Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds een paar dagen een Honda Transalp XL700V ik heb daar wel een NL talig boekje van gekregen maar zoekt een handleiding in PDF formaat voor op de computer, enig idee waar ik die kan downloaden?

Vr gr Pater Dirk
 
Ik heb sinds een paar dagen een Honda Transalp XL700V ik heb daar wel een NL talig boekje van gekregen maar zoekt een handleiding in PDF formaat voor op de computer, enig idee waar ik die kan downloaden?

Vr gr Pater Dirk

Ik heb er ook al even naar gezocht online maar vooralsnog niet kunnen vinden. Houd me ook aanbevolen dus... ;-)
 
Aangezien mijn transalpie (bj 95) total loss is, heb ik nog een gereedschap setje over. Mocht iemand deze nog missen stuur me dan maar een PM hoef er niet veel voor te hebben.
 
Heren!

Misschien heb ik hier kans... ;)

Ik zoek een rechter radiator van een XL650V uit 2002.

Heeft iemand zo'n ding liggen of weet iemand die er 1 heeft liggen?

Ik hoor het graag! En de prijs komen we ook wel uit.
PM mij maar.


Gr. Johan.
 
Ah die had ik nog niet benaderd!

Ik heb 'm gelijk gebeld....is op vakantie/reis tot november.... '(

Maar bedankt voor het meedenken!


Gr. Johan.

Zal weer ergens in de woestijn zitten met zijn Transalp of Africa Twin. Hij heeft veel op voorraad en anders weet hij wel iets voor je.
 
hee mensen,

ik ga mijn alpje verkopen om er een simpel off the roadje voor weer te kopen

het betreft een 92'er met 85K op de teller
uiterlijke staat is niks te fraai maar technisch prima in orde
banden voor en achter nog cal 60%
kettingset en tandwielen zo'n 5K oud
werkende handvatverwarming
topkoffer met slot
sportuitlaat voor lekkere sound
de beide cdi's zijn trouwens ook gereviseerd bij carmo en hebben zo'n beetje eeuwige garantie (bonnetjes uiteraard aanwezig)
verder heeft die pas een beurt gehad en zijn de klepjes zo'n 10K geleden gesteld

foto'tje:

DSC00685.jpg


vraagprijs is 1200 euries of doe een goed bod!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een 1994 model (die met roze kleurstelling) en kan nu van iemand een touring scherm overnemen. Bijgevoegd een plaatje van de motor waarvan ie af is gekomen, weet iemand of dit gaat passen? Scherm is in Groningen en ik met motor in Amsterdam, wil mezelf graag een eventueel onnodig ritje besparen..... Alvast bedankt.
full
 
ik heb vandaag zo goed als een koop gesloten voor een mooie xr 600 en de dealer zat niet op mijn alpje te wachten dus:

prijsverlaging: 1000 euries, moet weg! plaatsgebrek! etc etc. :P

hee mensen,

ik ga mijn alpje verkopen om er een simpel off the roadje voor weer te kopen

het betreft een 92'er met 85K op de teller
uiterlijke staat is niks te fraai maar technisch prima in orde
banden voor en achter nog cal 60%
kettingset en tandwielen zo'n 5K oud
werkende handvatverwarming
topkoffer met slot
sportuitlaat voor lekkere sound
de beide cdi's zijn trouwens ook gereviseerd bij carmo en hebben zo'n beetje eeuwige garantie (bonnetjes uiteraard aanwezig)
verder heeft die pas een beurt gehad en zijn de klepjes zo'n 10K geleden gesteld

foto'tje:

[afbeelding]

vraagprijs is 1000 euries of doe een goed bod!
 
Ik heb zelf een 1994 model (die met roze kleurstelling) en kan nu van iemand een touring scherm overnemen. Bijgevoegd een plaatje van de motor waarvan ie af is gekomen, weet iemand of dit gaat passen? Scherm is in Groningen en ik met motor in Amsterdam, wil mezelf graag een eventueel onnodig ritje besparen..... Alvast bedankt.[afbeelding]
Past niet!

Oude model tot '94 past niet op het model vanaf '94.
 
Laatst bewerkt:
ik heb sinds kort problemen met mijn accu ik heb er een nieuwe ingezet maar het lijkt of hij niet oplaat weet iemand wat het kan zijn enwat het reparenkost
 
ik heb vandaag zo goed als een koop gesloten voor een mooie xr 600 en de dealer zat niet op mijn alpje te wachten dus:

prijsverlaging: 1000 euries, moet weg! plaatsgebrek! etc etc. :P

Niet toevallig interesse om te ruilen tegen mn toerbuffel? Ben eigenlijk op zoek naar iets voor in de stad.
 
Is er misschien iemand op het forum met een engels/ nederlandstalig werkplaatshandboek voor 1994 model. Ik heb alleen een duitstalige versie in mijn bezit (en mijn duits is niet zo best...).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan