[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Bij deze :) :W

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

~MFer gespot Deel 17~


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1



Heb je nog geen sticker? ( |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839
 
Laatst bewerkt:
Twee spots vandaag *O*

vanmiddag rond 2 uur op de A29 richting ZIERIKZEE een blauwwitte GSX750R, berijder had een :N spijkerbroekje aan dat flabbertde :N en een bruine jas aan. ML-**-43
Je haalde mij (Rode Div) en een zwarte TDM in. Knalde nog even achter je aan, maar je had 't niet echt door..


Tweede was net op de A13, vlakbij het Prins Clausplein, reed weer metdezelfde TDM achter mij aan, maar deze jongeman op zijn rood/witte honda zag mij wel :) *O* :W

hoi! *D
 
Dan zet ik 'm hier nog maar een keer neer!

Zojuist gespot in de Zilverweg in Apeldoorn: donkerrode? motor met MF sticker.
Je reed de Ruimzichtlaan in.
 
groene kawa zx6 of 9r rond een uur of 8 op de kruising bij de provinciale weg Krommenie/Wormerveer :W
 
Ik BEN gespot tegen het einde van de middag. Ik 'kroop' voor bij het stoplicht hier in Osdorp (Amsterdam). Toen ik stond te wachten had het rechtsaf licht groen en reed er een auto met open raam langs waaruit keihard 'GESPOT! GESPOT!' werd geroepen :P

Dus, wie ben jij?

(ik reed op een kleurrijke CBR met zwart-geel pak aan)
 
Zo tegen zeven uur vanavond in Assen bij ring Assen Zuid.
Bij het stoplicht.. twee motoren waarvan 1 met sticker.
Ben er even naast gereden en even geroepen dat je gespot was.

Ik was weer op weg naar huis naar een korte aanvaring met de lokale flitsbrigade... die zo zielig moeten zijn om tegenwoordig op hun buik in de bosjes te gaan liggen met een lasergun... :r

Ging goed... heb het papier nog (net) ;)

Wie is u?
 
Zo tegen zeven uur vanavond in Assen bij ring Assen Zuid.
Bij het stoplicht.. twee motoren waarvan 1 met sticker.
Ben er even naast gereden en even geroepen dat je gespot was.

Ik was weer op weg naar huis naar een korte aanvaring met de lokale flitsbrigade... die zo zielig moeten zijn om tegenwoordig op hun buik in de bosjes te gaan liggen met een lasergun... :r

Ging goed... heb het papier nog (net) ;)

Wie is u?
was in Zeeland ook 1 grote fuik :r

stond stil ergens op een ventweg, en een file inhalende sportieveling hopelijk nog gered van een fixe boete.... mevrouw ging iig de file weer in...
 
vanmidag tussen 12:00 & 12:30 groepje motor's bij bolsward(kruispunt)
zover ik zag waren het ong 12 motors, 1 ducati ( :9~ ) en paar gixxers, en nog wat andere

Uit informatieve bronnen hebben ze gegeten bij 'coco' op het hoekje.
 
Laatst bewerkt:
Kaarlow schreef:

een spot!!!

A12 om een uur of half 4
Afrit Gouda Boskoop.
Ik reed langs toen jij de afrit op/af reed. Ik zag nog net een zwart/zilver pak...

That was me! Heb inderdaad een zwart/zilver/wit pak. Ik zag je al omkijken naar me en meende zelf ook nog een blauw rechterhoekje bij jou te zien. Maar nu weet ik het zeker. Ben btw normaal niet vaak in Gouda, moest ff nieuwe spiegels halen :P

:W
 
Gister op de snelweg vanaf groningen naar leek. Daar ging je ervan af net als wij. Het was een groene kawa. Wij reden op een oranje en blauwe cbr 600 F wie o wie was dat?
 
Mijn eerste officiële spot *O*

Vanavond om 22.15 in Hoogeveen

Eerst gezien bij de verkeerslichten bij BP Zuid-Oost, groep van 5 man, met sportieve motorfietsen, waarvan zowiezo de eerste motor een MF-sticker had (Leek mij een Aprilia 1000CC, maar kan er naast zitten, het was al donker).

Jullie gingen bij de verkeerslichten rechtsaf, om vervolgens de A37 op te rijden met iets meer dan 120 :Y

De 2e persoon in de groep z'n achterlicht deed het niet, en de 5e man in de groep had geïntegreerde knipperlichten in het achterlicht (was volgens mij een Kawa ZX.... )

Volgens mij had iedereen er wel sportuitlaten eronder, wat een mooi geluid :Y

Dus bij deze: GESPOT!!!

Wie o wie?
 
vandaag gespot op de N205 bij de texaco mat zwarte motor zonder sticker.
vroeg of ik hulp nodig had en daar na riep je nog gespot en stoof je er vandoor
 
Vandaag, hele dag bij het ziekenhuis in Hoorn, een blauw/grijze gixxer. Wie oh wie?
 
Ik BEN gespot tegen het einde van de middag. Ik 'kroop' voor bij het stoplicht hier in Osdorp (Amsterdam). Toen ik stond te wachten had het rechtsaf licht groen en reed er een auto met open raam langs waaruit keihard 'GESPOT! GESPOT!' werd geroepen :P

Dus, wie ben jij?

(ik reed op een kleurrijke CBR met zwart-geel pak aan)

Ha, ik vroeg me al af of je het begreep! :) Ik was per koekblik (grijze Saab) op weg naar de HAP (huisartsendienstenpost) op de Pieter Calandlaan om daar avonddienst te gaan doen :X en zag ineens je sticker voorbij schuiven!
 
Laatst bewerkt:
GESPOT
Waar; Heerhugowaard
Tijd; 21.30 uur
Straat; Westerweg N242 bij het kruispunt afslag HHW centrum / Langedijk.
Motor; Geel van kleur ! Verder weet ik het niet meer

Gespot dus!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan