[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.363
61
Lelystad
Hier is deel 17 alweer

Mocht je nog willen weten of je voor 28 maart 2007 gespot bent dan kan je deze 16 topics ff doorlezen...

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1



Heb je nog geen sticker? ( |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

[
b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zit er over te denken om een sticker te bestellen maar word je zo niet erg snel aangehouden?
Ik bedoel, mijn motor voldoet niet meteen aan de wettelijke norm qua uitlaat en verlichting
 
zit er over te denken om een sticker te bestellen maar word je zo niet erg snel aangehouden?
Ik bedoel, mijn motor voldoet niet meteen aan de wettelijke norm qua uitlaat en verlichting

jij rijdt dus eigenlijk té snel en te flitsend rond waardoor die sticker niet eens opvalt? :X :+
 
jij rijdt dus eigenlijk té snel en te flitsend rond waardoor die sticker niet eens opvalt? :X :+

hahaha das een manier om t te vertalen ;)
Nee maar bedoel meer dat als ik aangehouden word door die sticker dat waarschijnlijk niet t enige zal zijn waar het bij blijft bij een bekeuring en dat me nog tegenhoud.
heb nl mijn knipperlichten geinegreerd in mijn achterlicht en een akra open uitlaat.
dus vroeg ik me af of jullie veel 'bekijks' van de politie krijgen met zo'n sticker?
 
hahaha das een manier om t te vertalen ;)
Nee maar bedoel meer dat als ik aangehouden word door die sticker dat waarschijnlijk niet t enige zal zijn waar het bij blijft bij een bekeuring en dat me nog tegenhoud.
heb nl mijn knipperlichten geinegreerd in mijn achterlicht en een akra open uitlaat.
dus vroeg ik me af of jullie veel 'bekijks' van de politie krijgen met zo'n sticker?


Ik heb de sticker er een aantal maanden op, maar nog geen gezeik mee gehad, gewoon plakken :Y
 
hahaha das een manier om t te vertalen ;)
Nee maar bedoel meer dat als ik aangehouden word door die sticker dat waarschijnlijk niet t enige zal zijn waar het bij blijft bij een bekeuring en dat me nog tegenhoud.
heb nl mijn knipperlichten geinegreerd in mijn achterlicht en een akra open uitlaat.
dus vroeg ik me af of jullie veel 'bekijks' van de politie krijgen met zo'n sticker?
Ik denk eerder dat je wordt aangehouden voor je open uitlaat en je verlichting en dat ze dat stickertje dan als toetje nog even meenemen :)
 
zit er over te denken om een sticker te bestellen maar word je zo niet erg snel aangehouden?
Ik bedoel, mijn motor voldoet niet meteen aan de wettelijke norm qua uitlaat en verlichting

De plakkert zit er al 3,5 jaar op en ik heb nog nooit gezeur gehad.
Als ze gaan zeuren trek ik em er wel af.

en bestel ik snel een nieuwe :P
 
Door TL tinuz op woensdag 28 maart 2007 08:33:

vanmorgen 7:30 gespot in Apeldoorn Jankerd
op de laan van zevenhuizen, ik stond bij het stoplicht in mijn Sorbo bus


Ha TL tinuz :W .
Tijd en plaats kloppen, maar... hoe weet je dat ik het was?
We hebben elkaar 1x gespot en toen reed ik achter je!
Bedankt voor de spot.

Groeten,
Jan
 
Honda oortjes schreef op 28 maart 2007 @ 20:53
Dat was ik !!! Lekker een middagje vrij, goed weer om een stukkie te rijden!!
Wat een eer dat je bent omgereden !!
Groetjes van oortjes!!

(mooie fiets heb je trouwens!)


:) Ik stond bij het stoplicht te wachten om linksaf naar Nieuw-Vennep te gaan.... toen zag ik je voorbij komen met sticker :o , dus toch maar effe rechtsaf om te zeggen dat je gespot was ;).


:) :W
 

Hey Frank dan was jij et idd, d8 echt dat et een arrow was maar goed als ik de kleuren ook al niet goed heb gezien :X dan zeg ik ff niks.
Vandaag eeh gister ook maar is op de motor naar men werk (KLM-Vracht). Misschien kom ik je nog wel is tegen op de motor.

Laterzzz Ronald
 
Zit elke dag op de ZZR naar m'n werk, Hellevoetsluis-Waalhaven

Elke dag minstens 10 verschillende collega-motorders op zowel heen als terug weg maar nog geen sticker gezien.....

Waar zijn de M-Fers regio Voorne Putten? Of rijdt er niemand met een sticker ivm onze vrienden in 't blauw?

Gisteren 27-3 grote snelheidsactie Groene Kruisweg ter hoogte van Geervliet/Heenvliet, verschillende Motoren gewaarschuwd door middel van het handje op en neer.....

Maar verder houd ik de oogjes open, in de auto en op de ZZR......



full
 
Hey Frank dan was jij et idd, d8 echt dat et een arrow was maar goed als ik de kleuren ook al niet goed heb gezien :X dan zeg ik ff niks.
Vandaag eeh gister ook maar is op de motor naar men werk (KLM-Vracht). Misschien kom ik je nog wel is tegen op de motor.

Laterzzz Ronald


Hey, ik kom wel is bij de vracht (vracht 3 en klm express). Ik werk zelf bij DHL aan de pelikaanweg, daar is m'n CBR dus ook te spotten :P . ( maandag/dinsdag/vrijdag/zaterdag van 6.00 tot 14.30)

Mare, tot nu toe geen MFers gespot bij KLM :N

Groeten Frank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan