRBIKER-R

c4c31ed0a6c18d59f12e807a703c229f


GAZMONZO

large


8-)
 
Laatst bewerkt:
mijn ex zx6r met superpole geluid was super *O* *O* pk's ook. Toch heb ik nu voor yoshimura gekozen onder mijn soes maar dat heeft zeker niks met superpole te maken. Mijn zx6r staat trouwens ook op de site van superpole

full
 

wie gaat hier nou zo'n domme link neerzetten ????
Iedereen met een beetje verstand weet dat gratis kado's niet bestaan :N :N

Nee ook niet van de Sint ! ( wise guys )
 
Laatst bewerkt:
Heb er een dubbele gewalsde RVS op mijn xjr1300,. geluid is super en ziet er netjes uit...

Geen foto, wel een filmpje met geluid >
http://media.putfile.com/MVI_107463

Service was trouwens perfect,.. hij heeft me nog naar een motorzaak gereden omdat mijn batterijtje van mijn alarm leeg was en mijn accu leeg (kon mijn alarm niet meer uitzetten.) Daarna is ie nog mee gereden naar het benzine station om te checken of na het tanken de accu genoeg was opgeladen om opnieuw te starten... :}
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag kontakt gehad met superpole, ze hebben gen foto's van de nieuwe r1 met superpole dempers :? :? ;( ;( wordt toch tijd dat ze die krijgen !!!! :Y :Y :Y
 
Heb er ook 1 onder mn FZR1000.

Loopt super en klinkt ultiem!
Demper is wel vrij kort, dus ook een hard geluid :P
 
Ik vind het toppers, zonder db-killer is het goed te doen, geluid is wel zwaar en diep maar niet irritant hard.
Ik heb er twee, van titanium in de kortste 35cm ovale versie onder mijn XJR 1300 SP

full
 
Heb vandaag kontakt gehad met superpole, ze hebben gen foto's van de nieuwe r1 met superpole dempers :? :? ;( ;( wordt toch tijd dat ze die krijgen !!!! :Y :Y :Y
Dan laat jij je toch ook sponsoren? Zij hangen die dingen er bij jou onder, maken mooie piccies voor op hun site en folders, en jij krijgt een leuke korting op de dempers! 8-) Is dat geen idee?

Btw: En als je belangstelling voor Yoshimura hebt.. O-)
 
mooi hoor, en het leuke van Superpole is dat er geen extra kosten worden berekend als je iets anders in je hoofd hebt, zoals onder een bepaalde hoek, bij een hoog systeem weet ik het niet.
 
Goed bedrijfje, geen klachten over, zijn in het verleden negatief beoordeeld, maar dat betreft een enkeling zonder goede reden. Goede dempers, goede service !!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan