Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe collega toen hij mijn motor zag (achtergrond op m'n pc op werk)

Hoeveel cc heeft die? 50?

Toen even duidelijk gemaakt dat hij de ballen verstand ervan had en het daar maar bij moest laten.
Het was visueel zichtbaar dat mijn boodschap was aangekomen.

(Hij is nogal overtuigd van zichzelf, tegen het arrogante aan)
 
Ook hard op weg om een klassieker te worden:

Kom op t werk met motorpak aan..
Collega: Ben je op de motor?
Ik: nee hoor, zo zit ik altijd in de auto.. :+
 
In de skilift, als begeleider van een jongerenreis. Meisje van 15: mijn vader heeft een Harley. Een hele snelle, hij kan wel 300... Ik zweeg.
 
In de skilift, als begeleider van een jongerenreis. Meisje van 15: mijn vader heeft een Harley. Een hele snelle, hij kan wel 300... Ik zweeg.

Ach als je alles wat wielen heeft kan 300 (km/h :? ) gewoon ergens bovenaan zetten ff goed mikken en als er flinke helling is, geraakt hij vanzelf 300.
 
Ach als je alles wat wielen heeft kan 300 (km/h :? ) gewoon ergens bovenaan zetten ff goed mikken en als er flinke helling is, geraakt hij vanzelf 300.


Zelfs in vrije val haal je nog lang de 300 niet hoor, en als je in je toerenbegrenzer zit gaat hij bergaf echt niet sneller dan bergop.
 
Zelfs in vrije val haal je nog lang de 300 niet hoor, en als je in je toerenbegrenzer zit gaat hij bergaf echt niet sneller dan bergop.

Ooit van N of te wel neutral gehoord? En echt als je hem onder een hoek van 45c laat afdalen op perfect wegdek weet ik zeker dat, mitst de banden het houden, zo'n ding 300 haalt.
 
Ooit van N of te wel neutral gehoord? En echt als je hem onder een hoek van 45c laat afdalen op perfect wegdek weet ik zeker dat, mitst de banden het houden, zo'n ding 300 haalt.
Hangt er ook vanaf hoe zwaar de vader van het meisje is......
 
Ooit van N of te wel neutral gehoord? En echt als je hem onder een hoek van 45c laat afdalen op perfect wegdek weet ik zeker dat, mitst de banden het houden, zo'n ding 300 haalt.


Daarom zet ik er bij dat je ook in vrije val die 300 niet haalt hoor. Op een gegeven moment is de wrijvingskracht net zo groot als de gravitatie en zul je niet meer versnellen, en ik weet zeker dat dat voor de 300km/h is aangezien hij niet aerodynamisch nenoeg is.

BTW, wat is 45c? 45 graden Celcius? :+
 
Laatst bewerkt:
Waar ik toch het meest mee moet lachen in dit topic zijn niet de koekblikkervragen (na een tijdje heb je ze allemaal wel een keer of 20 gehad), maar de opmerkingen van de betweterige wijsneuzen die daarop volgen _O-

"Dieselmotoren bestaan ook hoor"

"Een solex met jet engine haalt makkelijk 400 km/u"

"Je weet toch dat er ook motoren zijn met pedalen he"

"De zwaartekracht x mc2 is gelijk aan de wrijving tussen de aarde en Jupiter, zodat een Harley Electra Glide wel 700 km/u haalt in een vacuum verpakte hemazak, bergaf dan wel"
 
Daarom zet ik er bij dat je ook in vrije val die 300 niet haalt hoor. Op een gegeven moment is de wrijvingskracht net zo groot als de gravitatie en zul je niet meer versnellen, en ik weet zeker dat dat voor de 300km/h is aangezien hij niet aerodynamisch nenoeg is.

BTW, wat is 45c? 45 graden Celcius? :+

:^
Kijk maar naar een recente top gear aflevering. Een Kevertje laten vallen van een helicopter op 1 km hoogte en het ding bereikte z'n terminal velocity op ~250 km/u ofzo :)
 
In de skilift, als begeleider van een jongerenreis. Meisje van 15: mijn vader heeft een Harley. Een hele snelle, hij kan wel 300... Ik zweeg.
Het is vrijdag, mag ik?

Wat zei je? Beter vul jij je mond met zaken waar je wel verstand van hebt..
Sorry! Ik kon het echt niet laten '(
 
Waar ik toch het meest mee moet lachen in dit topic zijn niet de koekblikkervragen (na een tijdje heb je ze allemaal wel een keer of 20 gehad), maar de opmerkingen van de betweterige wijsneuzen die daarop volgen _O-

"Dieselmotoren bestaan ook hoor"

"Een solex met jet engine haalt makkelijk 400 km/u"

"Je weet toch dat er ook motoren zijn met pedalen he"

"De zwaartekracht x mc2 is gelijk aan de wrijving tussen de aarde en Jupiter, zodat een Harley Electra Glide wel 700 km/u haalt in een vacuum verpakte hemazak, bergaf dan wel"
_O-
 
Waar ik toch het meest mee moet lachen in dit topic zijn niet de koekblikkervragen (na een tijdje heb je ze allemaal wel een keer of 20 gehad), maar de opmerkingen van de betweterige wijsneuzen die daarop volgen _O-

"Dieselmotoren bestaan ook hoor"

"Een solex met jet engine haalt makkelijk 400 km/u"

"Je weet toch dat er ook motoren zijn met pedalen he"

"De zwaartekracht x mc2 is gelijk aan de wrijving tussen de aarde en Jupiter, zodat een Harley Electra Glide wel 700 km/u haalt in een vacuum verpakte hemazak, bergaf dan wel"


En volgens jou bestaan dieselmotoren niet?? :( ;(
 
En volgens jou bestaan dieselmotoren niet?? :( ;(

Alleen de onderste was als echt bullshit punt bedoeld lijkt me. Een sterk genoege jet enginezal ook een solex wel 400 laten halen (al is t dan meer een straaljager op 2 wielen :P ) en aangezien er ook motoren zijn met een schakelpook zoals in een auto zal er vast ook wel ergens eentje met pedalen rondrijden :+
 
Waar ik toch het meest mee moet lachen in dit topic zijn niet de koekblikkervragen (na een tijdje heb je ze allemaal wel een keer of 20 gehad), maar de opmerkingen van de betweterige wijsneuzen die daarop volgen _O-

"Dieselmotoren bestaan ook hoor"

"Een solex met jet engine haalt makkelijk 400 km/u"

"Je weet toch dat er ook motoren zijn met pedalen he"

"De zwaartekracht x mc2 is gelijk aan de wrijving tussen de aarde en Jupiter, zodat een Harley Electra Glide wel 700 km/u haalt in een vacuum verpakte hemazak, bergaf dan wel"


er hebben zich tussen jouw en mijn bericht al weer meerdere betweterige wijsneuzen laten zien _O-

ik lig ook dubbel _O-
 
Ach is het niet een beetje motorrijders eigen om eigenwijs te zijn? Ik bedoel wie gaat er rationeel gezien nou op een 2 wieler zitten als je vliegtuigen, trein en koekblikken hebt.

;)
 
Bij de BP,

Hij:Zo gaaf ding zeg,
Ik: Dank u wel! :}
Hij: Gaat best rap! Hayabusa toch?(staat er op) Wel jaar is ie?
IK: Ja een Hayabusa uit 2000. *D
Hij: Ik herkende hem al, ik had er één uit 1995. Heb hem een jaartje geleden weggedaan. :?
IK: Zo, dat had je echt nooit moeten doen!
Hij: Waarom niet?
IK: Die Hayabusa's uit 1995 zijn een godsvermogen waard!!!!! Kijk maar is op marktplaats.
Hij: Ow ik zal eens kijken,
Ik: Succes! Daag.
pfffff -O-
 
Bij de BP,

Hij:Zo gaaf ding zeg,
Ik: Dank u wel! :}
Hij: Gaat best rap! Hayabusa toch?(staat er op) Wel jaar is ie?
IK: Ja een Hayabusa uit 2000. *D
Hij: Ik herkende hem al, ik had er één uit 1995. Heb hem een jaartje geleden weggedaan. :?
IK: Zo, dat had je echt nooit moeten doen!
Hij: Waarom niet?
IK: Die Hayabusa's uit 1995 zijn een godsvermogen waard!!!!! Kijk maar is op marktplaats.
Hij: Ow ik zal eens kijken,
Ik: Succes! Daag.
pfffff -O-


Lol vast niet meer waard dan toen ie m kocht.... Had je moeten vragen of hij er dan ook een godsvermogen voor betaald had :P
 
Bij de BP,

Hij:Zo gaaf ding zeg,
Ik: Dank u wel! :}
Hij: Gaat best rap! Hayabusa toch?(staat er op) Wel jaar is ie?
IK: Ja een Hayabusa uit 2000. *D
Hij: Ik herkende hem al, ik had er één uit 1995. Heb hem een jaartje geleden weggedaan. :?
IK: Zo, dat had je echt nooit moeten doen!
Hij: Waarom niet?
IK: Die Hayabusa's uit 1995 zijn een godsvermogen waard!!!!! Kijk maar is op marktplaats.
Hij: Ow ik zal eens kijken,
Ik: Succes! Daag.
pfffff -O-

Is dit niet eerder een afspiegeling van het IQ van de gemiddelde Hayabusa eigenaar?

:+
 
Is dit niet eerder een afspiegeling van het IQ van de gemiddelde Hayabusa eigenaar?

:+
Bij de BP,

Hij:Zo gaaf ding zeg,
Ik: Dank u wel! :}
Hij: Gaat best rap! Hayabusa toch?(staat er op) Wel jaar is ie?
IK: Ja een Hayabusa uit 2000. *D
Hij: Ik herkende hem al, ik had er één uit 1995. Heb hem een jaartje geleden weggedaan. :?
IK: Zo, dat had je echt nooit moeten doen!
Hij: Waarom niet?
IK: Die Hayabusa's uit 1995 zijn een godsvermogen waard!!!!! Kijk maar is op marktplaats.
Hij: Ow ik zal eens kijken,
Ik: Succes! Daag.
pfffff -O-

Is dit niet eerder een afspiegeling van het IQ van de gemiddelde Hayabusa eigenaar?

:+
Zo jammer dit he. -O- Kan je dat ook nog ergens mee onderbouwen?

Maar kan er wel om lachen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan